Voin katsoa 10 v nuorempaa miestä, mutta en sen nuorempaa
Tuli mieleen siitä, että täällä jotkut viisikymppiser naiset kehuskelevat jopa treffailevansa vähän päälle parikymppisiä. Itse olen reilu nelikymppinen, ja kaksikymppiset ovat minusta rääpäleitä. Varmaan ihan hyviä tyyppejä, mutta rääpäleitä.
Mitä sanotte, nuoria treffailevat? Ja eikö teillä ole omia parikymppisiä lapsia? Eikö edo?
Kommentit (52)
Olen aina tykännyt suunnilleen saman ikäisistä miehistä kuin itse olen. Alle 40-vuotiaat ovat vielä poikia, eivät miehiä. Omat poikani ovat parikymppisiä ja heidän tyttöystävänsä ovat olleet suunnilleen saman ikäisiä. Jos minulle esiteltäisiin joku huomattavasti vanhempi naisystävä, olisin tälle todennäköisesti erittäin vittumainen. Ällöttää ajatuskin jostain puumasta poikiani metsästämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen vaan, että miten nää naiset saa nuoria miesystäviä. Itse en saa yhtään ketään, en nuoria enkä vanhoja.
N43
Olen myös 43v ja mun mies on 10v nuorempi. Miksi en olisi häntä saanut?
Koska hän olisi voinut saada alle kolmekymppisen salikissankin.
Mitä siitä, hänhän valitsi sen 43-vuotiaan naisen nuorempien salikissojen ohi.
Tai tyytyi helpompaan saaliiseen, kun ei jaksanut nähdä vaivaa. Siitähän noissa ikäerosuhteissa usein on kyse.
Mun mies jätti omanikäisen salikissansa mun vuoksi. Oli siis suhteessa kun tavattiin ja rakastuttiin. Meillä ikäeroa 16 vuotta.
Nämä ei minulta. Oma mielitiettyni on myös 16 vuotta nuorempi, mutta huom. Me emme tutustuessamme kumpikaan tienneet toistemme ikää. Hänen ja minun ihastuminen, se tapahtui ikäänkuin luontevasti ja 'ihmisyyden kokonaispakettiin'. Luonteiden samankaltaisuus, keskustelun helppous, yhteiset intressit. Nämä asiat kolahtivat ensimmäisenä. Toinen tuntui heti kuin kodilta.
Hänen edellinen parisuhde: 4 vuotta nuorempi nainen. Ei aiempaa kokemusta näin suuresta ikäerosta eikä mitään aietta katsella itseään vanhempia. Näin nyt vain kävi. Ihminen löysi toisen.
Joskus voi tällainen 'outouskin' toimia; jopa parisuhteena eikä vain seksuaalisena viihteenä.
.....
Hän on Asperger, kuten minäkin. Tämä, ehkä se on nimenomaan tämä. Hän todella näkee minut, oikeassa valossa; oikeassa ymmärryksessä.
Vierailija kirjoitti:
Moni ei ole onneksi yhtä tiukkapipoinen kuin ap. Muuten olisi tylsempi maailma.
Niin kunhan vaan 40v mies ei vaan seurustele 20v naisen kanssa. Silloin hän on pedofiili.
Nainen voi seurustella minkä ikäisen kanssa vain. Kyllähän jokainen tietää, että jo 13v pojat haluavat open pillua ja ovat fyysisesti aikuisia naisia vahvempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on ulkoisesti parhaimmillaan 25-30, mihinkään se fakta ei ole muuttunut vaikka itselläkin tullut ikää lisää. Totta kai katselen sen ikäisiä.
Ei ole lapsia, mutta jos olisi, en tietenkään sekaantuisi just heihin. Muuten ei vaikuttaisi asiaan mitenkään.
No ei se lasten kavereiden iskeminen myöskään ole ihan kosher. Vähän noloa.
Ei mulla mitään lapsia ole, kuten kirjoitinkin. Lue kunnolla.
En niin olettanutkaan. Kommentoin sitä, kun kirjoitit, että et sekaantuisi lapsiisi, mutta muuten nuoret kävisi.
Miksi kukaan vanhempi edes olisi tekemisissä aikuisen lapsensa kavereiden kanssa niin että oikein iskemään pääsisi? Omituista ajattelua sulla..
Edellinen piti tarpeellisena ilmoittaa, että ei sekaantuisi omiin lapsiinsa, mutta muut menevät. Sekö ei ole omituista ajattelua?
Lisään vielä: raittius/sobriety [ei alkoa, kannabista, tupakkaa, muita päihteitä] elämäntapana molemmilla + hengellisyys.
Olen kokenut [normojen] jatkuvat kyselyt raittiudestani aika painostavina; raitista kun helposti pidetään ilottomana tosikkona. En ole edes teininä osallistunut bileisiin. En pidä suurista ryhmistä, koen ne ahdistavina. Mielitiettyni on itse samanlainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on ulkoisesti parhaimmillaan 25-30, mihinkään se fakta ei ole muuttunut vaikka itselläkin tullut ikää lisää. Totta kai katselen sen ikäisiä.
Ei ole lapsia, mutta jos olisi, en tietenkään sekaantuisi just heihin. Muuten ei vaikuttaisi asiaan mitenkään.
No ei se lasten kavereiden iskeminen myöskään ole ihan kosher. Vähän noloa.
Ei mulla mitään lapsia ole, kuten kirjoitinkin. Lue kunnolla.
En niin olettanutkaan. Kommentoin sitä, kun kirjoitit, että et sekaantuisi lapsiisi, mutta muuten nuoret kävisi.
Miksi oletit että ainoa vaihtoehto olisi saalistaa kuvitteellisten lasteni kavereita? Luuletko ettei maailmassa kolmekymppisiä miehiä riitä? 🤦🏻
Luepas oikein ajatuksella mitä itse kirjoitit.
Kenelle tässä keskustelussa edes tulisi mieleen erikseen sulkea pois omat lapset? Eikö se ole aivan itsestäänselvyys?
Hävettääkö 50v naisia mennä tapaamaan sen 20v poikaystävän vanhempia?
Tyttöystävä täytti 25v, mulle tuli pieni ikäkriisi että pitäisikö se vaihtaa nuorempaan.
M58v
Vierailija kirjoitti:
Olen aina tykännyt suunnilleen saman ikäisistä miehistä kuin itse olen. Alle 40-vuotiaat ovat vielä poikia, eivät miehiä. Omat poikani ovat parikymppisiä ja heidän tyttöystävänsä ovat olleet suunnilleen saman ikäisiä. Jos minulle esiteltäisiin joku huomattavasti vanhempi naisystävä, olisin tälle todennäköisesti erittäin vittumainen. Ällöttää ajatuskin jostain puumasta poikiani metsästämässä.
Ihan vapaasti. Ei ole minun ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Tiesitkö että osa mustasukkaisista naisista vihaa myös samanikäisiä lastensa puolisoita?
Vierailija kirjoitti:
Tyttöystävä täytti 25v, mulle tuli pieni ikäkriisi että pitäisikö se vaihtaa nuorempaan.
M58v
Hän hoitaa pian eron puolestasi 😮💨
Ei kusipäitä katsella. Ap