Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka vanhaksi miehet haluavat seksiä?

Vierailija
19.03.2025 |

Olemme pariskunta hyvän matkaa yli 60 vuotta molemmat. Yhdessä olemme olleet lähes 10 vuotta, molemmilla aikaisemmat liitot takana.  Parisuhteellemme aiheuttaa ongelmaa se, että miehellä on paljon suuremmat seksihalut kuin minulla. Hänelle ei riitä edes se, etten kiellä seksiä häneltä vaan minun pitäisi sitä itse haluta. Hän kyllä saa tuntumaan seksin oikein hyvältä. Oikeaan yhdyntään minun on vaikea suostua, koska se on hyvin kivuliasta. Ja kyllä, olen hakenut asiaan apua, mutta paikallishormoneista ja gynekologin reseptilääkkeistäkään ei ole tullut apua. Minulle riittäisi ihan läheisyys tai keskinäinen seksi muilla keinoin.

Minun haluttomuuteni (siis kun minä en ehdota seksiä) vuoksi mies kiukuttelee ja on muuttanut nukkumaan eri huoneeseen. Tuntuu, että seksi on kuin polttoaine hänelle. Kun hän sitä saa, hän on iloinen ja kuin eri mies kokonaan.

Olin kuvitellut, että tässä iässä halut loppuisivat jo miehiltäkin ja eläisimme muuten onnellisina. Odotanko, että hänen halunsa hiipuvat vai eivätkö ne kaikilta miehiltä lopu koskaan?

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyvyt loppuivat ennen kuin halut. 

Vierailija
82/84 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisen seksuaalisuus ei häviä koskaan. Toteutus voi vaihdella kylläkin, tai siis kyky, ainakin miehellä. Naiset kykenevät aina.

Naiset "kykenevät", kun levittävät jalkansa ja lotraavat litran liukuvoidetta jalkoväliin. Hyi kuvotus millainen alistava asenne paistaa tuosta kommentista.

Ei se liukuvoide ole ratkaisu kaikkeen. Auttaa jonkun verran, kun vaihdeiän saavuttaneen naisen limakalvot ovat kuivat, mutta ei poista kaikkea kipua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos mies väittää, että naisen haluttomuus (osittain syynä nuo kivut, osittain se, ettei ole yhtä himokas kuin mies) johtaa hänellä masennukseen? Väittää tutkimustuloksiin vedoten, että miehet voivat saada jopa fyysisiä sairauksia, jos eivät saa seksiä (riittävästi), että seksillä on niin suuri vaikutus miesten terveyteen. Ja oikeasti miehen käytöksessä näkyy, onko hän saanut seksiä vai ei.

Miten ihmeessä sitten elämästä selviävät miehet, joilla ei ole parisuhdetta? Riittääkö itsetyydytys? Ovatko he kaikki onnettomia?

Vierailija
84/84 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisen seksuaalisuus ei häviä koskaan. Toteutus voi vaihdella kylläkin, tai siis kyky, ainakin miehellä. Naiset kykenevät aina.

Naiset "kykenevät", kun levittävät jalkansa ja lotraavat litran liukuvoidetta jalkoväliin. Hyi kuvotus millainen alistava asenne paistaa tuosta kommentista.

Ei se liukuvoide ole ratkaisu kaikkeen. Auttaa jonkun verran, kun vaihdeiän saavuttaneen naisen limakalvot ovat kuivat, mutta ei poista kaikkea kipua.

Naiset kykenevät aina!!!  Voi, voi! Pitää olla myös kiihottunut, ja joku joka sen kiihotuksen antaa... Mitäs vikaa liukuvoiteen käytössä on? Käytetään yhdessä miehen kanssa ihan muutenkin, vaikkei kuivaa oliskaan! Sekin on kiihottavaa kun sitä toiselle laittaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi