Itken täällä...
Kun haluaisin niin kovasti takaisin sen ajan kun tunsin olevani miehelle tärkeä ja läheinen. Nyt olen lähinnä vain yrittäjän avovaimo, lasten äiti ja kodinhoitaja.
Tuntuu todella pahalta. En edes muista milloin mieheni olisi sanonut minulle jotain kaunista/positiivista, en muista milloin mieheni olisi katsonut minua kunnolla silmiin, en muista milloin minusta on viimeksi tuntunut, että mieheni haluaa todella olla kanssani.
Onpa mies jopa sanonutkin, että on minun kanssa vain lasten takia. Myöhemmin pisti sanomisensa suuttumuksen piikkiin, mutta käytös kyllä myötäilee sanomaa :(
Kommentit (26)
Miehen pitäisi kyllä tietää minun kanta asiasta ja minä tiedän hänen. Ehkä halua, että mies menee naimisiin vain siksi koska minä haluan.
ap
Ostat pullon viiniä ja yöasun. Teet ruokaa ja olette KAHDESTAAN. Jos ukko kynttiläillallisen, viinin ja yöasun näkemisen jälkeen vielä rojahtaa sohvalle katsomaan lätkää - sitten olet todella kusessa. Sitä ennen paljon on vielä tehtävissä.
Aloittakaa keittiön lattialta...
jos mä hyppisin seksikkäässä yöasussa laittaen kyntiläillallista niin mun mies todella alottais keittiön lattialta ;) nimittäin naurais katketakseen. mun mies nyt ei oo sieltä romanttisemmasta päästä.
mun mieheen tehoo yllätyksellinen ja villi seksi.. mites ap:n mies, millasta seksiä teillä on?
Ziisus.. Älkää yleistäkö ohjeitanne!!
Vierailija:
ap