Tauko suhteessa
Oletteko päätyneet tällaiseen ratkaisuun? Jos palasitte yhteen, niin onnistuiko se enää?
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä todella outo konsepti. Että joo, en mä halua susta erota, mut jos ihan vaan vähäks aikaa, että saisin vähän pyöritellä muitakin ja sit palataan me taas yhteen. Joo, kiitos ei.
Jos suhteessa on ongelmia, muttei haluta erota, niin ne ongelmat ratkaistaan sitten yhdessä. Tai sitten erotaan, jos ei aiota ratkaista.
"Tauon", tai erillään olemisen idea lienee monesti sen selvittäminen että mitä haluaa. Jos suhde on kriisissä niin sen miettinen haluaako suhdetta jatkaa vai ei, haluaako ongelmista yli. Kuten vanha sanonta on, pitää mennä kauas että näkee lähelle.
Jos päädytään eroon, mutta sovitaan, että yhteen voidaan palata ehkä x ajan päästä, niin onko se oikeasti ero vai tauko
Vierailija kirjoitti:
Tiedän pariskunnan, jotka eroavat kerran vuodessa ja palaavat n. 6 kk:n päästä takaisin yhteen. Joka kerta, kun olen tätä kaverilta kysynyt, että missä nyt menee on/offinsa kanssa, niin vastaa että ei heillä ole mitään juttua, vaan oikeasti erosivat. Ja muutaman kk:n päästä ovat taas yhdessä. Melkein kymmenen vuotta on tätä kestänyt.
Tauolla kaverini etsii seuraa tinderistä ja löytääkin jotain kiinnostavia ihmisiä, mutta omien sanojensa mukaan ei ole valmis mihinkään, koska erosta on niin vähän aikaa eikä ole siitä parantunut. Ja vähän ajan päästä on taas vanhassa suhteessa kiinni.
Itse en jaksaisi yhtään tuollaista elämää. Joku riippuvuushan se on. Aivan myrkyllistä touhua.
Mulle on käynyt näin, ja oon aivan rikki. Todella toksista, joku trauma mulla tai jotain, yksin jäämisen pelkoa miehellä. Tauokojen aikana mulla ei ollut muita, olin aina niin hajalla. Mies tuli ja meni, kunnes lopulta löysi toisen tilalle. Oon edelleen yksin, enkä usko että musta on enää suhteeseen. Se on joko tai, älä anna toisen pitää sua varalla.
Vierailija kirjoitti:
On-off suhteet kuluttaa ihmiset loppuun, joko ollaan yhdessä tai erotaan.
Miten on-off -suhde määritellään? Me ollaan erottu kaksi kertaa ja palattu yhteen. Nykyään onnellisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten on-off -suhde määritellään? Me ollaan erottu kaksi kertaa ja palattu yhteen. Nykyään onnellisia.
Onnellisia kunnes....