Mitä ruokaa syötte, kun ei jaksa tehdä oikein mitään
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aina tölkkiruokaa varalla, munia, pussimuusijauhetta, puurohiutaleita, broileripyöryköitä esim. ja itse tehtyä ruokaa pakastimessa.
Ja lisäksi kuivahiivaa, jauhoja, sokeria jos leivotuttaa.
Keitän nakit ja ranskalaiset uuniin.
Nam 😋😋
Esim keitän kana- tai lihalientä, joukkoon pari kananmunaa ja tabascoa.
Vierailija kirjoitti:
Keitän nakit ja ranskalaiset uuniin.
Nam 😋😋
Mikset laita nakkejakin uuniin?
Ostan rasian punajuurisalaattia ja jotain makkaraa
Teen munakkaan, voitelen ruisleivät voilla ja päälle juustoa ja näiden päälle munakas ja jos löytyy ruohosipulia tai persiljaa vielä päälle niin nopea lounas tai iltapala on valmis. Voi ja juusto sulavat ihanasti lämpimän munakkaan alla.
Vierailija kirjoitti:
tee avokado pastaa, avokado, valkosipulia, chilipaprika, antaa vähän jytyä, basilika, parmenaania, spagetti keittää, loraus oliiviöljyä, jää vielä toiseksi päiväksi, ai niin tietenkin limeä
Eikö sen pitänyt olla jotain tilanteeseen jossa ei oikein jaksa tehdä mitään? Tuossa on jo monenlaista pilkkomista,keittämistä,kuorimista-ei ole laiskan hommaa. Itse hakisin lähikaupasta pari pasteijaa ja korkeintaan smoothien surauttaisin koneella kuorineenpäivineen jos en jaksa tehdä ruokaa. Tulee kauppareissulla pieni hyötylenkki samalla.
Tonnikalaa, raejuustoa ja kirsikkatomaatteja.
Vierailija kirjoitti:
Munakas mihin laittaa joko kinkkusuikaleita ja/tai fetaa. Kylkeen salaatti ja pakastevihanneksia. Kinkkukiusaus valmiista perunasipuli seoksesta, palvirouheesta ja kuohukermasta. Itse tehty pitsa, pohjaa ei tarvitse kohottaa ja päälle voi laittaa mitä vaan. Smoothie mihin runsaasti marjoja, kaurahiutaleita, proteiinijauhoa, avokadoa, pähkinöitä yms. Tuorepastat tulee 5 min ja kastike joko carbonara pekonista tai esim savulohi. Grillikana, nuudelia, maissia ja kaalisalaatti. Pakastekebalihaa, valmiita pitaleipä, punasipulia, tomaattia, salaattia ja tsatsikia. Pulledpork liha uuniin ja itse tehdyt lohkoperunat toiselle pellille samaan aikaan. Makkaraperunat airfryerillä. Nachopelti. Joku helppo keitto esim. pakastekeittopohja perunoista ja keittojuureksista ja sekaan nakkeja tms tai wokkivihanneksia ja kanaa ja sekaan kookoskermaa ja tomaattimurskaa. Itse tehty salaatti johon jotain lihaa ja juustoa, kasviksia, hedelmiä ja pastaa johon sekoitettu pestoa. Tulee mieleen sen sat
Voi jösses! Yks ruokaehdotus ois riittäny 😳 enempää en lukenu
Vierailija kirjoitti:
Tunapurkki ja voileipä.
On tuolle eväälle suomalainenkin nimitys, tunari. Se lukee lisäksi purkin kyljessä, ei sinun mukahienoa nimitystä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aina tölkkiruokaa varalla, munia, pussimuusijauhetta, puurohiutaleita, broileripyöryköitä esim. ja itse tehtyä ruokaa pakastimessa.
Öh, tölkkiruoka ja pussimuusiko on sinusta jotain todella hyvää? Ei minusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öh, tölkkiruoka ja pussimuusiko on sinusta jotain todella hyvää? Ei minusta.
Öh öh itsellesi. On ne aina parempia kuin kynnet.
Eilen laiskapäivä, tein suolaisen pannarin. 4 kananmunaa, litra maitua, jauhoja, jauhelihaa, raejuustoa, juustoraaste.
Jos ei jaksa tehdä oikein mitään, mutta mieli tekee jotain todella hyvää, niin on paras lähteä ravintolaan syömään. Ei mitään todella hyvää ruokaa saa tehtyä ilman, että tekemiseen jaksaa myös panostaa.
Aika hyvää ruokaa ja melko helposti saa lämpimistä voileivistä. Voi tehdä vaikka pellillisen erilaisia voileipiä ja laittaa uuniin. Tomaattia, oreganoa tai pizzamaustetta, juustoraastetta. Kinkku ja ananas toimii aina, juustoa päälle. Tonnikalaa ja kaprista. Jotkut tykkää laittaa Saarioisten maksalaatikkoakin leivän päälle. Mitä vain voi laittaa, mistä tykkää.
Tilaa Woltista. Pizza ja kebabbi on aina yhtä hyvää