Jos naisille tulisi armeija pakolliseksi niin nousisi hirveä älämölö
Siksi vain miehet joutuvat armeijaan pakollisena.
Kommentit (278)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylmä totuus, jota sulle ei ole kerrottu, ap:
Naiset on yhteiskunnalle moninkertaisesti arvokkaampia kuin miehet.
Sekä työpanokseltaan että reprodusiivisesti.
Tottahan on, että RyhmäX jossa on 9 naista ja 1 mies pärjää ja kukoistaa todennäköisemmin kuin RyhmäY jossa on 9 miestä ja 1 nainen. Ihanteellisin yhteiskuntarauhan kannalta on tietenkin fiftyfifty, mikä on ihan biologiassa kummankin sukupuolen syntyvyys.
Miehiä syntyy enemmän koska bulkkituotannossa sekundaa tulee aina enemmän kuin priimaa.
Siksi miehiä vähennetään sotimalla. Olisi inhimillisempää kastroida tyhmät ja häiriköt lapsena, tai abortoida poikasikiöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minulla olisi naisena turvallisempi olo jos tietäisin miten pärjätä metsäolosuhteissa, osaisin käyttää erilaisia aseita jne. En ymmärrä miksi asepalvelus nähdään kauhenan pakkona, kun siinähän valtio antaa ihmisille taitoja ilmaiseksi.
Ilmaiseksi? Vuosi ilman opiskelua tai palkkaa ei ole ilmaista. Sitten on vielä kaikki terveyshaitat kuulonalenemisesta astmaan. Meidän kasarmirakennuksemme oli niin homeessa, että se oli virallisesti käyttökiellossa. Siellä vietettiin aikaa joka tapauksessa ja kolme tupakaveria oksensi räkää ja limaa tuvan lattialle joka aamu. Minä ja monet muut saatiin loppuelämäksi astma. Oli tosi ilmaista joo.
Mulle sopii jos miehet pakotetaan vastapainoksi pitämään osuutensa (väh. 6kk) vanhempainvapaista JOKAIKISESTÄ kakarasta, jonka alulle panevat.
"Sota ei, mutta armeija kyllä tuntee erityistarpeita myös miesten kohdalla terveydellisistä syistä."
Tositilanteessa kaikesta tulee olemaan pulaa, eikä siellä rintamalla kukaan välttämättä pysty järjestämään sinulle mitään erikoiskohtelua. Ei talvisodassakaan kaikki saaneet tarvitsemaansa lääkkeitä, hoitoa tai edes ruokaa! Siellä vaan vahvimmat loppujenlopuksi selvisivät hengissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritä synnyttää, niin saat asiaasi vähän eteenpäin. Ei se niin vaikeaa voi olla jos naisetkin pystyy.
Esitä FinLexistä se pykälä, jossa synnyttämätön nainen joutuu "viranomaishumppaan".
Synnyttäminen kyllä nyt vaan on valitettavasti ihan eri asia. Se tulee biologista, eikä sille mitään voida.
Miten synnyttäminen tähän liittyy. Joutuuko vankilaan jos ei synnytä? Saatanan etuoikeutetut naiset kehtaa lässyttää tekosyitä.
Etuoikeutettu mul.kunkantoteline kehtaa ulista, vaikka koko maailma on järjestetty sun mukaas
Miten on järjestetty? Ihan mielenkiinnosta kysyn, koska
"Näin naisena" "itse naisena" terveisin Tero...
Veivattava lihamylly
Muistatko välineen?
"Pasi, sä et edelleenkään ole nainen, vaikka tykkäätkin pukeutua naisten alusvaatteisiin. "
Toi on eri, kuin minä. Varmaan Tero?
T. nainen, jota luulit Pasiksi
Soittakaa viuluu ja vetäkää kätee
Vierailija kirjoitti:
Yksi asia on varma, se ettei naisten kannata päätyä vihollisen vangiksi! Sillä kautta historian naisvangit ovat joutuneet vihollisen omaisuudeksi, samalla kuin miehet on tapettu. Mikäli naisella on ollut lapsia, niin nekin on tapettu paitsi yli 10v tyttäret, jotka ovat päätyneet myös miesten omaisuudeksi.
Tämä on se totuus.
Mä luulen, että jos haluaa jotain todellista vertailukohtaa, miettii minkälaisiin olosuhteisiin Ukrainalaiset miehet ja naiset joutuu joutuessaan venäläisten vangeiksi. Vaikuttaa, että paljon heikommin miehiä kohdellaan. Tänään hesarissakin venäjän kouluissa opettamassa käyvä veteraani kertoo lapsille kuinka itse kastroi miehiä ja muista julmuuksistaan.
Samalta vaikuttaa, kun katsoo Hamasin Nova juhlilta ryöstämänsä ja vapauttamia panttivankeja, naiset on jotenkuten päällisesti kunnossa. Ne harvat miehet jotka ovat pysyneet panttivankeudesta hengissä ovat silminnähden huonosti kohdeltu vaikka luovutusjuhlissa palestiinalaiset yritti heitä saada terveen näköisiksi. Miehistä yhtään sotilasta ei ole vapautettu, nais sotilaita sen sijaan useita. Molempia sukupuolia oli aivan alokkaina valvomassa sitä rajaa.
Kellekään vihollisen vangiksi jääminen ei ole turvallista, mutta nykytilanteen valossa ainakaan minä en haluaisi olla miesvanki.
Vierailija kirjoitti:
"Sota ei, mutta armeija kyllä tuntee erityistarpeita myös miesten kohdalla terveydellisistä syistä."
Tositilanteessa kaikesta tulee olemaan pulaa, eikä siellä rintamalla kukaan välttämättä pysty järjestämään sinulle mitään erikoiskohtelua. Ei talvisodassakaan kaikki saaneet tarvitsemaansa lääkkeitä, hoitoa tai edes ruokaa! Siellä vaan vahvimmat loppujenlopuksi selvisivät hengissä.
Nyt puhuttiin armeijasta. Siellä on kyllä huomioitu miestenkin terveydelliset erityistarpeet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minulla olisi naisena turvallisempi olo jos tietäisin miten pärjätä metsäolosuhteissa, osaisin käyttää erilaisia aseita jne. En ymmärrä miksi asepalvelus nähdään kauhenan pakkona, kun siinähän valtio antaa ihmisille taitoja ilmaiseksi.
Ilmaiseksi? Vuosi ilman opiskelua tai palkkaa ei ole ilmaista. Sitten on vielä kaikki terveyshaitat kuulonalenemisesta astmaan. Meidän kasarmirakennuksemme oli niin homeessa, että se oli virallisesti käyttökiellossa. Siellä vietettiin aikaa joka tapauksessa ja kolme tupakaveria oksensi räkää ja limaa tuvan lattialle joka aamu. Minä ja monet muut saatiin loppuelämäksi astma. Oli tosi ilmaista joo.
Mulle sopii jos miehet pakotetaan vastapainoksi pitämään osuutensa (väh. 6kk) vanhempainvapaista JOKAIKISESTÄ kakarasta, jonka alulle panevat.
Ei minulle olisi mikään ongelma. Päinvastoin. Mikäli mielestäsi on noin vastenmielistä viettää kotona aikaa oman lapsen kanssa, niin kannattaa pitää ehkäisy kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt puhuttiin armeijasta. Siellä on kyllä huomioitu miestenkin terveydelliset erityistarpeet.
Armeija ei ole yhtäkuin sotatilanne!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hankkiudu hyvätuloisiim hommiin ja ymmärrät sitten että vuosi tulikin aika helvetin kalliiksi. Ja korvauksia on turha kysellä mistään.
Mä oon synnyttänyt yhden lapsen ja tuli ihan helvetin kalliiksi...
- eri
Ihan ikioma yksilön itsekäs valinta lisääntyä. Turha siis ruikuttaa.
Vai alatko puhua jotain yhteiskunnallisesta vastuusta? Sitten tarkkana, meinaan alkaa olemaan aika lebensbornia.
Aijaa? No, minä en ainakaan älämölöäisi. Olisin mennyt inttiin, jos olisivat huolineet. Olen ö-luokan materiaalia kaikkine allergioineni, joten pääsyä ei tullut. Kannattaisin myös sellaista lakialoitetta.
"Ei minulle olisi mikään ongelma. Päinvastoin. Mikäli mielestäsi on noin vastenmielistä viettää kotona aikaa oman lapsen kanssa, niin kannattaa pitää ehkäisy kunnossa."
Puhuin puolikkaasta osuudesta vanhempainvapaasta ja sulle tuli ensimmäiseksi mieleen sana vastenmielinen. Siis siitä työpäivän ajasta, noin kahdeksan tuntia päivässä. Sen jälkeenhän työssä käyvä vanhempikin näkee lastaan.
Monille muillekin miehille vanhempainvapaalle jääminen näyttää olevan tilastollisesti vastenmielistä, sillä naiset pitävät 86% vanhempainvapaista.
Tämän myötä naiset maksavat lapsesta ns "lapsisakkoa", joka tekee naisen elämän aikana omakotitalon verran. Paljon enemmän siis, kuin "armeijasakko". Jos naiset määrättäisiin myös asepalvelukseen, monet heistä joutuisivat maksamaan sekä lapsisakon, että armeijasakon, koska miehet eivät kanna vastuuta omasta osuudestaan jälkeläisten hoidossa.
Myös raskaussyrjintä perustuu tähän naisten suurempaan osuuteen vanhempainvapaista, joten sillä on merkittäviä vaikutuksia naisen taloudelle ja uralle. Jopa silloin, kun ei itse edes tee lapsia. Potentiaalinen uhka riittää syrjintään.
En sinällään yllättynyt, että naiselle yritetään syyllistämällä näyttää oma paikkansa. Jos nainen jää kotiin, on "Kelarotta" tai "lompakkoloinen". Jos taas menee töihin on itsekäs. Teki kumminpäin tahansa niin paskaa tulee niskaan.
Ja hei, nainenkin saa olla kiinnostunut omasta taloudestaan ja urastaan. Ihan siinä missä miehetkin. Se on tasa-arvoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä mun miehelle ainakin armeijassa teetettiin esimerkiksi pohjalliset kenkiin lättäjalan takia ja velipoikansa sai peräti vapautuksen migreenin takia. Miksi nainen ei sitten saisi vapautusta migreenin takia tai edes sitä paria huili päivää, kun miehetkin saavat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hankkiudu hyvätuloisiim hommiin ja ymmärrät sitten että vuosi tulikin aika helvetin kalliiksi. Ja korvauksia on turha kysellä mistään.
- eri
Vai alatko puhua jotain yhteiskunnallisesta vastuusta? Sitten tarkkana, meinaan alkaa olemaan aika lebensbornia.
Niin siinä tosiaan kävi, että harrastin miehen kanssa seksiä ja parin kuukauden kuluttua huomasin olevani raskaana. Ei siitä sitten enää voinut mihinkään paeta.
Siinä olet oikeassa, että seksin harrastaminen on oma valinta. Myös miehen ollessa kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- eri
Pidättäydytkö sinä yhdynnästä, ts. elät selibaatissa? Epäilen.
Vierailija kirjoitti:
Kylmä totuus, jota sulle ei ole kerrottu, ap:
Naiset on yhteiskunnalle moninkertaisesti arvokkaampia kuin miehet.
Sekä työpanokseltaan että reprodusiivisesti.
Jaksat muistuttaa asiasta varmasti myös mahdollista poikalastasi. Oikein sydäntä lämmittää kuulla olevansa arvoton.
Ollaan koko ajan huutamassa tasa-arvon perään, mutta heti kun vihjaillaan tasa-arvoon kuuluvista velvollisuuksista, muututaan heikoiksi kasvihuonekukkasiksi ja synnytyskoneiksi.
Harvempi nainen on nykyään 18 vuotiaana maha pystyssä, ja jos on, niin sitten on hänessä jotain vikaa...
Etsimääsi sivua ei löytynyt
Etsimääsi sivua ei löytynyt, joten tarkista osoitekenttä. Sisältö voi olla myös poistettu. Pääset tästä Vauva.fi:n etusivulle ja tästä suoraan Aihe Vapaa keskustelualueelle.