Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fyysinen terveys on aivan pska, ja pitäisi kai kehdata mennä lääkäriin

Vierailija
20.03.2025 |

Tuntuu etten edes kehtaa mennä ja paljastaa olevani näin surkeassa jamassa. 

Vasen nilkka muljahtelee sisäänpäin ja on turvoksissa. Nilkka siis kiertyy yli, jalkapöytä ns romahtaa. Oikea polvi on turvoksissa ja tietyssä asennossa se muljahtaa pois paikoiltaan. Pelkään että se hajoaa ja joudun leikkaukseen, en selviäisi kepeillä kulkemisesta, koska molemmat olkapäät on tulehtuneet. Sormiin on kertynyt nivelrikkopatit ja särkevät koko ajan.

Ja ikää 50

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kannattais mennä lääkäriin..

Vierailija
2/28 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkeasti vaan lääkäriin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä lääkärissä niin hävettää?

Vierailija
4/28 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös lääkärit yleensä auta

Vierailija
5/28 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut nilkka tukea? Minulla oli sama ongelma nilkka muljahteli kipeästi ja oli välillä turvoksissa. Tuo nilkkatuki korjasi sen. Aikaa kyllä meni noin vuosi .

Vierailija
6/28 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta ylipaino pois ja vahvista lihaksia. Jos nämä eivät auta, men lääkäriin.

Vierailija
7/28 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä lääkärissä niin hävettää?

Pahimmillaan lääkärit on ohjanneet mut psykologille. Kun "valittaa jälleen kivuista, tutkimuksista ei kuitenkaan mitään käteen jää". Viimeksi ohjasivat vaan fyssarille olkapäästä, fyssari sanoi että tulehtunut ja vaatisi kortisonia. Lääkäri ei ottanut kuuleviin korviinsa.

20 vuotta ovat miettineet onko reuma vai ei. Myös reumadiagnoosin olen saanut moneen kertaan, ja sitten joku toinen lääkäri sen purkaa. Että ei kuulemma ole. Siksi alkaa jo tuntua siltä että turha mennä. Ap

Vierailija
8/28 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kokeillut nilkka tukea? Minulla oli sama ongelma nilkka muljahteli kipeästi ja oli välillä turvoksissa. Tuo nilkkatuki korjasi sen. Aikaa kyllä meni noin vuosi .

Nilkka vääntyy sisäänpäin, alaspäin, niin tuesta ei ole ollut apua. Ap

Vierailija
9/28 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarvitset ensi alkuun yksilöllisesti tehdyt tulipohjalliset. Ja käytä rahaa yksityislääkäriin (= ortopedi ja reumatologi)

Vierailija
10/28 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo !tiedot vuotaa ulkomaille

Vierailija
11/28 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi lääkäriin mennä, kun joskus saa ajan. Kannattaa kuitenkin etsiä hyvä yksityinen, julkiset ei oikein viitsi syventyä vaivaan.

Vierailija
12/28 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja en menis lääkäriin. Mulla murtui jalka kolme viikkoa sitten ja hoidan sen ite. En käy lääkärillä. Ne vain vittuilee. Enkä halua vetää ketään turpaan tai maksaa vittuilusta.

Vierailija
13/28 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös lääkärit yleensä auta

Ne vittuilee ja jos auttaa, niin hyvin vaikeasti auttavat. Sitten ottavat ihan helvetin kivaa liksaa päälle.

Vierailija
14/28 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suinkin varaa, käy hyvämaineisella privapuolen erikoislääkärillä.

Julkisella saattaa meno olla yliolkaista ja hidasta. En lääkäreitä moiti, vaan systeemiä yleisesti.

Muistan yläkouluajoiltani liksaopen sanat:

K K K =

kylmä, koho, kompressio.

[Hiukan off topic, tuli vain mieleen].

Vierailija
15/28 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarvitset ensi alkuun yksilöllisesti tehdyt tulipohjalliset. Ja käytä rahaa yksityislääkäriin (= ortopedi ja reumatologi)

Mulla oli sellaiset. Ihan Terveystalon ammattilaisen kautta hankitut. Niillä en kyennyt kävelemään, tai siis muut kivut ja ongelmat lisääntyi, ja totesivat että ne täytyy jättää pois. Ap

Vierailija
16/28 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriin.

Vierailija
17/28 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene sinne lääkäriin. Reumaahan tuo on.

Vierailija
18/28 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai EDS?

Vierailija
19/28 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensialkuun tarvitaan liikuntaa joka vahvistaa jalkaholvia, nilkkaa, reisiä, pakaroita ja kaikkia muitakin kehon lihaksia. Jos ei tiedä mitä pitää tehdä niin oikea osoite on fysioterapeutti eikä lääkäri.

Vierailija
20/28 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle lääkärikäynti on erityinen kokemus, lääkärille arkista puurtamista. Ja varmasti on nähnyt paljon pahempaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi