Missä vaiheessa laitatte trenssin ja lenkkarit päälle?
Kommentit (18)
No heti kun alkaa olla kroppa esiteltävässä kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Ole kulkenut koko talven lenkkareissa.
Enhän ole!
Asun Turun saaristossa. Meri on niin kylmä, että talvivaatteissa vielä mennään. Toppahousut, kuomat, toppatakki ja pipo päässä. En omista trenssiä enkä varmaan tennareitakaan.
Siinä vaiheessa kun tarkenee, ja se on yksilöllistä, milloin kukin missäkin vetimissä tarkenee. Miksi kysyt sitä täältä?
Kyllä lenkkarit ollut jo pari viikkoa mutta kevyttoppis vielä
Laitan yleensä kengät ja takin ennenkuin lähden ulos ovesta.
Eikö trenssi ole vähän menneen kevään lumia?
Tennarit on ja kokovalkoinen farmariasu päälle ja tsirbuloita bongaamaan!
Lenkkarit ovat olleet käytössä jo pari viikkoa, samoin kevyt vuoriton takki.
Mulla on ollut kangaspistokkaat jo jonkun aikaa ja myös ohuempi takki välillä. Ihanan kevyt olo, tuntuu kuin olis laihtanut!😂
Minulla on oversize-mallinen trenssi, jonka alle mahtuu paksumpikin neule tai bleiseri, jonka alla on poolo tai ohut neule. Trenssejä on todella monesta materiaaleista tehtyjä ja osa hylkii vettäkin. Minulla on kaksi erilaista trenssiä, joista oversize on talvikauden trenssi ja pellavatrenssi on kesän ja alkusyksyn trenssi.
En omista trenssiä, lenkkareita olen käyttänyt koko talven.
En ole koskaan käyttänyt yhdistelmää trenssi ja lenkkarit. Enkä usko että tulen koskaan käyttämäänkään.
En missään vaiheessa. Ei kuulu mun tyyliin.
Eilen ulkona kaupungilla hyvin monilla on pikkukenkää kuin tennarit jonkun verran nilkkuria. Ja ulkoilutakkia kuin näkyi farkkutakki . Ja jollain oli pikkukengät ja toppatakki. Korkokenkiä ei näkynyt mutta kävelykenkää. Kävelykenkä kausi alkaa huhtikuu toukokuu. Toiset menee uimaan toukokuussa. Sitten kun näkyy leskenlehdet ja sinivuokkoja. Tosin toiset käy avannossa. Verenkierto hyvä.
Siinä vaiheessa, kun talvivaatteeta alkavat tuntua liian kuumilta. Tänään vein roskat lenkkarit jalassa.
Ole kulkenut koko talven lenkkareissa.