Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten vatsatauti alkaa?

Vierailija
20.03.2025 |

Olen päässyt koko tähänastisen elämäni helpolla kun en ole yhtään rehellistä vatsatautia sairastanut. Nyt kuitenkin alkaa pelottaa. Viimeiset pari tuntia on jatkuvasti tunne että pitäisi röyhtäistä ja kuulee oikein kuinka kurkussa ja mahassa kuplii. Ylävatsa tuntuu olevan todella turvoksissa ja kurkussa jatkuva paineentunne. Pitääkö tässä olla huolissaan kun lauantaina olisi lähtö lomalle vai onko vielä toivoa etten olisi imenyt jostain itselleni elämäni ensimmäistä vatsatautia??? 

Mitään sopimatonta en ole syönyt.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi olla närästystäkin, eikö sulla sellasta ole ikinä ollut? Mutta mulla on alkanut vatsatauti juuri närästyksen tunteella, ollut samantyyppistä ylävatsakipua ensin, joka sitten muuttunut pahoinvoinniksi.

No toivottavasti et sairastu. Ikävä tauti, mutta menee ohi kyllä yleensä päivässä parissa. Huono tuuri, jos saat sen juuri loman alkuun.

Vierailija
2/6 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuule ihan silleen että joko oksennat tao ripuloit. Edeltävästi voi olla tumne eetä nyt kohta oksennan tai ..skahädän tunne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

vats...

Vierailija
4/6 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmosella turvotuksen ja kuvotuksen tunteella on alkanut, joka sitten pahenee. Mutta jos tauti alkaa nyt, saatat olla jo lauantaina suht kunnossa. Mutta matkakumpani(t) saattaa kyllä saada tartunnan... Toivotaan parasta. Muutaman tunnin sisällä selviää

Vierailija
5/6 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsatauti ei yleensä kestä kuin päivän pari ja alkaa nopeasti. Minulla oli varmaan noro juuri. Ehkä viisi minuuttia oli vähän kumma olo ennen kuin oksentaminen ja ripulointi alkoi. Se kesti 12 tuntia. Sen jälkeen on tietty heikko olo jonkin aikaa, mutta muuten ok.

Vierailija
6/6 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten kävi, ap?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi