Mitä ruokaa syötte, kun ei jaksa tehdä oikein mitään
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Mikä on todella hyvää? Vaikea. Syön aina sitä mistä tykkään. No pizzathan ovat sellainen helppo herkku.
Tuuninki Pitzaa peliin silloin, jos ei oo millä tuunata niin sitten uuniin sellaisenaan...Pitza futaa aina!
En mitään. Juon lasin vettä, painun nukkumaan ja syön sitten, kun herään. Joskus olen syönyt väsyneenä ja pyörinyt sitten tuskan hiessä yön, kun väsynyt kroppa yrittää sulattaa sitä ruokaa. Ei tarvitse edes paljoa syödä, että tuntuu kuin olisi tiiliskivi vatsassa.
Vierailija kirjoitti:
En mitään. Juon lasin vettä, painun nukkumaan ja syön sitten, kun herään. Joskus olen syönyt väsyneenä ja pyörinyt sitten tuskan hiessä yön, kun väsynyt kroppa yrittää sulattaa sitä ruokaa. Ei tarvitse edes paljoa syödä, että tuntuu kuin olisi tiiliskivi vatsassa.
Mulla vähän sama juttu. Kuuntelen kehoani: jos ei tee mieli kokata, ei ole ruoantarve. Kuppi teetä ja nukkumaan. Joskus kun viikonloppuisin mieheni menee lasten kanssa mummulaan, jääden sinne yöksi, olen syömättä yli 24 tuntia. Ei tee pahaa, päinvastoin.
Lapsia ja miestä varten on mun harvinaisina kokkaamattomuuspäivinä aina itsetehtyä ruokaa ja karjalanpiirakoita pakkasessa.
Just toi foodoran muuli viis 2e kampanjaburgeria burger kingistä.
Tonnikalaa, kermaviiliä, salaattia, basilikaa, purjoa, tomaattia, kurkkua, raejuustoa.
Hedelmiä.
Marcella Hazanin tomaattikastiketta ja pastaa.
Eli tomaattimurskaa, voita ja sipulia (ja suolaa) kattilaan ja keitetään vähintään 45 minuuttia. Ohje löytyy netistä. Itse teen yleensä 2x500g purkki tomaattimurskaa, 100g voita ja silppuan sipulin sekaan (alkuperäisessä ohjeessa sipuli vaan puolitetaan, ja poistetaan lopuksi joukosta).
Proteiiniksi lisään välillä tölkkilinssejä tai valmiita vege"lihapullia", mutta vaihtoehtoja on toki vaikka mitä.
Entäs jos se kauppa ei olekaan nurkan takana vaan matkaa on esim. toistakymmentä kilometriä?