Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko palstamammat kateellisia nuoremmille naisille.

Vierailija
20.03.2025 |

Heillä paikat kuitenkin vielä kohdillaan eikä mikään roiku.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat enemmän kateellisia. Nuorilla miehillä paksut, kiiltävät hiukset, luonnostaan kiinteä vartalo ja raikas habitus. Ei iän tuomaa tuoksua. 

Samoin kuin nuorilla naisilla ihanan hoikka kurvikas vartalo ja kiinteät rinnat.

Eli vastataan sitten samoin. 

Ei kurvit riipu iästä vaan ruumiinrakenteesta. 

-eri

Vierailija
22/42 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun vanhan naisen suhde nuorempiin naisiin on suojeleva: Koska olen kokenut ja elänyt elämää, tiedän millaista on (hetero) naisen elämä. Kannustan ja suojelen nuorempiani. Yritän saada heidät arvostamaan itseään sen sijaan että heittäytyisivät palvelemaan miestä, joka ei heidän palveluksiaan arvosta. Moni nuori nainen vielä uskoo liikoja miehistä ja kuvittelee, että miehet ovat yhtä kunniallisia, vahvoja ihmisiä kuin naiset.

Suosikki-ihmisiäni ovat nuoret naiset, ja heille haluan kaikkea hyvää.

t. N50

Tämä sopisi huoneentauluksi nuorille naisille. 

t. Ikätoverisi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat enemmän kateellisia. Nuorilla miehillä paksut, kiiltävät hiukset, luonnostaan kiinteä vartalo ja raikas habitus. Ei iän tuomaa tuoksua. 

Samoin kuin nuorilla naisilla ihanan hoikka kurvikas vartalo ja kiinteät rinnat.

-eri

Tiedän, koska miehet haukkuivat vartaloani siitä jo silloin 18-vuotiaana. Eli ei ikäni heille kelvannut, kurveja olis pitänyt enemmän olla. 

Vierailija
24/42 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän ketjuun voidaankin sitten yhdistää keskustelu laki aloitteesta missä suojaikäraja sekä avioliitto ikä raja lasketaan 15 ikä vuoteen.

Vierailija
25/42 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki mammat täällä ovat itsekin joskus olleet nuoria ja timmejä. Voivat olla vieläkin vaikka ovatkin vähän vanhempia. Kaikista nyt nuorista tulee myös jossain vaiheessa vanhempia ja paikat alkavat roikkumaan. Ei kannata olla kateellinen kenellekkään. 

Ei kannata mutta silti ovat.

Vierailija
26/42 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpsis. Kaikilla on ollut nuoruus!

No senpä takia ovatki kateellisia kun eivät enää ole nuoria.

Vierailija
27/42 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Tiedän, koska miehet haukkuivat vartaloani siitä jo silloin 18-vuotiaana. Eli ei ikäni heille kelvannut, kurveja olis pitänyt enemmän olla. 

Hiukan kun tulee ikää niin lopulta tajuaa, että miehille on aina vääränlainen. Vähintään jostain kohtaa. Oli ihan minkä ikäinen tai muotoinen tahansa.

Vierailija
28/42 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kadehdi.  Neidän nuoruus oli parempi ja nuoret miehetkin oli silloin parempia.

Ainakaan nuoret miehet eivät ei olleet Andrew Taten myrkyttämiä. 

90-luvulla nuoret miehet ei maksaneet treffeillä, mutta he ei myöskään vihanneet naisia. He olivat arkoja, kuten nuorukaiset nykyäänkin, mutta heidän arkuus ilmeni epäröintinä sängyssä eikä kuristamisena.

Sääli nykynaisia. Toivottavasti peruskoulu opettaa heille miten neuvotellaan ennen seksiä siitä, haluavatko he tulla kuristetuiksi ja hakatuiksi.

t. ysärin neito, nyk vanhus

https://fi.wikipedia.org/wiki/Me_Too_-kampanja

Vierailija
29/42 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kadehdi.  Neidän nuoruus oli parempi ja nuoret miehetkin oli silloin parempia.

Nykyään he ovat vanhempia miehiä ja parempia kuin nuoret miehet.

Vierailija
30/42 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ajattelin radikalisoitua vanhemmiten. Ne ei ikinä epäile mummoja. Ehkä perustan jengin sitä varten.

Vierailija
31/42 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan. Mä olen myös ehtinyt kasvattaa nuoren naisen, ja kun kohta 24-vuotiaan elämää katsoo, ei se nuoruus herkkua ole (ollut) nykyäänkään. Lohduttelin häntä juuri että kyllä se siitä vielä paranee, kun välttää pahimmat karikot ja hormonit lakkaavat sumentamasta arvostelukykyä (kaikilla).

Vierailija
32/42 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoisen väsynyt ja kliseinen yritys yllyttää naisia toisiaan vastaan.

Vierailija
33/42 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei näytä onnistuneen siinä. 😅 Nuoretkin naiset tajuaa ajan kuluvan. Uskon, että hekin haluavat tulla arvostetuksi jostain ihan muusta ominaisuudestaan. 

Vierailija
34/42 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pitäisi varmaan ensin määritellä kuka on "nuorempi nainen". Esimerkiksi minä, 40 v., olen nuorempi nainen johonkuhun 60 v. verrattuna. Ja joku 20 v. on nuorempi nainen minuun verrattuna. 

Vai ovatko nämä "nuoremmat naiset" jokin tietty ikäryhmä, esimerkiksi 20-25 v., jota kaikkien sitä vanhempien täytyy itseään verrata?

Vierailija
35/42 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. En mä ainakaan ole. Olen onnellinen, ettei tarvitse elää nuoruutta enää. Se oli raskasta.

Vierailija
36/42 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinpä. Jos aloittaja olisi rehellinen, hän tulisi tässä vaiheessa sanomaan että "kappas, taisin olla väärässä, vanhemmat naiset itse asiassa tukevat ja kannustavat nuoria naisia, onpa hienoa huomata tämä!"

Vierailija
37/42 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi? 

Eihän siitä olisi mitään hyötyä.

Vierailija
38/42 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt pitäisi varmaan ensin määritellä kuka on "nuorempi nainen". Esimerkiksi minä, 40 v., olen nuorempi nainen johonkuhun 60 v. verrattuna. Ja joku 20 v. on nuorempi nainen minuun verrattuna. 

Vai ovatko nämä "nuoremmat naiset" jokin tietty ikäryhmä, esimerkiksi 20-25 v., jota kaikkien sitä vanhempien täytyy itseään verrata?

Ehkä sillä tarkoitettiin itseä nuorempia naisia. Eli suhteellista, riippuu siitä, kuka katsoo. 

Vierailija
39/42 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinpä. Jos aloittaja olisi rehellinen, hän tulisi tässä vaiheessa sanomaan että "kappas, taisin olla väärässä, vanhemmat naiset itse asiassa tukevat ja kannustavat nuoria naisia, onpa hienoa huomata tämä!"

Noniin, ap-mamma. Sanopa tähän ketjuun, että "kappas taisin olla väärässä, vanhemmat naiset näköjään kannustavat nuoria naisia!"

Jos et sano, huomaamme että olet pelkkä PELLE, jolla ei oikeastaan pitäisi olla nettiyhteyttä käytössään, koska hän suoltaa pelkkää typeryyttä nettiin.

Me jäämme odottamaan.

Vierailija
40/42 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun vanhan naisen suhde nuorempiin naisiin on suojeleva: Koska olen kokenut ja elänyt elämää, tiedän millaista on (hetero) naisen elämä. Kannustan ja suojelen nuorempiani. Yritän saada heidät arvostamaan itseään sen sijaan että heittäytyisivät palvelemaan miestä, joka ei heidän palveluksiaan arvosta. Moni nuori nainen vielä uskoo liikoja miehistä ja kuvittelee, että miehet ovat yhtä kunniallisia, vahvoja ihmisiä kuin naiset.

Suosikki-ihmisiäni ovat nuoret naiset, ja heille haluan kaikkea hyvää.

t. N50

Tämä sopisi huoneentauluksi nuorille naisille. 

t. Ikätoverisi

Mitä ihmettä? Jotain hölönpölöä, tyhjiä sanoja.