Siskon mies on ehdolla kuntavaaleissa. Nyt ne olettaa että mä ja mun mies äänestetään sitä.
Sisko eilen laskeskeli kiten paljon se sais ääniä ja laski meidätkin siihen eikä kysyny mitään meiltä. Sormillaan laski että se ja se ja me ja äiti ja isä jne..
En aatellu äänestää sitä.
Kommentit (49)
Mun miehen veli oli myös yhtenä vuonna kunnallisvaaliehdokkaana. Onneksi asutaan niin kaukana, ettei tarvinnut asiaa edes ottaa puheeksi 😅
Ei muuten päässyt läpi, sai muutaman hikisen äänen.
Onko hän perussuomalaisten listalla?
Vierailija kirjoitti:
Onko hän perussuomalaisten listalla?
Eikait se nyt mikää rikollinen sentään ole.
Onpa kylmää kyytiä. Miksi ette tue siskon miestä? Ilkeitä olette.
Vierailija kirjoitti:
Eihän teidän tarvitse kertoa kenellekään ketä äänestätte.
Ei tietenkään tarvi, mutta jos siskon mies saa vain siskon ja oman äänensä, niin eipä sitä tarvitse erikseen kertoa.
Vierailija kirjoitti:
No ei se mitään ilkeyttä ole, jos ei halua äänestää ihmistä, jolla on erilaiset poliittiset näkemykset kuin itsellä. Minulla ei tulisi mieleenkään äänestää tällaista sukulaista tai tuttavaa. Ihan sama kuinka läheinen tai kaukainen sukulainen tämä on.
Vierailija kirjoitti:
Mutta senhän kai pystyy päättelemään usein sieltä vaalituloksista nykyään kun tiedot mistä alueilta ehdokkaan äänet ovat tulleet, ovat niin tarkat.
Ja onhan Suomessa ollut niitä tapauksia joissa edes oma puoliso ei ole äänestänyt ehdokasta! 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta senhän kai pystyy päättelemään usein sieltä vaalituloksista nykyään kun tiedot mistä alueilta ehdokkaan äänet ovat tulleet, ovat niin tarkat.
Ja onhan Suomessa ollut niitä tapauksia joissa edes oma puoliso ei ole äänestänyt ehdokasta! 🤣
Oli muuten pesrsu ja pahoinpiteli muijansa tästä syystä, että eipä paljon naurata.
Yksi mies oli hakannut vaimonsa kun sai vaaleissa vain yhden äänen.
Yks vaimo oli hakanut miehen kun mies sai vain yhden äänen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sellainen mielikuva, että joskus on ollut joku ehdokas, joka ei saanut yhtään ääntä. Ei edes itse äänestänyt itseään 🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään tarvi, mutta jos siskon mies saa vain siskon ja oman äänensä, niin eipä sitä tarvitse erikseen kertoa.
Tai sitten kiivasti väitätte että toinen teistäkin äänesti häntä, jolloin saatte perheriidan aikaiseksi, ja väärän puolueen edustaja häviää perhepiiristä?
Onhan niitä tapauksia joka vuosi että joku ei saa kuntavaaleissa yhtään ääntä. Edes itse äänestänyt itseään.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on vaalisalaisuus, ei tarvitse kenellekään kertoa, ketä äänestää. En tiedä, ketä mieheni äänestää, eikä hän, ketä minä.
Vierailija kirjoitti:
Nuo nyt sattuu olemaan puoluevaalit ja ääni on puolueelle, ei ehdokkaalle.
Joo no asiasta ei varmasti tarvitse tehdä sen kummempaa haloota. Äänestät ihan ketä itse haluat, et kommentoi asiaa sen kummemmin ja siskon perhe on onnellisesti siinä uskossa, että perhe tukee ja kaikki on tyytyväisiä.
Minä sanoisin sinuna hänelle, että olen puolueuskovainen, joten tsemppiä vaaleihin, mutta itse en voi äänestää ketään ns. väärästä puolueesta. Miksi tuosta kukaan suuttuisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jos siskon mies saa vain yhden äänen, saa sisko korvilleen.