Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itken täällä...

Vierailija
11.03.2007 |

Kun haluaisin niin kovasti takaisin sen ajan kun tunsin olevani miehelle tärkeä ja läheinen. Nyt olen lähinnä vain yrittäjän avovaimo, lasten äiti ja kodinhoitaja.

Tuntuu todella pahalta. En edes muista milloin mieheni olisi sanonut minulle jotain kaunista/positiivista, en muista milloin mieheni olisi katsonut minua kunnolla silmiin, en muista milloin minusta on viimeksi tuntunut, että mieheni haluaa todella olla kanssani.

Onpa mies jopa sanonutkin, että on minun kanssa vain lasten takia. Myöhemmin pisti sanomisensa suuttumuksen piikkiin, mutta käytös kyllä myötäilee sanomaa :(

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

on siis kosinut sinua, halunnut naimisiin kanssasi, ja nyt sanoo että ei ole tärkeää???!!! Pistää vähän miettimään.............

ap

Vierailija
22/26 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitäisi kyllä tietää minun kanta asiasta ja minä tiedän hänen. Ehkä halua, että mies menee naimisiin vain siksi koska minä haluan.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostat pullon viiniä ja yöasun. Teet ruokaa ja olette KAHDESTAAN. Jos ukko kynttiläillallisen, viinin ja yöasun näkemisen jälkeen vielä rojahtaa sohvalle katsomaan lätkää - sitten olet todella kusessa. Sitä ennen paljon on vielä tehtävissä.

Aloittakaa keittiön lattialta...

Vierailija
24/26 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mä hyppisin seksikkäässä yöasussa laittaen kyntiläillallista niin mun mies todella alottais keittiön lattialta ;) nimittäin naurais katketakseen. mun mies nyt ei oo sieltä romanttisemmasta päästä.

mun mieheen tehoo yllätyksellinen ja villi seksi.. mites ap:n mies, millasta seksiä teillä on?

Vierailija
25/26 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
26/26 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ziisus.. Älkää yleistäkö ohjeitanne!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme