Mitä tykkäisit jos menet kyläpaikkaan kahville, ja ihan kahvipöydän vieressä on viherkasveja?
Siis kahvipöytä/ruokapöytä ja kukkataso vierekkäin, niin että kasvit ulottuu vähän kahvipöydän päälle. Pitäisitkö pahana ja miksi?
Kommentit (39)
Ei, mulla ei ole tässä ongelmaa. Kaverilla oli ja ihmetyttää, onko yleistäkin? Ja miksi ne kasvit häiritsee? Ap
Ajattelisin että onpa ihanaa ja tunnelmallista. Pyytäisin ehkä jopa pistokkaan jos kehtaisin.
Ei häiritsisi, päin vastoin. Minusta se olisi ihan kiva juttu.
Vierailija kirjoitti:
Jos jotakuta tuollainen häiritsee niin ei kai sellainen ihminen voi istua kesäterassillakaan jos pöytä on vaikka jonkun puun alla
No olen samaa mieltä. Mutta olisi mielenkiintoista tietää miksi se joitain häiritsee? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos jotakuta tuollainen häiritsee niin ei kai sellainen ihminen voi istua kesäterassillakaan jos pöytä on vaikka jonkun puun alla
No olen samaa mieltä. Mutta olisi mielenkiintoista tietää miksi se joitain häiritsee? Ap
No ketä se häiritsee ?
Vierailija kirjoitti:
Ajattelisin että onpa ihanaa ja tunnelmallista. Pyytäisin ehkä jopa pistokkaan jos kehtaisin.
Et sitten tiedä vanhaa hyvää tapaa. Pistokkaat kuuluu varastaa kun silmä välttää, kasvavat paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä olet saanut sen käsityksen, että jotakuta häiritsee.
Pelkääkö kaverisi, että kasvit olisivat myrkyllisiä ja se myrkky jotenkin tuosta vain hyppäisi tarjottaviin? Mitään muuta en kyllä keksi syyksi, ja tuokin on jo vähän vainoharhaista.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on pöydälläkin viherkasvi.
Mullakin aina joku kasvi tai leikkokukkia. Pöydän vieressä on limoviikuna.
Vierailija kirjoitti:
Ei, mulla ei ole tässä ongelmaa. Kaverilla oli ja ihmetyttää, onko yleistäkin? Ja miksi ne kasvit häiritsee? Ap
"Kaverin puolesta kysyn".
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ihmiset ovat vähän tärähtäneitä. Joku sanoi, että jos kahvikuppi kävisi vessassa, menisi roskiin. Mutta itse käy siellä monta kertaa päivässä, eikä mene roskiin? Eräs sukulaisnainen haukkui kasviharrastukseni ja piti sitä kamalan junttina, tappoi tupaantuliaisiksini heille kuukausia kasvattamani kasvin. Sitten osti itse kuitenkin muutaman viikon päästä kasveja, kun näki jossain trendilehdessä että nämä ovatkin nyt pop.
Jos ihmisellä on paha mieli ja päässä vikaa, niin sieltä tulee tuollaisia pimahduksia. Kannattaa valita seuransa tarkemmin, sellaisista jotka eivät pimahtele.
Mitä jos joku pahasti allerkinen? Ei ole kivaa, jos tuleev ätsiu ätsiu kesken pikkuleivistä nautiskelun.
Onhan niitä kaikenlaisia vainoharhaisia ihmisiä. No tosin jos ei ole kodissaan lapsena tottunut kasveihin eikä ole itse niitä koskaan hankkinut. Elänyt elämänsä jossain kapisessa kerrostaloluukussa pölyisten katujenn keskellä. Ehkä joku toimistorotta joka ei työssäänkään kohtaa mitään luontoa.
Mulla on viherkasveja ja kukkia ympäri taloa ja myös ruokapöydällä enkä ole edes ajatellut että ne voisi jotakin kyläilijää häiritä.
Vinkki elämänlaadun parantamiseen: Tee asioita josta sinä pidät ja nautit. Sano äänen omia ajatuksia. Lopeta miettimästä kaikkea sen pohjalta mitä muut sattuu mistäkin aiheesta ajattelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Niin siis nyt tajusin. Siis kaverilla oli ongelma. Luulin aluksi, että kaverilla oli kasvit. No, kaveri on vähän pöpi, mutta niinhän me kaikki jollain tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä olet saanut sen käsityksen, että jotakuta häiritsee.
Et säkään hirveesti lue näköjään muuta kuin omat kommenttisi.