Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veronpalautuksia tulee 2000€. HipHei.

Vierailija
20.03.2025 |

Tänään tuli tieto omaveroon veronpalautuksista. Tilille tulee 2000€ palautuksia. Iloinen yllätys tk- eläkeläiselle. Extra rahaa tk- eläkkeen päälle. 53v. 

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

2600e tulee. Valtio sai nyt lainata rahoja. Ei tarvitse kiittää. Ihan mielelläni minä.

Vierailija
22/40 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain ymmärtämättömät juhlii veronpalautuksista. Sama summa olisi poikinut vuodessa min. 5-10% korkoa...

HAH HAH. esim Suomi rahastot 1% tuotolla, siitä kulut pois jos olisi tarvis nostaa 

Veronpalautus on mukava juttu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se mitän extrarahaa ole vaan omaasi, minkä olet lainannut valtiolle.

ilman korkoa!

Mä yritän pitää 0/0 mutta joskus ei onnistu ja saan satasen takas

"Verohallinto maksaa veronpalautukselle hyvityskorkoa. Vuonna 2025 korko on 2,5 %."

No perhana. Aina mukavampi juttu. 2600 tulee ja etelänloma odottaa

Vierailija
24/40 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin puolen vuoden palkattomalle vapaalle syyskuussa ja sain nyt palautuksia 5200 eur. Olin aika yllättynyt kun yhdessä Tori myynnin kanssa loman menoista suuren osan sain kuitattua noin.

Vierailija
25/40 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkka vaihtelee ja vihaan mätkyjä, joten 500 palautusta tulossa. Vähän eri optimoida jos on kiinteä kk-palkka.

Vierailija
26/40 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ymmärtänyt sitä, että vuosi kidutaan pienillä tuloilla ja kerran vuodessa juhlitaan isoja palautuksia. 

Vierailija
27/40 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna tuli 2500 euroa palautusta. ..moli pienet tulot kun vain työmarkkinatuki..

Tänä vuonna tiedossa Matky 300 euroa

Vierailija
28/40 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ymmärtänyt sitä, että vuosi kidutaan pienillä tuloilla ja kerran vuodessa juhlitaan isoja palautuksia. 

Mitä se sun persettäs kutittaa, pidä huoli omista asioistas.

Vierailija
29/40 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se sun persettäs kutittaa, pidä huoli omista asioistas.

Taisi osua ja upota. Etkö osaa muuten säästää?

Vierailija
30/40 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siitä korkoa maksetaan. Joskus aiemmin ei, mutta nyt jo muutaman vuoden on maksettu. 

Vierailija
31/40 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä uunoja, jotka luulee palautusten olevan jotain ekstra rahaa ja mätkyjen jokin rangaistus. Omaa rahaa se on ja kertoo, että ihminen on raha-asioistaan pihalla kuin lumiukko.

Ei se tunnu omalta rahalta, kun kelan tuista ensin verottavat liikaa vaikka on haettuna verokortti etuuksille, ja kun viimein saat palautuksen , estää se toimeentulotuen saamisen usealta kuulta. 

Vierailija
32/40 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen tk eläkeläinen.  Mätkyjä 1150€

Vierailija
33/40 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää saan 900 e. Ihan kiva kun nykyset tulot on alle 600 egee kuussa. Sehän tekee 74 e kuussa, jee!

Vierailija
34/40 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä olen oikein hyvin perillä raha-asioistani, mutta vuosituloja on vaikea arvioida etukäteen. Se on sama tasaanko joulukuussa vai tuleeko veronpalautuksena. Kun ei tiedä tuleeko bonuksia, palkankorotuksia ja lisäksi on sivutyö, josta on tosi vaikea tietää alkuvuodesta, paljonko jaksan ja ehdin sitä vuoden aikana tehdä. Lasken sivutyön tulot aina siihen maksimiin, mitä saatan tehdä mutta yleensä en päätyön kiireisenä aikana ehdi ottaa kovin paljon. 

Veronpalautuksille saa kuitenkin korkoa, joten sama se lainata valtiolle. Sijoitukset ovat tällä hetkellä miinuksella, joten tämä on varmaa korkotuottoa myös. 

Vierailija
35/40 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mää saan 900 e. Ihan kiva kun nykyset tulot on alle 600 egee kuussa. Sehän tekee 74 e kuussa, jee!

Tuo 75e olisi varmaan mukavampi saada kuukausittain.

Vierailija
36/40 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mulla ei näy?

Vierailija
37/40 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahhh. Mun alalla saa ateriakorvaukset ja työmatkarahat. Kun on hetken työttömänä vuodessa niin omavastuukin laskee. Ou jea! Elokuussa taas pari tonnia rahhoo jemmassa, niin mikäs tässä, vaikka joitakin se harmittaisi enkä muka osaa hoita raha-asioitani. Hehheh. Taitavat olla vaan hieman kateellisia ja tietämättömiä.

Vierailija
38/40 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mulla ei näy?

Ilmeisesti näkyy tän maaliskuun loppuun mennessä.

Vierailija
39/40 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jotain 2300 euro, tämä optioonilla. Paljon osinko tuloja josta menee automaattisesti 25.5% ja samaan aikaan möin tappiolla olevia osakkeita niin palautusta 2300 egee ja känni toteen(tai no ei oikeasti jaxa ryypätä).

Vierailija
40/40 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sillä summalla yhden viikonlopun ryyppää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä