Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suostuisitko

Vierailija
22.03.2025 |

Tekemään miehelle kumihanska runkkauksen ja minkä ikäisenä

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä oli kummaa? Mutta miksei ihan paljas käsi kelpaisi. Mun miehelle kelpaa.

Vierailija
2/3 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs siinä oli kummaa? Mutta miksei ihan paljas käsi kelpaisi. Mun miehelle kelpaa.

Sama, tekisin jos pyytäisi, teen paljon kummallisempiakin asioita mieheni pyynnöistä. Mm. lukitsen itselleni kaulapannan ja annan avaimen hänelle, samoin kuin pukeudun seksihepeneisiin, suurengas suussa siivoamaan asuntoa, ja kun pääsen siivouksessa makuuhuoneeseen, jossa mies odottaa, otan häneltä suurenkaalla auki pakotetulla suullani häneltä suihin ja jatkan siivoamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama, tekisin jos pyytäisi, teen paljon kummallisempiakin asioita mieheni pyynnöistä. Mm. lukitsen itselleni kaulapannan ja annan avaimen hänelle, samoin kuin pukeudun seksihepeneisiin, suurengas suussa siivoamaan asuntoa, ja kun pääsen siivouksessa makuuhuoneeseen, jossa mies odottaa, otan häneltä suurenkaalla auki pakotetulla suullani häneltä suihin ja jatkan siivoamista.

Öö..., miten et tukehdu omaan sylkeesi jos ei voi niellä välillä? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme