Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***MARRASMURUJEN MA-TI***

12.03.2007 |

Laitetaas alkuviikolle pino pystyyn=)!

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomaton keli täällä etelässä, meillä näyttää mittari varjon puolella +8 astetta!! eskarilla on toppapuku tarhassa päällä, itse kävin aamulla vaihtamassa kevyempään kun lähdin vaunulenkille, tuulipuvussa tarkeni ja hiki tuli. Ei oikein perässä pysy nyt tämän kevään vauhdissa, toisaalta varmaa on että takatalvi jossain vaiheessa sieltä kumminkin tulee.

Kokeilin yhden kerran sitä äippäpakkauksen kestovaippaa, voisi olla ihan jees mutta helpomalla tunnen pääseväni kertakäyttöisillä. Ei ole oiken inspiraatiota, pitäisi kokeilla ja etsiä sopivia ym. citymarketissa kyllä hypistelin jotain kestovaippoja mutta kun en niistä oikein mitään ymmärrä...

Äänestämään varmaan menen vaalipäivänä, aina olen käynnyt kuuliaisesti, kun löytyisi vaan se oikea ehdokas..

Tsemppiä kanelisokerille uuteen yritykseen, oishan se aika hurjaa ollukin, aika sissi sanon minäkin, neljäs lapsi vuoden ikäerolla edelliseen olisi tullut : )

Jaahas eskaria hakemaan

Vierailija
2/34 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

KESTOILUSTA: Kiinnostaisi kovasti! Jo esikoisen aikaan sitä suunnittelin ja teinkin itse kestoja, mutta mutta... ei ottanut onnistuakseen. Kaveri oli ihan hurja möykky alapäästään ja läpi tuli aina että hujahti :-( Ja vaikka mies on kierrätyksen kannattaja, niin tässä asiassa hän teilaa minut täysin. Siis kieltää minulta kestoilun :-( Silti edelleen tutkin, josko löytäisin jostain halvalla toimivia kestoja meidän möykylle... Nyt joka tapauksessa päädyin kakkoselle hankkimaan muutamat kuivaksiopetteluhousut. Meillä kun tämä kuivaksiopettelu pitää ajoittaa kesäulkoiluun... niin, hullua... ja minä haluan saada homman haltuun sisälläkin jotenkin. Kattoo kuin akan käy...

Nyt lyö pää tyhjää... Pitää painua teelle, kun ei kahvia voi juoda... Kun tuo kevät tuolta ikkunasta naureskelee (oltiin kyllä aamulla ulkona, mutta silloin vielä tuuli eikä aurinko paistanut), niin tulee mieleen, että pitäisi tänä kesänä opetta esikoinen ajamaan pyörällä. Kaveri tulee syksyllä 4 eikä tosiaan " edes vielä" osaa fillaroida... ;-P Pyörä oli viime vuonna vielä hiukan liian iso. Millähän minä juoksen sen epelin perässä ja saan pysymään hengissä... näen jo kauhukuvia tilanteista! Iiikksss....

TalviSalama kera touhuavan esikoisen ja nukkuvien pienten...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä etelässä tosiaan +8 varjossa. Pääsin pitkästä aikaa kävelemään koiran (ja Sofian ) kanssa metsäpolulle, kun pitkin talvea on ollut pakko kulkea vaunujen kanssa tien vartta. Nyt kun oli näin lämmin niin puin Sofialle ohuemman haalarin ja sen kanssa hän mahtui rintareppuun eli pääsimme metsään. Paksussa toppapuvussa ei rintareppuun mahtunut enää pitkiin aikoihin.

Äänestin ennakkoon, nuorehkoa (vaalikoneen ehdottamaa) naisehdokasta jolla useampia lapsia.

Sofia jumppamatolla onnistuu kampeamaan jalat ylös kaaren päälle, täytyy mennä hätiin.

Vierailija
4/34 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja iteekin oon ollu aina vähän...et mitähän hommaa se oikein on. Mut nyt suosittelen kyllä... varsinkin kun mulla menee aina sellanen 2-3 konetta päivisin niin siinähän ne pyörii samassa hyvin imevät sisävaipat kun vanhana ostin.Tavallisen vaipan tyyliin puetaan kun on tarrat ja kaikki sit oon laittanu kuorivaipan päälle. et loppujen lopuksi tosi samnalaista ja kätevää. Kakkakin lähtee, liotan hieman ja saman päivän koneeseen. hyvin on lähtenyt. mulla on noin 5.t sisävaipat et on sit aina kuivat. Rummussa kuivatan samana päivänä. Sit voi laittaa ihan mitä tahansa imevää froteeta tai sideharsoja.

aika jännä tosiaan et näin. Kaverini kehui kuukuppiakin joka on kuukautisvuotoon tosi kätevä muovikuppi jonka voi kuulemma pestä vaikka tiskikoneessa Maksaa 23 e ja risat. Kun miettiinoitten siteiden ja vaippojen hintaa ja sit taas sitä et maksetaan sairaasti 6 hengen vesimaksut niin nyt olen oikein tosi kestoilik´ja. Kauhuulla aattelin viimen yönä et vauva herää kun jäi kesto päälle yöllä mutta vielä mitä iahn yhtä hyvin nukkui ellei pitempäänkin kestolla. On mulla kertiksiäkin paketti... jos se mies sit niitä vaihtaa ja reissuun otan niitä.

Mut koklailkaa kannattaa oikeesti.

Vierailija
5/34 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan oikeana päivänä = ).

Tsemppiä teille ensi viikkoon! Hyvin se menee!

Nyt neuvolaan... Palaan myöhemmin...

Pirre ja poppoo

Vierailija
6/34 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pikkumies nukkunut nyt parina yönä heräämättä aina tonne noin klo06.30...ihan ihmeellistä...

Nytkin heräs puol seiska,söi 90ml ja jatko uniaan...äsken ähelsi kakat ja nyt " kuorsaa" hyvinkin tyytyväisenä=)! Kummallinen tapaus...eikä muuten mullakaan olis mitään väliä,mutta ei sais noi aamulääkkeet mennä kovin myöhäselle ja kun en kerran tajunnu niitä jo antaa...no eiköhän se pikkunen ennen yheksää herää!

Päiväunista: Meillähän poika nukahtaa siis aina pullolle ja unet on ihan kaikkee välillä 5minuuttia-2½ tuntia! Ruokailut meillä on aika hyvin samoihin aikoihin ihan noitten lääkkeitten takia,mutta aina niissäkin välillä täytyy joustaa=)! Mutta pääasiallisesti pidemmät päikkärit (eilenkin 2½ tuntia) nukutaan aamupäivällä noin klo 9.30-11.30 ja sitten illalla n. klo 17-18 nukkuu jonkun reilun tunnin kerrallaan.

Jokos ootte muuten käyneet äänestämässä? Siis kansanedustaja-ehdokkaita...=)! Me käytiin lauantaina ukon kanssa ennakkoon kun ei kerran ens vkonloppuna ehditä ja onpahan velvollisuudet taas suoritettu=)!

Tänään tarttis soitella Hesaan päin, tiedustella että päästäänkö mahdollisesti Mäkkäri-taloon asumaan.

Mutta mä meen nyt kahveelle=)!

Hauskaa alkavaa viikkoa Murut=)!

Tiitiäinen78 ja uninen Jansku

Vierailija
7/34 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...pysyy tälläi alkuvkosta vielä selvillä noista päivistä...hih hih=)!!!

Vierailija
8/34 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ekana Tiitiäiselle tsemppiä tulevaan koitokseen! :)

Äänestämässä ei olla vielä käyty, mutta kyllä tarkoitus on äänestää, kunhan se sopiva ehdokas nyt ekana tulee kohdalle! Tarvis varmaan testailla vähän noita netissä olevia vaalikoneita.

Just tuossa viikonloppuna tuli mieleen, että kohta alkaa olla tasan vuosi siitä kun sain sen plussan :) Oli se kyllä aika metka hetki nähdä, että plussa siihen testiin tosiaankin tulee! Että heti ihan tosta vaan tärppäsi. Voi sitä onnen määrää kun se tosiaankin oli totta :)

Ja ei siitä ole kun vuosi ja nyt täällä meillä on mielettömän ihana 3,5 kk ikäinen pikkuvesseli, vau! Että nopeasti nuo asiat tapahtuu sitte.

Heh, olis silloin vaan tehny mieli heti kertoa kaikille ja oli aika vaikeeta hillitä ittensä kun päätettiin ettei kerrota eka kuukausien aikana vielä :)

Jees, mutta nyt uuteen viikkoon!

Piparminttu :)

Vierailija
9/34 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka!

Vääntäydyn kohta suihkuun. Pikkuneiti ei meinaa millään rauhoittua sängyssään unille...nukkuu hetken ja itkeskelee silmät kiinni...suihkuun meno on siksi tänä aamuna ollut vähän vaakalaudalla, en viitsi mennä jos tuo itku vaikka äityy ärjynnäksi.

Eipä meille mitään ihmeitä kuulu. Aino täyttää ensi lauantaina 4kk. Torstaina on 4kk neuvola. Saamme toisen annoksen rotarokotetta ja samalla kertaa on käsittääkseni lääkärintarkastus.

No eipä tässä kauaa saanut kirjoitella...itku kuuluu taas. Pitää mennä hyssyttelemään. Ajattelin ostaa sen raskaustestin samalla reissulla kun haen apteekista sen rotarokotteen, pääsette tekin täällä piinasta ;-)

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille!

Kanelisokeri

Vierailija
10/34 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttö on kipeenä. :-( koko viikonlopun on ollt kuumetta ja yskää. viime yönä mittari näytti 39. panadolsupoja tyttö puskee ulos, mutta juo onneksi hyvin. mennäänkin sitten käymään lekurilla puolilta päivin. mä toivon todella ettei tämä ole influenssa. japaha mieli itselläni on kun tämä alkoi heti kun lopetin imetyksen- meillä siis tyttö on oppinut vihdoin allergiakorvikkeille ja suostuu syömään niitä vain jos ei ole tissiä tarjolla. meinasin jo että pitäöskö alottaa imettäminen uudestaan, mutta olen syönyt maitoa sekä muuta tytölle oireita aiheuttavaa. ja huutoa olisi seurauksena. kaipa siitä ei niin hirveesti apuja ole, jos antibioottikuuria tarvitsisi. no, pian se selviää...

eipä tänne muuta. muiden kuulumisia vaan lueskelen ehtiessäni..

tsemppiä tiitiäiselle täältäkin!

mom ja tyty hups päivää vajaa 5kk

Vierailija
11/34 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Kanelisokeri.... Ihanahan se oli vuosi sitten se plussa siinä testissä seitsemän kuukauden yrityksen jälkeen, mutta nyt se olis mulle kyllä shokki! Mulla ei oo tosin menkat vielä alkaneetkaan, mutta mistäs sitä tietää onko ne edes tulossa. No ei kai.... Raskautumismahdollisuuksia ei paljon kyllä ehdi olemaan näillä petipuuhamäärillä.

Meillä oli isi viikonlopun reissussa ja täytyy taas nostaa hattua yksinhuoltajille! Vaikka oltiin kyllä koko viikonloppu mummolassa tos kilometrin päässä. Lapset oli muutenkin hyväntuulisia, vaikkei edes ulkoiltu tuolla vesisateessa. Askarreltiin, leivottiin ja hömpöteltiin. Kyllä se vaan niin on, että lapsetkin nauttii siitä aidosta yhdessäolosta!

Perttu nukahti illalla jo puoli kymmenen. Heräs puoli yhdeltä syömään ja nukkui siitä puoli kuuteen. Yritin tunkea tissiä suuhun, mutta poia vaan kylkeä käännettyään jatkoi unia puoli kahdeksaan. Elli taitaa nämä meidän muruset olla jo sen verran isoja, että nuo pidemmätkin pätkät onnistuu. Meillähän yöt on vielä tosi sekavia ja korkeintaan kolmen tunnin pätkissä on poika nukkunut.

Nyt pitäis olla jo kovaa kyytiä siivoamassa, mutta mistäs sitä itsensä aina löytää...

Hyvää viikkoa, vaikka vähän tuo vesisade masentaa

Vierailija
12/34 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa nyt ehtisin saada kirjoitukseni loppuun ja pinoon asti, usein käy niin että alan kirjoittaa ja se jää sitten kesken kun kutsu kuuluu ja myöhemmin ei enään voi jatkaa koska kirjoitus häviää.

Minä tein plussa testin 20. maaliskuuta samana päivänä kun menkkojen piti alkaa. Mies oli menossa ekaa päivää uuteen työpaikkaan kun aamulla vessan ovesta sille tikkua näytin, varmaan oli kiva lähteä sitten niissä aatoksissa uuteen paikkaan...Meillä meni vuosi tämän raskauden yritykseen. Ihan täsmäasein, ovulaatiotestein ym. kanssa yritettiin. Siinä kierrossa missä tärppäsi oli niin sanotusti " taukoa" yrityksessä, ajattelin että kevätvauva olisikin mukavampi kun loppuvuodesta syntyvä joten ihan rennosti oltiin, en tikutellut ovista ym ja tulosta tuli varmaan juuri siksi. Ja itseasiassa loppuvuosihan on mitä ihanin aika saada vauva.

Uskaltauduin eilen jumppaan, Veeti oli hyvin syötetty ennen ym. huuto oli kuitenkin alkanut noin 5 min. lähtöni jälkeen kun oli tajunut että olen lähtenyt. Mies oli kanniskellut ja rauhoitellut ja jopa tarjonnut pullosta rintamaitoa kun oli ajatellut että oli nälkä. Pullosta olikin ottanut pari imaisua tyytyväisenä kunnes mieheni oli sanonut jotain ja Veeti äkkäsi että eihän se olekaan äiti vaikka samalta maistuu ja loukkaantunut niin pirusti ja huutanut entistä kovemmin. Lopulta oli kuitenkin rauhoittunut. Kun tunnin jälkeen palasin näytti Veeti vielä vähän loukkaantumistaan minulle mutta tissi kelpasi lohdutukseksi. Aika veijari tämä, ja että osaakin jo 3kk iässä. Mitään varsinaista hätäähän ei kuitenkaan ollut vauvalla isänsä kanssa että ehkä kuitenkin vielä jumppaan uskallan.

Nyt siellä herätään, äkkiä piste jutuille.Tiitiäisen perheelle voimia ja tsemppiä, kyllä kaikki hyvin menee. Ja kanelisokeri heti sitten kertomaan

Vierailija
13/34 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas uusi viikko! Enää reilu 2.5 kk lasten kesälomaan! Me lähdemme viikoksi Kreetalle heti kun koulut loppuvat eli 3.6., Täytyykin kohta alkaa hankkia Sofialle passi.... Molemmilla pojilla on 10 v passi jossa ihan vauva-kuva. Nyt kai saa vain 5 vuoden passin vauvakuvalla?

Minä tein plussatestin reilu vuosi sitten 1.3., tosin se oli ns roskishaamu, kunnon viiva tuli pari pv myöhemmin.... mutta ihan oikea vauva siitä roskishaamusta tuli! Yritystä oli ollut kokonaista kaksi kuukautta, olimme uutena vuotena päättäneet että josko sittenkin sitä pikkukolmosta yritettäisiin

Torstaina onkin neuvola, saa kuulla 4 kk mitat. Painoa on varmaan yli 7.5 g kun 3 kk oli 7.1 kg. Mutta kyllä sitä saakin olla syöttämässä vähän väliä... nopeasti sulava rintamaito ja tämän kokoinen paksukainen tarkoittaa että syödään alle 2 h välein, paitsi öisin 3 h välein.... Sofia menee nukkumaan aikaisin, klo 20 suunnilleen, mutta ehtii syödä kerran ennenkuin minä menen edes nukkumaan (23 aikoihin) ja sitten syödään klo 1-2 ja 3-4 ja tullaan isin ja äidin sänkyyn klo 5 aikoihin ja sitten putoankin jo laskuista.... (nukkuu 7-8 saakka). Ns yösyöttöjä on siis ainakin 5, mutta ihmeen vähän se minua väsyttää.

Mari ja Sofia 4kk

Vierailija
14/34 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... vaan syö joskus klo 1-2 aikoihin, ei klo 1:stä klo 2:een... syöminen hoituu kyllä alle 10 min:ssa...

Vierailija
15/34 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... jotka jatkatte pelkällä täysimetyksellä yli 4 kk, miten usein teidän vauvanne syövät päivällä? Entä yöllä? Tässä siis pähkäilen sitä josko torstai neuvolan jälkeen aloittaisi kiinteitä...

Vaikka kokemuksesta tiedän ettei kiinteiden aloitus välttämättä yösyöttöjä vähennä.

Vierailija
16/34 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tiedä olenko tuota " kohderyhmää" tuolle kysymyksellesi. Jatkaisin tod.näk. täysimetystä vielä yli 4kk:n, mutta lääkäri suositteli että alotettaisiin jo maistattamaan soseita jos se auttaisi tuohon pojan pulautteluun.

Mutta siis meillä poika syö päivällä 3-4 tunnin välein, jonkun 10minuuttia kerrallaan. Ja öisin niin, että illalla lopettaa syömisen 20.30 maissa ja syö seuraavan kerrran n. 4.30 ja sitten seuraavaksi n. klo 8-8.30 aikoihin.

Piparminttu

Vierailija
17/34 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin mennään täysimetyksellä ja vauveli nyt 3 ja puol kk. Syö noin 4-5 tunnin välein ja yöllä nukkuu 8-9 h syömättä. Iltasin tankaa enemmän mut osakso on tissi vain läheisyyden ja imemisen kaipuuta.

Puutaman kerran olen ollu pois liian kauna ja mies on antanu päärynäsosetta muutaman pikkuluiskllisen,hyvin on maistunu.

Juu kanelisokerille vaan tsemppiä raskaustestin tekoon!

Aika sissi olet kun näin pian haluat toisen!

Meillä on ekan ja tokan välillä 2 ja puol vuotta ja näiden kahden kans melkein 3-v. Sillain olen päässy helpolla et toinen on jo pois vaipoista ja osaa jo ajatella omilla aivoillaan. Rankkaa monesti on kun on toinen 1-v vanha mut sit toisalta on kaveria vanhempana. Meillä kans sisarukset tullu aina hyvin toimeen keskenään vaikka kyllä sitä tapellaankin. Siks onkin kiva kun on poliisina nykyään paikalla koulun jälkeen.

Mut nyt syömään...vaihteeks

Vierailija
18/34 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Momentti: ikävää, että teillä on vauveli saanut pöpön. Pikaista paranemista ja halauksia!

Minulla on Aino tässä sylissä syömässä, joten älkää välittäkö kirjoitusvirheistä.

Silvain: meillä on jo tuo eka sarja saatu 1v ja 2kk ikäerolla, joten kokemusta löytyy ja hengissä selvittiin siitäkin. Neljäs tulee sitten kun on tullakseen. Testi on jo ostettuna, mutta luultavasti testaan vasta huomenna. Tuskin olen raskaana, mutta parempi nyt vain kuitenkin varmaan testata kun olo on jotenkin " paksu" .

Mari69: Meillä Aino syö ekan kerran vasta 4:30, kellontarkasti joka yö. Muutaman kerran se on jäänyt väliinkin, eli syö ekan kerran vasta klo 8 aamulla. Tuossa vaiheessa olen jo noussut itse katsomaan, vieläkö siellä henki pihisee.

Yöunille mennään klo 22:30-23:30 välisenä aikana. Tuon puoli viiden syötön jälkeen saan nukkua ruhtinaalliset 4h, eli seuraava syöttö on 8-9 välillä. Imetyskerta kestää yleensä 10 minuuttia, oli sitten yö tai päivä. Illat meillä sitten neiti asuukin tissillä, ei nälän, mutta seuran vuoksi :-) syö noin kahden tunnin välein, joskus tiuhempaankin. Myönnän, että tyttö on melkoinen syöttöpossu...3kk neuvolassa painoi jo 6970g, eikä pituuttakaan ollut kertynyt samassa tahdissa painon mukana (59,2cm). Reidet näyttävät tosiaan ihan samalle kuin ne mainoksen Michelin ukon reidet ;-)

Aino ei vielä käänny masulleen, mutta kääntyy kyllä masulta selälleen, mitenkähän yleistä se on? Nyt viihtyy onneksi jo paremmin mahallaan, vielä muutama viikko sitten tuli iso poru siitäkin.

Kehityksestä piti sanoa vielä, että meillä on havaittu " sanoja" . Älkää nyt naurako, mutta meidän miltei nelikuinen tyttö on " sanonut" jo useasti " hyvä = yyvvvä" , " äiti=äiiiii-vvi" (yleensä kun haluaa tissiä, tai on muuten vain kypsänä oloonsa) ja ihan selkeästi usean toiston jälkeen " nalle" ja " joo" ...kiitos isojen sisarusten jotka jaksavat seurustella...joo tiedän että kuulostaa ihan hölmöltä, mutta nämä kaikki olemme oikeasti kuulleet ;-) ja neiti hekottelee itsekseen kun tajuaa, että häntä on ymmärretty.

Kanelisokeri

Vierailija
19/34 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

4kk neuvolassa käytiin ja jatketaan vielä pelkallä imetyksellä. Laitan tiedot tuonne toiseen listaan!

TIITIÄINEN: Me oltiin eka yö hotellissa ja sitten pari viikkoa Mäkkäri-talolla. Vihreässä talossa, Puna-apila huoneessa. Upeat paikat!

Vierailija
20/34 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä neiti nyt 4kk ja syötöt välillä tiheentyneet. En oikein ole hyvä seuraamaan kellosta tuota syömätiheyttä, lykkään vaan tissin suuhun, kun kitisee :-O Liekö sitten sillä opetan tiheeseen syömiseen ja vaan pulskistutaan...!?! Tällä hetkellä kuitenkin syödään päivisin noin 2-4 tunnin välein. Illalla menee sitten muutaman kerran tunnin välein ja nukkumaan mennään n.21. Yölläkin syödään n.3 tunnin välein :-( En oikein jaksa olla lykkäämässä tuttia ja jos ei heti sillä hiljene, niin helpompi on ollut antaa tisukkaa. Mies kun ei ole yhtään iloinen, jos lapsista lähtee ääntä, etenkään, kun hän haluaa nukkua :-(

Tissillä pyritään siihen 6kk ikään. Vaikka sitten välillä syötäisiinkin tiheästi. Ihan tuhdisti on kasvettu, eli vielä ei siitä huolta.

Täälläkin jännätään Kanelisokerin puolesta! Tosiaan, aika sissi ;-P Itselläni on jo kamala vauvakuume. Mies vaan haluaisi, että etsin töitä. Olen " onnekseni" huomannut, etten ole ainoa täällä marrasmuruissa, jolla ei ole työpaikkaa, jonne palata. Olen kuvitellut, että olen jotenkin outolintu, kun työttömänä olen mennyt nämä lapset tekemään... Meillä mies on lähes keskipalkkaisessa työssä huoltomiehenä ja itselläni on periaatteessa *parempipalkkainen* koulutus insinöörinä, vaan ei sitä työkokemusta. Ja tosiaan, vauvaa vielä haluaisin... hullu minä... tiedä sitten, miten parisuhde siitä mutkistuisi... vaikka mies jatkuvasti kyseleekin, *joko siellä masussa joku on*... että ota nyt selvää siitäkin!

Mutta tarttis nyt varmaan ensin ne menkat alkaa! Ja siihen ei anna viitteitä pitkään aikaan tuo tiheä imetystahti. Joka toisaalta ei kyllä niitä kiloja sulata! Pienet on murheet täällä! Zemppiä Tiitiäisen pojalle leikkaukseen, jokos se kohta oli!?!

Meillä on vajaa viikko takana imetysdieettiä ja kovasti olen näkevinäni, että neidin iho olisi jo hiukan parempi. Toivottavasti, sillä hurjaa metsästystä muuten. Ja jos allergiaa on, niin eipä niistä maitohappobakteereista odotusaikana ollut mitään hyötyä...

TalviSalama kera trion