Miten teillä muilla ikisinkuilla kestää pää yksinäisyyttä?
Pitäisi olla tyytyväinen kun elämä on helppoa ja vapaata. Ei ole lapsia eikä parisuhdetta. Sinkkuus jatkuu vuodesta toiseen.
Mutta en ole tyytyväinen. Elämä on niin tylsää ja yksinäistä. Kotona ei kukaan koskaan odota minua, kun tulen töistä. Kukaan ei kysele kuulumisia.
Ei tämä ole mitään oikeaa elämää.
Kommentit (115)
En koe ongelmaa. Kotona mua odottaa lemmikit ja laaja nettituttujen piiri tietokonepeleissä. Hellyyden saan lemmikeiltä ja sosiaalisuuden peliyhteisöstä. N40+
Ala joksikin tukiaikuiseksi apua tarvitsevan perheen lapsille. Saat merkityksen tunnetta ja parhaimmillaan mukavaa seuraa lapsista erilaisiin tekemisiin. Kaikki voittavat.
Vierailija kirjoitti:
Se on helppoa kun ei välitä. Kauan sitten jo huomannut, ettei yksikään nainen ole sen arvoinen. Kuvittelevat olevansa parempia kaikessa. Todellisuudessa ovat parempia ainoastaan valehtelemisessa.
Just luin miesten katkeruudesta, joka johtaa vääriin käsityksiin naisista. Kun omat tunteet on käsittelemättä, niin kyllä siinä katkeraksi tulee. Mutta, hyvä sinänsä ettei sulla ole sitä naista elämässä, siirtäisit vaan oman kyynisyytesi siihen naiseen ja vielä kaupantekijäisiksi uhriutuisit.
Kyllä ystävät ja kaverit kyselee kuulumisia.
Likikään kaikilla sen sijaan puoliso ei niitä kysele.
Hyvin kestää. Olen pienestä pitäen ollut hylkiö, niin ei osaa kaivatakaan ketään.
Just viime viikonloppuna ulkona todistin kun mies marmatti pitkään kovaan ääneen naiselle auton parkkeeraamisesta ja ajotaidoista (tulivat samasta autosta, oletan että pariskunta). Ajattelin että onpa ihanaa olla sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on helppoa kun ei välitä. Kauan sitten jo huomannut, ettei yksikään nainen ole sen arvoinen. Kuvittelevat olevansa parempia kaikessa. Todellisuudessa ovat parempia ainoastaan valehtelemisessa.
Just luin miesten katkeruudesta, joka johtaa vääriin käsityksiin naisista. Kun omat tunteet on käsittelemättä, niin kyllä siinä katkeraksi tulee. Mutta, hyvä sinänsä ettei sulla ole sitä naista elämässä, siirtäisit vaan oman kyynisyytesi siihen naiseen ja vielä kaupantekijäisiksi uhriutuisit.
Aww. Söpöä. Kuvittelitko että oksennuksellasi olisi jotain merkitystä? Olet ikuisesti jumissa tällä palstalla. Minä en. Hauskaa loppu"elämää".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aww. Söpöä. Kuvittelitko että oksennuksellasi olisi jotain merkitystä? Olet ikuisesti jumissa tällä palstalla. Minä en. Hauskaa loppu"elämää".
Hellanlettas sentään kun osui ja upposi. Enhän minä sitä juttua ollut kirjoittanut alunperin vaan joku asiantuntija. Mutta oikeassa taisin olla, kun minun kommenttia oksentamiseksi vertasit, aivan kun oma kommenttisi olisi ollut jotenkin parempi. Hyvää loppu elämää sullekkin, täällä sen vietät kuitenkin.
"Hellanlettas sentään kun osui ja upposi. Enhän minä sitä juttua ollut kirjoittanut alunperin vaan joku asiantuntija. Mutta oikeassa taisin olla, kun minun kommenttia oksentamiseksi vertasit, aivan kun oma kommenttisi olisi ollut jotenkin parempi. Hyvää loppu elämää sullekkin, täällä sen vietät kuitenkin."
Mitä psyko? Jep. Et ole läheskään niin fiksu kuin luulet. Olet äärimmäisen ennalta-arvattava
Vierailija kirjoitti:
"Hellanlettas sentään kun osui ja upposi. Enhän minä sitä juttua ollut kirjoittanut alunperin vaan joku asiantuntija. Mutta oikeassa taisin olla, kun minun kommenttia oksentamiseksi vertasit, aivan kun oma kommenttisi olisi ollut jotenkin parempi. Hyvää loppu elämää sullekkin, täällä sen vietät kuitenkin."
Mitä psyko? Jep. Et ole läheskään niin fiksu kuin luulet. Olet äärimmäisen ennalta-arvattava
Ressukka. Kiitos samoin. Kyllä se sunkin "elämä" siellä sohvalla katkerana kuluu, naisia vihaten ja omissa ongelmissaan räpiköiden. Hyvin olet jo alkuun päässyt:) anna mennä loppuun saakka.
Kun ajattelee, että miten paljon parisuhteissa on väkivaltaa, riitoja ja eroja, niin oikeastaan olen mieluummin yksin kuin parisuhteessa. Saa esimerkiksi syödä mitä haluaa, sisusta koti miten haluaa ja olla kotona melkein alasti ilman, että täytyy ottaa muut huomioon.
Muutaman parisuhteen jälkeen viimeiset 10+ vuotta ovat menneet oikein mukavasti yksinäisenä miehenä. On päässyt syventymään totaalisesti omiin harrastuksiin ja mielenkiinnon kohteisiin. Pari kissaa on kulkenut matkassa koko tuon ajan ja ne ovat läheisimmät olentoni tässä maailmassa. Niiden rakkaus on pyyteetöntä, eikä tarvitse miettiä miten ne tällä kertaa yrittävät manipuloida ja valehdella. Tiedostan kuitenkin, että kaikki naiset eivät todellakaan ole niin kuin se edellinen, mutta ei ole tehnyt mieli ottaa sitä riskiä. Ihan viimeisen vuoden-parin aikana on kuitenkin alkanut perheen perustaminen kiinnostaa. Ongelma on tietysti, ettei se noiden kissojen kanssa onnistu. Ikääkin alkaa olla jo sen verran, että oman ikäiset naiset ovat hedelmällisyytensä häntäpäässä. Suunnitelmissa onkin muuttaa täältä pois ja etsiä jostain toisesta kulttuurista vähän nuorempi puoliso ja ylipäänsä erilainen elinympäristö. Ei täällä ole minulle yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Tämä viimeinen näyttää olevan yksinäisen hylkiön lisäksi hieman myös mielisairas:)
Minulla on harrastus joka on intohimoni. Se täyttää vapaa-ajan. Koira on hyvää seuraa.
Tykkään olla omillani. Sen takia olenkin ikisinkku. Vapaa ja huoleton.
Olen ostanut seksiä noin 85 kertaa. Hyvin kestän yksinäisyyden. T: kiltti mies
En tiedä, olen liki aina ollut sinkku toki teininä ja nuorena parisuhteissa.
Tykkään katsoa dokumentteja ja yle areenaa joten olen aina epäillyt ettei samanlaista miestä löydy. Minua ei kiinnosta mitkään tissitemppari-ohjelmat mitkä miehiä kiinnostaa. En pystyis katsoa kokonaista jaksoakaan joten olen ollut suosiolla sinkku.
Minua on monesti sanottu tosi kauniiksi,vähän Muotempana olin tyyliin aina 47-54kg, nyt parinkin vuoden ajan normaalipainoinen. En ole koskaan ollut lihava. Köyhä olen monesti ollut joten lähinnä olen kotona kun olen työtön kun mitään ei voi tehdä joten en juuri ihmisiin ole törmäillyt työttömänä.joutuu istuun vaan kotona. Miesten pinnallisuus on rasittavaa ja todella piinaa monia miehiä josta en tykkää. On niinkuin joku pakkomielle pitää olla joku 16v,tekoripset värjätyt hiukset,bimbo jne.
Tuntuu että miehillä on paljon noita seksuaalisia fetissejä ja pakkomielteitä mikä paistaa monesta miehestä kissan päähän mistä en tykkää.ei kiinnosta tietää mikä kylläkin on.
Länsimaisessa kulttuurissa opetetaan lapsesta saakka, että pitää olla monia ystäviä. Tämä on harha, joka estää suhtautumasta yksinäisyyteen luontevasti. Yksinäisyydessä voi saada hedelmällisiä ideoita, kun oppii olemaan itsensä kanssa eikä loputon häly häiritse. Monet on opetettu suotta pelkäämään yksinoloa.
Sinkkuuden syy löytyy tavalla tai toisella aina peilistä. Osa syistä on toki sellaisia joihin ei voi itse vaikuttaa esim geenilotossa häviäminen tai ikä. Eikä parisuhde ole mikään ihmisoikeus. Semmosta se elämä on, ei voi saada kaikkea. Mutta on niitä kurjempiakin kohtaloita kuin sinkkuus. Aattele jos oisit vaikka syntynyt ilman käsiä ja jalkoja.
Minä itse nautin ikisinkkuudesta, en koe olevani yksinäinen vaikka työpäivien jälkeen olen yksin. Töissä näen muita ihmisiä ja siellä on sosiaalista elämää. Olen introvertti joten sinkkuus ei ole minulle ongelma. Minä pidän jopa kummallisena sitä ajatusta että asuisin jonkun kanssa saman katon alla tai sitä että jotkut ihmiset menee parisuhteeseen.
Ap kyllä tämä on oikeaa elämää, saat itse päättää asioistasi ja ajattele kukaan ei rajoita elämääsi.
M34