Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teille fwb-suhde muutakin kuin seksiä

Vierailija
22.03.2025 |

Eli tarpeellinen hengähdystauko arjen murheista?

Eroottinen miniloma?

Pieni ikioma hetki, missä voi yhdessä jakaa murheensa ja rentoutua?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tuollaiseksi luettava suhde minulla on ollut elämäni aikana. Minulle ainakin kaikki se muu keskustelu ja yhdessä tekeminen olivat vähintäänkin yhtä tärkeitä kuin seksi.

Tapaamiset loppuivat kun nainen löysi itselleen oikean miesystävän. Olin hänen puolestaan onnellinen, koska selvästi hän oli ihan oikeaa parisuhdetta vailla ja minä taas en ollut vielä valmis sellaiseen.

Vierailija
2/19 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin joskus baarissa, mutta kyllä se suhde oli 95% sängyssä. Henkilökohtaiset asiat jäi pääasiassa sekuaalisten mieltymysten jakamiseen toisillemme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aloittajalla itsellään kokemusta ja näkemystä aiheesta? Oletko minkä ikäinen ja kumpaa sukupuolta?

Vierailija
4/19 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi tuollaiseksi luettava suhde minulla on ollut elämäni aikana. Minulle ainakin kaikki se muu keskustelu ja yhdessä tekeminen olivat vähintäänkin yhtä tärkeitä kuin seksi.

Tapaamiset loppuivat kun nainen löysi itselleen oikean miesystävän. Olin hänen puolestaan onnellinen, koska selvästi hän oli ihan oikeaa parisuhdetta vailla ja minä taas en ollut vielä valmis sellaiseen.

Ihanan kypsä ajattelutapa ja suhtautuminen sinulla 🤗 n33

Vierailija
5/19 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, tosin olihan siinä itsekkyyttäkin mukana. Hän oli tosi hyvä tyyppi ja minulla oli vähän huono omatunto siitä, etten pystynyt olemaan hänelle kaikkea sitä mitä hän olisi tarvinnut.

Oli siten tosi helppoa olla onnellinen hänen puolestaan ja sai samalla helpotuksen siihen omaan pienoiseen omatunnon kolkutukseen.

Vierailija
6/19 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, tosin olihan siinä itsekkyyttäkin mukana. Hän oli tosi hyvä tyyppi ja minulla oli vähän huono omatunto siitä, etten pystynyt olemaan hänelle kaikkea sitä mitä hän olisi tarvinnut.

Oli siten tosi helppoa olla onnellinen hänen puolestaan ja sai samalla helpotuksen siihen omaan pienoiseen omatunnon kolkutukseen.

Ööö... Siis kuulostaa siltä, että nainen seurusteli sinun kanssasi ja sinä olit hänen kanssaan fwb-suhteessa :D

Vierailija
7/19 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko aloittajalla itsellään kokemusta ja näkemystä aiheesta? Oletko minkä ikäinen ja kumpaa sukupuolta?

On kokemusta ja näkemystä. Nainen 50 ja risat. 

Aloitin reilu vuosi sitten suhteen ihan seksin pohjalta, mutta tulimme heti hyvin juttuun keskenämme. Meillä ei ole aikaa paljon eikä usein, joten tapaamiset painottuvat fyysiseen puoleen. Olemme silti ystäviä, jotka viestivät paljon ja tavattaessa hakevat piristystä ja lepotaukoa. 

Myöhemmin tutustuin toiseen mieheen, jonka kanssa on mennyt juuri toisinpäin: ensin kaveruus ja sitten muu. Hänen kanssaan on mahdollista käydä ulkona jne. Henkinen yhteys on tärkeää. Fyysinen kulkee siinä sivussa. 

Vierailija
8/19 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksessa mainittu liian monta kertaa "murhe".

En kyllä haluaisi FWB-kaveria joka alkaisi vyöryttää jatkuvasti huoliaan niskaani.

Vierailija
9/19 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä haluaisi FWB-kaveria joka alkaisi vyöryttää jatkuvasti huoliaan niskaani.

Sitten se olisi ystävä, jonka kanssa on (satunnaista) seksiä.

Joillekin asioista puhuminen on osa puhdistavaa tapaamista. Seksi hellii ja parantaa. 

Vierailija
10/19 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liika on liikaa mut semituntemattoman murheet ei välttämättä tunnu niin paljoa omilta, joten voihan se olla terapeuttistakin että voi puolin ja toisin kertoa meneillään olevista murheista ja saa lisäksi freshin mielipiteen asiaan, kenties? N33

Vierailija
11/19 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kokemusta ja näkemystä. Nainen 50 ja risat. 

Aloitin reilu vuosi sitten suhteen ihan seksin pohjalta, mutta tulimme heti hyvin juttuun keskenämme. Meillä ei ole aikaa paljon eikä usein, joten tapaamiset painottuvat fyysiseen puoleen. Olemme silti ystäviä, jotka viestivät paljon ja tavattaessa hakevat piristystä ja lepotaukoa. 

Myöhemmin tutustuin toiseen mieheen, jonka kanssa on mennyt juuri toisinpäin: ensin kaveruus ja sitten muu. Hänen kanssaan on mahdollista käydä ulkona jne. Henkinen yhteys on tärkeää. Fyysinen kulkee siinä sivussa. 

Lisäksi meillä on enemmän romantiikkaa ja sutinaa kuin ensiksi mainitun kanssa. Saan häneltä sellaista, mitä ilman jäin joskus. Välillä ollaan aika ihastuneita. 

Vierailija
12/19 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ööö... Siis kuulostaa siltä, että nainen seurusteli sinun kanssasi ja sinä olit hänen kanssaan fwb-suhteessa :D"

Miten päädyit tällaiseen tulkintaan? 🙂

Vierailija
13/19 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole 

Vierailija
14/19 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tietenkin. Muutenhan se olisi seksisuhde. Se on ihan eri asia!

Vierailija
15/19 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai! Lähetämme viestejä, juttelemme asioista ja käymme mm. kävelylenkillä. Meillä kummallakin on samanikäiset lapset, saman alan työ, sama harrastus ja omakotitalo hoidettavana yms. Olemme olleet ystäviä nuoresta asti. Lisäksi meillä on seksiä. Sitähän FWB tarkoittaa. On minulla joskus nuorena ollut pelkkä seksisuhdekin, mutta ei sellainen oikein ole minun juttuni.

Vierailija
16/19 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ööö... Siis kuulostaa siltä, että nainen seurusteli sinun kanssasi ja sinä olit hänen kanssaan fwb-suhteessa :D"

Nainen oli selkeästi parisuhdetta vailla ja sinulla oli itsekkyyttä mukana eli käytit häntä muihin tarpeisiisi.

t. eri

Vierailija
17/19 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen oli selkeästi parisuhdetta vailla ja sinulla oli itsekkyyttä mukana eli käytit häntä muihin tarpeisiisi.

t. eri

Hmm. En silti ihan ymmärrä tuota tulkintaa. Sanoin, että hän oli seurustelusuhdetta vailla. Se on aika eri asia sanoa, kuin se, että hän kuvitteli olevansa suhteessa. Ei kuvitellut, vaan vietti ihan aktiivista sinkkuelämää.

Myös meidän keskinäisissä tapaamisissa hän oli seksuaalisesti aktiivisempi. Minä olin varmaankin enemmän ystävää vailla, koska minulla oli vaikea elämäntilanne.

Itsekkyydellä viittasin siihen, että toki olin ihan aidosti ja vilpittömästi onnellinen hänen puolestaan, mutta oli siinä onnellisuudessa myös se aspekti, että se lievitti myös minun omatunnon kolotusta, koska en ollut enää edes teoriassa vastuussa hänen tyytyväisyydestään.

Vierailija
18/19 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. eri

Olisiko naisen sinun mielestäsi ollut parempi elää puutteessa? 

Vierailija
19/19 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli reilu 20v ikäisenä seksisuhde erään saman ikäisen yh-naisen kanssa. Baarissa tavattiin ja päädyttiin sänkyyn. Oli poikkeuksellisen hyvää seksiä ns. yhden illan jutuksi ja todettiin, että näissä merkeissä voisi tavata uudelleenkin. Ehkä kolme kuukautta oli kiihkeää seksiä about pari kertaa viikossa, mutta loppui siihen, että nainen olisi halunnut enemmän kuin vain seksisuhteen. Itse taas en ollut siinä elämänvaiheessa mitenkään valmis sitoutumaan tähän pakettiin. En sitten tiedä, että oliko varsinaisesti edes mikään fwb-suhde vai pelkkä fb-suhde. Itselleni tämä jälkimmäinen.

M48

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi