Onko nyt niin, että Helsingissä äänestetään vain yksissä vaaleissa?
Ja muualla kaksissa? Vai myös Helsingissä kaksissa?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On niin, että Helsingissä järjestetään vain kuntavaalit. Helsinki järjestää itse omat sotepalvelunsa, joten siellä ei ole aluevaaleja.
Siis Helsinki on ainoa alue Suomessa, jossa on järki päässä, eikä ole tuplahimmeliä?
HUS on se tuplahimmeli. Ei ole triplahimmeliä, jos sitä tarkoitat.
Persuilla on tuo typerä kuvitelma, että kymmenien tuhansien ihmisten lakisääteisiä, verorahoitteisia palveluorganisaatioita voi pyörittää ilman hallintoa.
Johtuneeko siitä, että suurimmat niiden tuntemat organisaatiot on konkurssista toiseen seilaavat mies ja työkone pk-yritykset, joissa kuitit kasataan toimiston nurkkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On niin, että Helsingissä järjestetään vain kuntavaalit. Helsinki järjestää itse omat sotepalvelunsa, joten siellä ei ole aluevaaleja.
Siis Helsinki on ainoa alue Suomessa, jossa on järki päässä, eikä ole tuplahimmeliä?
Helsinki on ainoa alue Suomessa, jossa äänestetään järki päässä, eivätkä persut menesty.
Hah, viherhörhöt on täällä vallassa...
Suurin valtuustoryhmä ja pormestaripuolue on Kokoomus, arvon peruspölvästi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helsinki on ainoa alue Suomessa, jossa äänestetään järki päässä, eivätkä persut menesty.
Hah, viherhörhöt on täällä vallassa...
Eivät ole, kokoomus on valitettavasti pitkään ollut suurin puolue. Äänestäkää tänä vuonna paremmin.
Kokoomusta ei saa päästää Helsingin suurimmaksi puolueeksi. Ensimmäinen kokoomuslainen ehdokas oli jo ahdistelemassa Ruoholahdessa. Jakoi vaalimainoksia joihin oli niitattu Sukulaku. Söiin lakun ja heitin mainoksen roskiin.