Onko sulle mitään väliä, minkä näköiset kuoret kännykässäsi on?
Ostin uuden puhelimen ja siihen kuoret, mutta olen pettynyt kun takakansi on värikäs ja sivut ei. En siis tajunnut jo tilatessani katsoa, onko myös kuoren reunat värikkäät. No ei, ne on mustat. Ärsyttää isosti, ja tilasin nyt uudet kuoret tämän takia 😂 Kallista ei ollut, 13€ posteineen.
Mutta mies ei tajua ollenkaan, miksi tilasin uudet. Nauroin tätä kaverille, niin ei hänkään tajunnut. Mitä väliä kuulemma?
No onhan sillä nyt väliä, kun puhelinta tulee käytettyä paljon, niin täytyyhän sen myös näyttää kivalta 😂
Kommentit (28)
On väliä. Kivempi katsella kun on mieleiset.
Ei ole. Kännykässäni on vain kirkas silikoninen suoja, ei kansia.
Minäkin ostin äskettäin uuden puhelimen ja tilasin siihen oikein nahka kotelon. Kyllä sillä nyt kelpaa höpötellä.
On väliä. Mulla on useammat kuoret joita vaihtelen. Tämän hetkiset voisikin vaihtaa toiseen kun on niin kesäiset. Vaihdan taustakuvaakin vuodenajan mukaan.
Minulla on ihan vaan läpinäkyvät kuoret.
Kaikki pitää olla mustaa, ei muuta väliä.
Valitsin puhelimen joka myös mielyttää silmääni ja siihen läpinäkyvät kuoret.
Ei ole kuoria, ei edes näytönsuojaa.
Kirkas silikonisuoja riittää. Olen jo alunperin ostanut kivan värisen puhelimen, en edes halua sitä peitellä. Jotenkin kuvitellut nuo näyttävät kuoret lasten jutuksi, en muista aikuisilla sellaisia edes nähneeni.
Just alkoi samsungin kuoret repsottaa....on kuulemma niin vanha ,ettei uusia löydy. Tein visakoivusta uudet
Mulla olennaista on, että saan sinne kannelliseen kuoreen muutaman kortin ja muutaman setelin, koska en ole käyttänyt enää lompakkoa pitkään aikaan. Kuoren materiaaliksi valitsen aina mustan nahan.
Ei ole ulkonäöllä väliä. Soittoäänillä on väliä.
Periaatteessa ei ole mitään merkitystä, kunhan paremmat kuin ap:n kuoret.
Vierailija kirjoitti:
Mulla olennaista on, että saan sinne kannelliseen kuoreen muutaman kortin ja muutaman setelin, koska en ole käyttänyt enää lompakkoa pitkään aikaan. Kuoren materiaaliksi valitsen aina mustan nahan.
En ole korttiakaan enää käyttänyt pitkään aikaan. Aikuisena koen, että osaan käyttää puhelinta niin ettei sitä tarvitse erikseen enää suojata.
On väliä.
Mitä värikkäämpi puhelimen kotelo / kuoret, sitä nopeammin kännykän löytää laukustaan. Ja mistä vaan.
Itselläni on tapana jättää tavaroita minne sattuu, eli unohtaa. Kuten kylppäriin, kodinhoitohuoneeseen, eteiseen, keittiöön, kaikkialle.
Kun sitten olem lähdössä jonneki ja tarvitsem puhelinta, se on ain hakusessa.
Värikäs kotelo pistää heti silmään.
Laatupuhelin vaatii tietenkin laatukuoret. Flip 6 ja puhelimen väriin soveltuva kuori.
On sillä sen verran väliä etten ostele noita halppiskuoria.
On tietenkin.