Kuinka vanhaksi miehet haluavat seksiä?
Olemme pariskunta hyvän matkaa yli 60 vuotta molemmat. Yhdessä olemme olleet lähes 10 vuotta, molemmilla aikaisemmat liitot takana. Parisuhteellemme aiheuttaa ongelmaa se, että miehellä on paljon suuremmat seksihalut kuin minulla. Hänelle ei riitä edes se, etten kiellä seksiä häneltä vaan minun pitäisi sitä itse haluta. Hän kyllä saa tuntumaan seksin oikein hyvältä. Oikeaan yhdyntään minun on vaikea suostua, koska se on hyvin kivuliasta. Ja kyllä, olen hakenut asiaan apua, mutta paikallishormoneista ja gynekologin reseptilääkkeistäkään ei ole tullut apua. Minulle riittäisi ihan läheisyys tai keskinäinen seksi muilla keinoin.
Minun haluttomuuteni (siis kun minä en ehdota seksiä) vuoksi mies kiukuttelee ja on muuttanut nukkumaan eri huoneeseen. Tuntuu, että seksi on kuin polttoaine hänelle. Kun hän sitä saa, hän on iloinen ja kuin eri mies kokonaan.
Olin kuvitellut, että tässä iässä halut loppuisivat jo miehiltäkin ja eläisimme muuten onnellisina. Odotanko, että hänen halunsa hiipuvat vai eivätkö ne kaikilta miehiltä lopu koskaan?
Kommentit (84)
sejoku ex-suomenpresidenti on 30v vanhempi kuin sen rouvarunoilijajoku..en tiedä miten sittesilläsalellakäy se valssivällyissä..
miten mahtaa olla?
Mieheni on 75 ja itse vaille 70 ja kyllä seksi on meillä vielä hyvää ja tärkeää. Pilke löytyy silmäkulmasta.
Vierailija kirjoitti:
Kunnes loppuu seisokki, mutta voihan lörppöäkin imeskellä.
Kovin on mieskeskeinen ajatusmalli! Mieshän voi naisen tyydyttää myös ihan ilman seisovaa kaluakin....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovin on mieskeskeinen ajatusmalli! Mieshän voi naisen tyydyttää myös ihan ilman seisovaa kaluakin....
Samoin nainen miehen ilman haluja. On liukkari ja kolme reikää. Kovin oli naiskeskeistä pihtarifeministiajattelua.
Ei ne halut yleensä lopu vielä vähä yli kuuskymppiseltä! Mun mied on 74 ja vieä kovasti haluaa ja niin minäkin! Eli on seksiä aika paljonkin!
N71
Veikkaisin että 100-vuotiaaksi asti.
Mielestäni olisi sietämätöntä olla kumpi tahansa osapuoli tuossa.
Toiseen SATTUU yhdyntä ja mies ilmaisee turhautumisensa ja mielipahansa menemällä eri huoneeseen jatkossa mököttämään, välttelee ja rankaisee kun ei osaa käsitellä tunteitaan? Tappaa loputkin seksitunnelmat ja läheisyyden? :/
Toinen taas olisi täysin ikäiselleen normaalisti halukas ja viriili seksiin ja naisen asenne on jostain syystä että jos siltä kohta loppuu halut? Miksi haluaisit olla miehen kanssa joka toimii noin? Ja jää epäselväksi että olisiko sinulla siis haluja seksielämään vaikka yhdyntä ei onnistu vaiko eikö. Koska toisaalta lukee että voisi olla yhdessä muuta toimintaa ja toisaalta että vähän toivoit että tuossa iässä sitä jo vain eleltäisiin muuten vaan yhdessä. Kyllä on 60-vuotiaissa sekä naisia että etenkin miehiä jotka haluavat seksiä ja ovat seksuaalisia, siinä on muutakin kuin pelkkä se itse yhdyntä suorituksena; millaiseksi oma seksuaalisuus on muodostunut, mistä kiihottuu, toisen asenne seksiin, halutuksi tuleminen, mielihyvähormonit.
Eihän tuo hyvältä kuulosta kummallekaan.
Meillä on rouvan pillun suuaukko vasemmalta puolelta tullut tosi araksi . Minulla on kyllä juuri sille puolelle osuva verisuoni aikamoinen, joten vaikuttaisko sekin. Pahaa kuulema tekee, mutta kun muuten tekee niin hyvääkin kun orkku lähestyy, niin on sen sitten kestänyt.
60v ja kerran viikossa. Ei vaan kiinnostanut. Eturauhaslääkkeissä on jotain haitallista hormoonia, mutta pakko niitä on syödä jotta saa kustua.
Jotenkin järjetön ajatus että miehellä jossain vaiheessa lakkaisi tekemästä mieli seksiä.
Eiköhän se haudassa tapahdu, mutta todella harvoilla miehillä ennen sitä.
Olisko ketään nainen n70 koittanut jollakin suurella dildolla treenata pimppaa suuremmaksi , että ei sitten sattuis pantaessa. Ajattelisin, että vaikka lämpimässä suihkussa tai saunomisen yhteydessä treenailis, niin luulisi sen retouttavan ja sitä pesäpaikkaa nuorentavan kimmoisammaksi. Me pappapojat saatais nuorekasta. ...
Et voi olla tosissas! Ootko itte treenannut kalus nuoremmaksi? Varaa varmaan olis🤣
Vierailija kirjoitti:
Et voi olla tosissas! Ootko itte treenannut kalus nuoremmaksi? Varaa varmaan olis🤣
Joo se on nyt paremmassa iskussa kuin oli kakskymppisenä . Uskopois . Ja taito käsitellä naistakin on ihan toistaluokkaa.
Arvaa, onko kokeiltu sekin. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Olisko ketään nainen n70 koittanut jollakin suurella dildolla treenata pimppaa suuremmaksi , että ei sitten sattuis pantaessa. Ajattelisin, että vaikka lämpimässä suihkussa tai saunomisen yhteydessä treenailis, niin luulisi sen retouttavan ja sitä pesäpaikkaa nuorentavan kimmoisammaksi. Me pappapojat saatais nuorekasta. ...
Pimppi fyssarilta saa paremmat ohjeet ja treenit, jolla pillun kireys ja kipu poistuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pimppi fyssarilta saa paremmat ohjeet ja treenit, jolla pillun kireys ja kipu poistuu.
Mikähän tuo oikea nimike olis, jos katselis löytyiskö tältä paikkakunnalta ? Tosin saattaa olla työtä ja tuskaa saada emätää sinne.
Vierailija kirjoitti:
Arvaa, onko kokeiltu sekin. T. Ap
No kerro . Jos tuokaan ei auta, niin johan tässä saa huolestua, että umpeenhan tuo kasvaa koko hunajainen purkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän tuo oikea nimike olis, jos katselis löytyiskö tältä paikkakunnalta ? Tosin saattaa olla työtä ja tuskaa saada emätää sinne.
Naisten lantionpohjan fysiatria. Niitä on yksityisissä terveysfirmoissa ja vastikään joku HUH,fi mainosti jossain ja Piritta Hagman.