Tauko suhteessa
Oletteko päätyneet tällaiseen ratkaisuun? Jos palasitte yhteen, niin onnistuiko se enää?
Kommentit (66)
mun täti palasi yhteen aviomiehensä kanssa usean vuoden tauon jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Ukko jolla merkitsevä fritsu kaulassa kertoi olevansa tauolla 🥲
Fritsumies sitten myöhemmin myös erosi tauostaan lopullisesti. Näin hänet myöhemmin ihan minun näköisen naisen kanssa.
Mulla yhdet tutut oli tauolla. Olivat sopineet, että saa olla muita, ovat sinkkuja. Nauttivat sinkkuelämää ja kun palasivat yhteen niin olihan siinä sitten harmia, kun oli käyty toisten kanssa
Vierailija kirjoitti:
Me sovittiin erilleen muutosta ja terapiaan menosta, mutta sitten mies ei halunnutkaan enää jatkaa suhdetta. Hommasi uuden naisen.
Puolen vuoden kuluttua alettiin kuitenkin keskustella yhteen palaamisesta. Ja palattiin. Sen terapian kautta.
Yllättävää että jätkällä heti uusi pano. Hoh hoijakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla yhdet tutut oli tauolla. Olivat sopineet, että saa olla muita, ovat sinkkuja. Nauttivat sinkkuelämää ja kun palasivat yhteen niin olihan siinä sitten harmia, kun oli käyty toisten kanssa
Meillä ei tuosta harmia tullut. Molemmat tiesi että ei oltu tuolloin yhdessä. Tosin vain toinen seurusteli toisen kanssa tuossa välissä.
En haluaisi olla itse varalla kenellekään. Ei voisi suunnitella elämää eteenpäin siksi, että pitäs palata yhteen
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi olla itse varalla kenellekään. Ei voisi suunnitella elämää eteenpäin siksi, että pitäs palata yhteen
Hassua että ajattelet, ettei sulla olisi tuossa sananvaltaa... Yhdessähän ne mahdolliset yhteenpaluut päätetään.
Vierailija kirjoitti:
😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂
Miksi tuosta tulee sanomista jälkeenpäin, mistä johtuu?
Jos oikeasti kaipaa sinkkuelämää niin miksi ei sitten erota kerralla kunnolla
Kaveripariskunta teki tämän. Palaa yhteen ja meni naimisiin, edellee; yhdessä ja tosi tasapainoisen oloinen pari. Mutta hyvin fiksuja ja ajattelevia ihmisiä, käyttivät tauon hyvin.
Tiedän pariskunnan, jotka eroavat kerran vuodessa ja palaavat n. 6 kk:n päästä takaisin yhteen. Joka kerta, kun olen tätä kaverilta kysynyt, että missä nyt menee on/offinsa kanssa, niin vastaa että ei heillä ole mitään juttua, vaan oikeasti erosivat. Ja muutaman kk:n päästä ovat taas yhdessä. Melkein kymmenen vuotta on tätä kestänyt.
Tauolla kaverini etsii seuraa tinderistä ja löytääkin jotain kiinnostavia ihmisiä, mutta omien sanojensa mukaan ei ole valmis mihinkään, koska erosta on niin vähän aikaa eikä ole siitä parantunut. Ja vähän ajan päästä on taas vanhassa suhteessa kiinni.
Itse en jaksaisi yhtään tuollaista elämää. Joku riippuvuushan se on. Aivan myrkyllistä touhua.
Vierailija kirjoitti:
Me sovittiin erilleen muutosta ja terapiaan menosta, mutta sitten mies ei halunnutkaan enää jatkaa suhdetta. Hommasi uuden naisen.
Puolen vuoden kuluttua alettiin kuitenkin keskustella yhteen palaamisesta. Ja palattiin. Sen terapian kautta.
Kannattaako tuollaisen jälkeen enää edes palata yhteen? Itse en palaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaako tuollaisen jälkeen enää edes palata yhteen? Itse en palaisi.
No meidän kannatti. Päästiin ongelmien yli ja suhde voi todella hyvin 😊
Mun mielestä todella outo konsepti. Että joo, en mä halua susta erota, mut jos ihan vaan vähäks aikaa, että saisin vähän pyöritellä muitakin ja sit palataan me taas yhteen. Joo, kiitos ei.
Jos suhteessa on ongelmia, muttei haluta erota, niin ne ongelmat ratkaistaan sitten yhdessä. Tai sitten erotaan, jos ei aiota ratkaista.
Suhteissa ei ole taukoja. Jos taukoa haluaa, on suhde loppunut.
Vierailija kirjoitti:
Jos kumppani ehdottaisi minulle varalla olemista, niin loukkaantuisin.
Varamies mInä tässä vaan soittelen- ja minä varanainen! Josko josko.
Loukkaavaa. Eikö tommosesta itsetuntoonkin menisi?
Loukkaavaa, kyllä.
Muslimeilla tämä on avioliitto äkkiä, jos Iraaniin menee. Sitten ero äkkiä.