Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka vanhaksi miehet haluavat seksiä?

Vierailija
19.03.2025 |

Olemme pariskunta hyvän matkaa yli 60 vuotta molemmat. Yhdessä olemme olleet lähes 10 vuotta, molemmilla aikaisemmat liitot takana.  Parisuhteellemme aiheuttaa ongelmaa se, että miehellä on paljon suuremmat seksihalut kuin minulla. Hänelle ei riitä edes se, etten kiellä seksiä häneltä vaan minun pitäisi sitä itse haluta. Hän kyllä saa tuntumaan seksin oikein hyvältä. Oikeaan yhdyntään minun on vaikea suostua, koska se on hyvin kivuliasta. Ja kyllä, olen hakenut asiaan apua, mutta paikallishormoneista ja gynekologin reseptilääkkeistäkään ei ole tullut apua. Minulle riittäisi ihan läheisyys tai keskinäinen seksi muilla keinoin.

Minun haluttomuuteni (siis kun minä en ehdota seksiä) vuoksi mies kiukuttelee ja on muuttanut nukkumaan eri huoneeseen. Tuntuu, että seksi on kuin polttoaine hänelle. Kun hän sitä saa, hän on iloinen ja kuin eri mies kokonaan.

Olin kuvitellut, että tässä iässä halut loppuisivat jo miehiltäkin ja eläisimme muuten onnellisina. Odotanko, että hänen halunsa hiipuvat vai eivätkö ne kaikilta miehiltä lopu koskaan?

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivä ne miehen halut aivan heti lopu,jos on naimisissa kymmeniä vuosia vaimonsa kanssa,tottuminen häneen voi vähentää haluja häntä kohtaan.Siinä vaiheessa vaimo voisi järjestää miehelleen seksikumppaniksi mahdollisesti siskonsa,tai jonkun yksinäisen ystävänsä,eikä se olisi keneltäkään pois,eikä ainakaan vähentäisi rakkautta vaimoaan kohtaan.

Vierailija
2/84 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä merkki yleensä miehellä, että mieskunto pelaa ja tekee mieli, 60 ei ole ikä eikä mikään vielä.

Toisekseen, myös miehet haluaa tulla halutuksi naisensa taholta. Se, että avaa ne jalat käskystä ja miettii sitä kauppalistaa ilman mitään intohimoa tai muuta kunnon tunnetta tappaa kyllä tunnelman - pahimmillaan ajaa miehen etsimään muualta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohta seiskaneljä ja kaksi kertaa viikossa hoidetaan hommat naiseni kanssa perusteellisesti alusta loppuun. 

Vierailija
4/84 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän kohta 68v, kerran päivässä on sopiva rytmi,luulen että en pystyisi/jaksaisi/viitsisi samaan kuin teiniä, noin 12 kertaa noin 6 tunnissa, mutta 2x päivässä ei ole ongelma. Tietenkin, kumppanin pitää olla nuori, hoikka ja muuten kaunis, muuten puuhasta ei tule yhtään mitään.

Vierailija
5/84 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se peitto heiluu vanhemmillakin. Käyttäkää liukkaria, jos paikat kuivuu. Jossain vaiheessa miehesi saanee eturauhaslääkityksen, joka useimmilla vähentää haluja. Vähän ymmärrystä puolin ja toisin.. 

Vierailija
6/84 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liukuvoide on keksitty. Muuttaa seksin sinullekin  paremmaksi

Vierailija
7/84 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytän kohta 68v, kerran päivässä on sopiva rytmi,luulen että en pystyisi/jaksaisi/viitsisi samaan kuin teiniä, noin 12 kertaa noin 6 tunnissa, mutta 2x päivässä ei ole ongelma. Tietenkin, kumppanin pitää olla nuori, hoikka ja muuten kaunis, muuten puuhasta ei tule yhtään mitään.

Taitaa jutussasi olla ns. lapinlisää 😅  

Vierailija
8/84 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on yksilöllistä. Joillain halut vähenee jo 50 vuotiaana. Se ei tietysti ole vaimolle tai tyttöystävälle mukavaa. Usein puhutaan että naisen halut vähenee ns.vaihdevuosissa. Ei välttämättä.

Vierailija
9/84 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin tänne kirjoittelee sellaiset miehet joilla potenssi ei ole niin hyvä.

Vierailija
10/84 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten anna sen kairata peräloosteria voi vähän halut vähetä kun paskakin haisee

Tai si t lisääntyy

Kokeile 

Vierailija
11/84 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurihan oli tutkimus, että 70v-miehet haluavat enemmän seksiä, kuin yksikään ikäryhmä naisissa.

Ja kivasti @ap kuvaili seksin vaikutusta miehen elämänlaatuun! <3

Vierailija
12/84 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kannattaisi mennä pimppifyssarille, koska todennäköisesti alapään lihakset ylikireitä.Siihen ei auta gyne, eikä  estrogeenvalmisteet. Eli naisten lantionpohjan lihaksiin erikoistuneellle fyssarille. Lihaskireyden poistaminen olisi muutenkin terveydelle hyödyllistä, samoin kuin säännölliset yhdynnät. 

Vierailija
13/84 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli seitsenkymppisiä ollaan ja kolmen päivän välein on seksiä yhdyntään asti, välipäivinä muuta hellyyttä. Eläkkeellä on aikaa ja haluja enemmän kuin työaikaan, jolloin stressi ja väsymys vaivasivat.

Vierailija
14/84 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli seitsenkymppisiä ollaan ja kolmen päivän välein on seksiä yhdyntään asti, välipäivinä muuta hellyyttä. Eläkkeellä on aikaa ja haluja enemmän kuin työaikaan, jolloin stressi ja väsymys vaivasivat.

Eikös tässä ollut aiheena heterosuhde?

Vierailija
15/84 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan seksi.

Vierailija
16/84 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan seksi.

Miesten välillä voi olla sodomiaa, ei seksiä. Seksiä voi olla ainoastaan miehen ja naisen välillä.

Vierailija
17/84 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala syötää miehellesi masennuslääkeitä, johan halut lähtevät häneltä sen jälkeen.

Vierailija
18/84 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitetaanko Dannylle ja kysytään? 

Vierailija
19/84 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä voi kuulemma olla erektio vielä arkussakin.

Vierailija
20/84 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytän kohta 68v,

kerran päivässä on sopiva rytmi,

luulen että en pystyisi/jaksaisi/viitsisi samaan kuin teiniä, noin 12 kertaa noin 6 tunnissa, mutta 2x päivässä ei ole ongelma. Tietenkin,

kumppanin pitää olla nuori, hoikka ja kaunis.

Dementia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä