Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen äiti josta lapset eivät välitä

Vierailija
19.03.2025 |

Pari kertaa vuodessa soittelevat. Olen köyhä ja yksinkertainen. He varakkaita, hyvissä naimisissa, luokkahyppynsä tehneet.

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No millä tavalla sinä pidät yhteyttä heihin? Soitteletko enemmän kuin pari kertaa vuodessa? Kyläiletkö heidän luona?

Ei tupata kun ei tykätä.  Toisten kotiin ei mennä ja kutsun pitää tulla puolisolra.

Mistäs päättelet, että ei tykätä? Onko ihan tosi juttu vai sinun omaa tulkintaa? Sellaista sääntöä ei ole, että kutsun pitäisi tulla puolisolta. 

Kyllä,  miehen äiti on kuitenkin haittavieras jos poikansa kutsusta menee 

Vierailija
22/60 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sua ei kukaan kaipaa haiseva rummo! Muuta vanhainkotiin jo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen, että heillä menee hyvin. Toista se on olla lapsen äiti jolla huume-ja mielenterveysongelmia. 

Vierailija
24/60 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen, että ovat onnistuneet. Olet jo tehtäväsi tehnyt. Miksi pitäisi odottaa jotain?

Vierailija
25/60 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No millä tavalla sinä pidät yhteyttä heihin? Soitteletko enemmän kuin pari kertaa vuodessa? Kyläiletkö heidän luona?

Ei tupata kun ei tykätä.  Toisten kotiin ei mennä ja kutsun pitää tulla puolisolra.

Puolisolta? Miksi?! Oikutteletko tms?

Vierailija
26/60 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sua ei kukaan kaipaa haiseva rummo! Muuta vanhainkotiin jo.

Mummoni kuoli kun olin pieni. Kaipaan häntä edelleen, vaikka olen pian mummoiässä itse.

Vierailija
27/60 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mummo on tullut käymään syntymäpäivinä itse itsensä kutsuen. Niitä onkin riittänyt, kun on 4 lasta. Nyt käy harvemmin kun osa on jo muuttanut pois.

Vierailija
28/60 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mummo on tullut käymään syntymäpäivinä itse itsensä kutsuen. Niitä onkin riittänyt, kun on 4 lasta. Nyt käy harvemmin kun osa on jo muuttanut pois.

Ei tulisi mieleenkään.  Kortin olen laittanut ja rahaa lasten tilille.

Vierailija
29/60 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruuhkavuosinakin on aikaa paremman mummon luona käymiseen ja häntä kutsumaan kylään.

Vierailija
30/60 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän päivän palstailijat, onko kannanottoja?  Oletteko äitinne unohtaneet yksin sinne kotikylään?

Vierailija
31/60 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini ei kuuntele ketään vaan puhuu päälle ja valittaa omista vaivoistaan. En vain jaksa sitä.

M48

Vierailija
32/60 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän päivän palstailijat, onko kannanottoja?  Oletteko äitinne unohtaneet yksin sinne kotikylään?

En ole. Asun parin sadan metrin päässä ja autan monta kertaa viikossa lähes 90v äitiäni

Vierailija
33/60 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena en koskaan päässyt mummolaan yökylään. Toinen mummo oli jo kuollut ennen syntymääni.

Tämä elossaoleva piti poikansa lapsia "pirunpenikoina" koska hän ei tykännyt äidistämme.

Rakenna siinä nyt sitten jotain kestävää suhdetta!

Vierailija
34/60 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä omaa elämääsi. Olet jo työsi tehnyt.

Vierailija
35/60 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul o just toisinpäin ! 

Vierailija
36/60 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö vanhemmille pitää seuraa? Eikö heillä ole omia ystäviä? Miksi ei?

Vierailija
37/60 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia sinulle.

Äitini oli työelämässä aikana siivooja, teki töitä lama-aikana niska limassa. Hän piti meidän perheen leivän syrjässä kiinni.

Olen korkeastikoulutettu ja ansiotuloni ovat moninkertaiset mediaanituloon nähden. Tämä on kiitos äidin antaman esimerkin. 

Äidin luona käyn, ostan äidille kaikkea mitä hän tarvitsee ja hän käy luonani. 

Toivon, että lapsesi ymmärtävät mistä ovat tulleet. 

Ehdotan, että otat reippaasti yhteyttä ja pyydät käymään. Sanot, ettei sinulla ole varaa matkustaa. Ota tavaksi soittaa pari kertaa viikossa. 

Vierailija
38/60 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voimia sinulle.

Äitini oli työelämässä aikana siivooja, teki töitä lama-aikana niska limassa. Hän piti meidän perheen leivän syrjässä kiinni.

Olen korkeastikoulutettu ja ansiotuloni ovat moninkertaiset mediaanituloon nähden. Tämä on kiitos äidin antaman esimerkin. 

Äidin luona käyn, ostan äidille kaikkea mitä hän tarvitsee ja hän käy luonani. 

Toivon, että lapsesi ymmärtävät mistä ovat tulleet. 

Ehdotan, että otat reippaasti yhteyttä ja pyydät käymään. Sanot, ettei sinulla ole varaa matkustaa. Ota tavaksi soittaa pari kertaa viikossa. 

Kyllä kaksi kertaa viikossa on liikaa, täällä jarkuvasti valitetaan vanhemman liian tiheästä puhelinhäirinnästä.

Vierailija
39/60 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö vanhemmille pitää seuraa? Eikö heillä ole omia ystäviä? Miksi ei?

Perustelu tuokin on olla ylläpitämättä yhteyksiä vanhempiinsa.

Vierailija
40/60 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boomerit tuhosi kaiken! Vihani on mittaamaton ja kosto on KAUHISTUTTAVA! TULEN liekit syövät vanhukset ja tulikivi sataa heidän päälleen!