Tauko suhteessa
Oletteko päätyneet tällaiseen ratkaisuun? Jos palasitte yhteen, niin onnistuiko se enää?
Kommentit (66)
Onhan se panojen välissä hengähdettävä, että pulssi tasaantuu!
Eli aina jos löytyy joku houkutteleva naapuri joka sanoo "tänään voisin sulle heruttaa", niin äkkiä näytät ikkunaan sitä "tauko" käsimerkkiä, niin voit kävästä naapurissa ja sitten vartin päästä taas näyttää "tauko ohi"?
Testiviesti. Jostain syystä kommenttini tähän ketjuun ei tule läpi.
Saakohan nykyään rahalla kuitenkin rehellisempää rakkautta, kun siinä ei tarvitse ollenkaan valehdella, että kyseessä olisi tunteita tai välittämistä?
Eli parempi rakkaus sittenkin rahalla?
Vierailija kirjoitti:
Testiviesti. Jostain syystä kommenttini tähän ketjuun ei tule läpi.
Okei, en ymmärrä miksi en saa lähettää kommenttiani.
Olen yrittänyt tässä kertoa että itse ajattelin aiemmin että en suostuisi mihinkään taukoihin. Että se tuntuisi vaan löysältä hirreltä jossa odotan mitä kumppani haluaa vai haluaako mitään. Sitten kun kuitenkin olin siinä tilanteessa, huomasin että tekisin mitä vain että mun ei tarvitse luopua siitä ihmisestä. Joten nyt me ollaan tauolla. Enempää en tilannettamme avaa mutta rakkauden loppumisesta ei ole kyse eikä siitäkään että pitäisi toisia päästä kokeilemaan. Asiat on paljon monimutkaisempia.
Haluan vielä uskoa että joskus tauko voi olla oikea ratkaisu. Vaikeaa tää on.
Vierailija kirjoitti:
Saakohan nykyään rahalla kuitenkin rehellisempää rakkautta, kun siinä ei tarvitse ollenkaan valehdella, että kyseessä olisi tunteita tai välittämistä?
Eli parempi rakkaus sittenkin rahalla?
Onhan se paljon parempi kun ei tarvitse hommien jälkeen väsyneenä alkaa vaikka siivoamaan tai kuuntelemaan mitään nalkutusta, totetaa vain soitellaan!
Tauko suhteessa tarkoittaa sitä, että nainen ajattelee että voisi saada paremman mutta haluaa pitää kuitenkin vanhasta varulta kiinni jos ei onnistukaan. Yleensä naisella on siis joku jo kiikarissa tässä kohtaa ja kokeilee sitten lähteekö se vai ei. Jos ei, palaa takaisin edellisen miehen luokse. Mutta miehen pitäisi aina vetää poikki kokonaan jos nainen ehdottaa taukoa, koska se tarkoittaa että nainen vain tyytyy ja katselee koko ajan parempaa. Matto vedetään jalkojen alta ennemmin tai myöhemmin.
Ei mitään järkeä. Sehän on eron pitkittämistä
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään järkeä. Sehän on eron pitkittämistä
Tai estämistä.
Eikö olisi parempi päästää irti kerralla. pidetään toista kuitenkin hieman otteessa?
Joko sä hyppäät siihen lähtevään laivaan tai sitten et. Puolivälissä päätyy vaan hyiseen veteen uimaan.
Olen katsonut vierestä tällaista tilannetta. Jotenkin tulee sellainen olo, että tällaisten elämä ei ole muutenkaan hallinnassa. Siinä on jotakin sekavaa
Mitä siinä niin kuin käsitellään, kun ollaan tauolla. Ollaan tauolla , halutaan olla ilman toista, mutta koko ajan kello tikittää ...
Vierailija kirjoitti:
Tauko suhteessa tarkoittaa sitä, että nainen ajattelee että voisi saada paremman mutta haluaa pitää kuitenkin vanhasta varulta kiinni jos ei onnistukaan. Yleensä naisella on siis joku jo kiikarissa tässä kohtaa ja kokeilee sitten lähteekö se vai ei. Jos ei, palaa takaisin edellisen miehen luokse. Mutta miehen pitäisi aina vetää poikki kokonaan jos nainen ehdottaa taukoa, koska se tarkoittaa että nainen vain tyytyy ja katselee koko ajan parempaa. Matto vedetään jalkojen alta ennemmin tai myöhemmin.
Voi ei. Olenkohan mä se mun entisen suhteen mies sitten? Mun entinen mies halusi taukoa suhteesta ja mä totesin, että me erotaan niin pääsee vapaasti käskyttämään ja tuunaamaan uusinta naistaan. Ei kuulemma ollut ketään muuta kuin minä ja ei tule ketään muuta kuin minä. Hain kaksi päivää myöhemmin tästä keskustelusta tavaroitani pois yhteisestä asunnostamme ja siellä mies höyläsi ei ketään muuta. Kun satuin paikalle niin kättelin naista ja sanoin, että hei Ketään Muuta. Olen XX takanasi olevan miehen eksä. Haen tässä vain tavaroitani.
Mies soitti viikko tästä taapahtuneesta, että hän ei halua ketään muuta ja pyytää palaamaan kotiin. Vastasin, että juurihan tapasin Ketään Muuta ja hyvin näytti haluttavan, olen omaan lakimieheen ottanut yhteyttä ja hän on yhteydessä taloon liittyvissä asioissa.
Sellainen tauko hänellä oli mielessä ja olin ilmeisesti ho mmo tuolloin.
Jos haluaa saada asiat rullaamaan sen oman puolison kanssa, niin ei siinä mitään taukoja tarvita vaan asioiden työstöä...
Vierailija kirjoitti:
Joko sä hyppäät siihen lähtevään laivaan tai sitten et. Puolivälissä päätyy vaan hyiseen veteen uimaan.
Tämä oli hyvä kommentti. Todella kuvaava.
Kaverin mies halusi "tauon". Ajoi naisensa pois kodista ja sitten ilmoitti myöhemmin, että ei hän halua enää palata yhteen. Eli teki eron raukkamaisesti
Vierailija kirjoitti:
Kaverin mies halusi "tauon". Ajoi naisensa pois kodista ja sitten ilmoitti myöhemmin, että ei hän halua enää palata yhteen. Eli teki eron raukkamaisesti
Tämä se taitaa miehillä olla yleensä syynä.
Ukko jolla merkitsevä fritsu kaulassa kertoi olevansa tauolla 🥲
Vähintään 2 tautia hankittava per sierain pari.