Suurien rintojen etu
Minua lähestytään helpommin ja tiedän, että rinnat ovat yksi iso syy. Kuitenkin kun lähestymisiä tulee paljon, niin voi valita parhaan. Torjuessani en ole epäystävällinen, mutta kopeloida ei saa ilman lupaa.
Kommentit (69)
En koe saaneeni mitään hyvää isohkoilla rinnoilla. Ainakaan en ole tietoinen mistään hyödyistä, jos erityiskohtelua esimerkiksi on joskus saanut. Koen hyvin ahdistavana liian avoimen tuijottamisen, en halua olla tuntemattomien edessä arvioitavana kun en itse heistä ole tippaakaan kiinnostunut. Opiskeluaikoina harmitti pirusti joka kerta, kun joku ensin niin mukavista opiskelukavereista jäi kiinni rintojen tuijottamisesta ja selän takana ilmeilemisestä.
Nuorena ei auttanut edes peittävä ja rento pukeutuminen, pervoilta ei voi piiloutua kokonaan. Nykyään olen paljon itsevarmempi ja avointa, iholle tulevaa ahdistelua en enää säiky vaan puolustan itseäni välittömästi.
En oo huomannut mitään etuuksia rinnoilla saaneeni. Nuorena baareissa käytiin aina käsiksi ja kommentoitiin. Enään en käy baareissa 😀 Nykyinen mieheni on enemmän pyllymies kuin tissimies, voisi kyllä huomioida rintoja enemmän...
N48 / 75G
Ihaninta on saada mies sekaisin antamalla sen nussia ja laueta tissien väliin, kiihotun siitä itsekin ja välillä ihan orgasmiin asti.
Isoilla tisseillä saa somemaailmassa miljoonia seuraajia ja onlyfansissa miljoonia euoja. Tissimie55
Ja tosi elämässä saa tälläisen komean rikkaan miehen. Tissimies55
Vierailija kirjoitti:
Ei suoraan liity aiheeseen, mutta pakko kysyä teiltä iso tissisiltä naisilta, että jos vaikka baaripöydässä istuessanne vieressä istuva mies on sellainen jota haluaisit panna, törmäättekö tisseillänne mieheen tahallisesti? Jos näin tai sinnepäin, niin esim. jätättekö tissinne hetkeksi kosketuksiin vaikka miehen olkavarteen, ikäänkuin viestiksi, että pillua olisi tarjolla?
Vanhempi iso tissinen nainen teki tätä minulle juuri em. tilanteessa, tissi oli pitkään selvässä kosketuksessa minuun. Sitä kesti niin kauan, että ei voinut olla vahinko. Erittäin kiihoittava tilanne oli se, ei siinä mitään.
Näin olen monesti toiminut ;)
Isot tissit ovat tuoneet minulle paljon etuja. Niiden ansiosta olen saanut miehen, hyvän duunin ja paljon etuja miesvaltaisessa työympäristössä.
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu ison peniksen kanssa.
Juuri kenelläkään
ei ole
ISOA (eli paksua) penistä.
Harvinaista nautintoa. Ihanaa.
Vaimolla 100E tisut ja ihan omat on ja riittää kyllä mulle