Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Montako nimeä on lapsillanne?

Vierailija
11.03.2007 |

Meillä molemmilla vain kaksi enkä ymmärrä miksi pitää olla kolmekin! Eihän käytännössä tarvita kuin yhtä nimeä. Ja jotkut sitten keksivät tosi pitkiä ja mahtipontisia nimiyhdistelmiä. Mahtaa olla kiva sitten täytellä virastojen lappuja, jotta saa kaikki nimet mahtumaan " ruutuihin" ....

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä sitä on ap:lle miettimistä, että miksi juuri noin.

Vierailija
2/7 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa minulla ja miehellänikin on 3 etunimeä. Olisihan se vähän karua, jos ei olisi kuin yksi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaalla lapsella on monta nimeä :)

Vierailija
4/7 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös kaksi ja miehellä kolme, ja miehen äiti vielä muistaa poikaansa jokaisen nimen nimipäivänä. Mun mummullani on vain yksi nimi ja sitäkin hän on joutunut selittelemään virastoissa.

Vierailija
5/7 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä kyllä itsekään täytä lappuihin molempia nimiäni, kaikki virastot toimii kuitenkin sen sotun perusteella...

Vierailija
6/7 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna-Leena Maiju-Sirkkuli Kielo-Orvokki. Kutsumanimenä Almsku (tulee kaikkien nimien etukirjaimista, paitsi vika muutettu u:ksi).

Vierailija
7/7 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa on valtavan paljon kauniita nimiä - miksi siis emme antaisi mahdollisimman monta niistä kullekin lapsellemme? ;) Nimet ovat intohimoni, ja jokaisella lapsillemme annetulla nimellä on jokin tarina tai merkitys. Myös miehelläni ja minulla on molemmilla kolme etunimeä.