Mitä tehdä vaimon kanssa?
Olemme kolmekymppinen pariskunta ja lapsia on siunaantunut kaksi + undulaatti.
Minusta seksielämämme kaipaisi hieman piristysruisketta sillä seksiä tulee harrastettua nykyään n. 1-2 krt kuukaudessa.
Vaimo kyllä pitää seksistä mutta ei itse tee juuri koskaan mitään asioiden edistämiseks puhumattaan aloitteesta ja seksi onkin muuttunut lähinnä "mekaaniseksi" toiminnaksi jossa miehen tehtävä on kuhnurimehiläisen lailla tyydyttää kuningatarmehiläinen silloin kuin asia sopii kuningattarelle.
Olen ostanut vaimolle nättejä asusvaatteita mutta hän ei suostu niitä käyttämään (edes pientä hetkeä) syynä että hankaa joten päällä hänellä on yleensä mummon kalsarimallit.
Samoin pyyntöni josko voisi bikinirajaa hieman ajaa aiheuttaa vastareaktion että minun pitäisi ajaa ensin itse.
Olen yrittänyt vaimon kanssa keskustella asiasta ilman tulosta. Minulta hän kyllä esim. haluaa suuseksiä mutta ei suostu itse vastavuoroiseen palveluun.
???
Kommentit (25)
Voi luoja, mä räkätän täällä (töissä) ääneen!!! "voiko undulaatti viedä halut"???
Hahahahahahha...ihana piristys :))))
Ei sitä tosiaan tiedä, voihan se siitä undulaatistakin olla kiinni....
IHANA! ;D Kiitos tästä päivän piristyksestä!!
Imettääkö vaimo vielä?
Onko yöheräilyitä? Jos on niin hoitaako vaimo kaiken yksin?
Meillä myös muutama pieni lapsi, imetettävä vauva ja kuukausien yöheräilyt takana. Voin sanoa, että seksi ei kiinnostaa lainkaan, ei todellakaan tee mieli. Hormonitasapaino ja väsymys -> seksi ei tule edes mieleen.
Kun illalla saa lapset nukkumaan raskaan päivän jälkeen, saan viimein olla hetken rauhassa, ilman että kukaan vonkaa tai on iholla kiinni.
mieheytes on karvojen varassa, niin heikoilla olet.