Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nyt niin, että Helsingissä äänestetään vain yksissä vaaleissa?

Vierailija
22.03.2025 |

Ja muualla kaksissa? Vai myös Helsingissä kaksissa?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
2/24 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinki ei ole sotealue

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä ääliö jankutat? Joka päivä sama lapsellisen ídíoottímainen kysymys.

Vierailija
4/24 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä äänestetään yksissä vaaleissa. Eikä niissäkään persuja.

Vierailija
5/24 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain yksissä. Helsinkin on oma hyvinvointialueensa, mitä johtaa kaupunginvaltuusto.

Vierailija
6/24 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin, että Helsingissä järjestetään vain kuntavaalit. Helsinki järjestää itse omat sotepalvelunsa, joten siellä ei ole aluevaaleja. 

Vierailija
7/24 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soinia voi äänestää vai Uudellamaalla.

Vierailija
8/24 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On niin, että Helsingissä järjestetään vain kuntavaalit. Helsinki järjestää itse omat sotepalvelunsa, joten siellä ei ole aluevaaleja. 

Siis Helsinki on ainoa alue Suomessa, jossa on järki päässä, eikä ole tuplahimmeliä?

Vierailija
9/24 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli yksi tai kaksi, molempiin voi laittaa Aku Ankka 313

Vierailija
10/24 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis Helsinki on ainoa alue Suomessa, jossa on järki päässä, eikä ole tuplahimmeliä?

HUS on se tuplahimmeli. Ei ole triplahimmeliä, jos sitä tarkoitat.

Vierailija
11/24 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta mitä ne muut uusimaalaiset sitten äänestää, kun HUS on sekä Helsingissä että Uudellamaalla? Olen ihan fiksu ihminen, mutta en edelleenkään tajua, miten nämä menee...

Vierailija
12/24 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helsinki on ainoa alue Suomessa, jossa äänestetään järki päässä, eivätkä persut menesty.

Vierailija
13/24 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helsinki on ainoa alue Suomessa, jossa äänestetään järki päässä, eivätkä persut menesty.

Hah, viherhörhöt on täällä vallassa...

Vierailija
14/24 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuuko tämä yksi vaali vain siitä, että Helsingissä ei ole juuri keskustalaisia?

Vierailija
15/24 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johtuuko tämä yksi vaali vain siitä, että Helsingissä ei ole juuri keskustalaisia?

Johtuu siitä, että Helsinki ei kuulu mihinkään hyvivointialueeseen vaan järjestää palvelunsa itse.

Vierailija
16/24 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta mitä ne muut uusimaalaiset sitten äänestää, kun HUS on sekä Helsingissä että Uudellamaalla? Olen ihan fiksu ihminen, mutta en edelleenkään tajua, miten nämä menee...

HUS on monen eri kunnan yhteinen sairaanhoitoalue. Se saa rahansa pk-seudun kunnilta.

Vierailija
17/24 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsinki ei ole sotealue

Helsinki on oma sotealueensa, jonka asioista päättää kaupunginvaltuusto. Eli on vai  yksi vaali.

Vierailija
18/24 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on väestöpohjaltaan ja maksukyvyltään riittävä yksinään tuottamaan omat palvelunsa. Muut kunnat eivät ole.

Vierailija
19/24 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää äänestäkö nyt kokoomusta, ettei tule venäläistä pormestaria.

Vierailija
20/24 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairaalan nimi on eri asia kuin sotealue. 

Sulle varmaan upposi viimeksi se persujen kampanja 😂 jossa otsarillipuliukko marisi bensan hinnasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän