Onko tää laillista Elisalta?
Tajusin just että omaElisan kautta ei näytä pystyvän irtisanoa omaa nettiliittymää?!?! vaan pitäisi soittaa jonnekin, jotta asia hoituisi...onko tällainen laillista?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Se liittymän irtisanomienn on tehty todella vaikeaksi. Ei koskaan Elisaa. Hirveä homma oli päästä eroon ja muutenkin mielenkiintoista toimintaa.
Outoa, mies vaihtoi liittymää Elislta DNA:lle. ei mitään ongelmia. DNA hoiti vissiin sen homman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun otat uuden liittymän, operaattori irtisanoo Elisa-liittymän puolestasi.
Muuten hyvä, mutta kun ajattelin köyhänä siirtyä käyttämään vain puhelimen nettiä ja siksi irtisanoa sopparin :/
No tuo. En tajunnut ensin. En edes muista enää, milloin olisi ollut muu netti, kuin puhelimen netti. Voihan tämänkin jakaa langattomasti, tai vaikka piuhalla muille laitteille.
Hyvin tämä hitain 5g riittää.
Jonotin nyt aamulla puolituntia irtisanomis numeroon. Sitten automaatti sanoi "paina yksi niin soitamme sinulle mahdollisimman pian" Nyt sitten näkee milloin on mahdollisimman pian.
Käsittääkseni tuo numero pelkästään irtisanomisiin, eli niitä riittää Elisalla.
Vierailija kirjoitti:
Joo en jaksanut enää mitään elisoita, moi-liittymä paras.
Osa DNA:ta nykyään, joten tuet woketusta.
Vierailija kirjoitti:
Se liittymän irtisanomienn on tehty todella vaikeaksi. Ei koskaan Elisaa. Hirveä homma oli päästä eroon ja muutenkin mielenkiintoista toimintaa.
Isäni menehtyi hiljattain ja hänenkin kännykkäliittymässään oli irtisanomisaika! Mitä hittoa kuollut mies kännykkäliittymällä tekee? Tämä on minusta törkeyden huippu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outoa, mies vaihtoi liittymää Elislta DNA:lle. ei mitään ongelmia. DNA hoiti vissiin sen homman.
Numeron siirto toimii noin. Mutta nettiliittymä on itse irtisanottava, vuosia sitten onnistui sekin chatissa. Nyt vaan tuo puhelu.
Mulle tuli tekstari että liittymän hintaasi kuuluu mobiilivarmenne yms. Hinta oli noussut kaksi euroa. Onko tämä oikein?
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli tekstari että liittymän hintaasi kuuluu mobiilivarmenne yms. Hinta oli noussut kaksi euroa. Onko tämä oikein?
Ei ole, tuon saa pois kun valittaa asiasta Elisalle. Moni ei vaan jaksa sitä tehdä vaan tyytyy hinnankorotukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Numeron siirto toimii noin. Mutta nettiliittymä on itse irtisanottava, vuosia sitten onnistui sekin chatissa. Nyt vaan tuo puhelu.
Kyllä varmasti onnistuu nykyäänkin chatissa.
Totesin saman ja irtisanoin saman tien kaikki. Ei enää koskaan Elisaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, tuon saa pois kun valittaa asiasta Elisalle. Moni ei vaan jaksa sitä tehdä vaan tyytyy hinnankorotukseen.
Ok. Yritän saada yhteyden sinne tänään.
Joo. Jodelista ja Threadsissä tästä on jo pitkään keskusteltu. Lisäksi myyvät viihdepaketteja vanhuksille.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei pystyisi? Kai siellä on sama mikä kaikissa tuotteissa eli kohta "päätä sopimus" . Toisaalta mitä haittaa, soittakaa, jos ei voi netissä irtisanoa.
Kellä on aikaa jonottaa puhelimessa tunti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä varmasti onnistuu nykyäänkin chatissa.
Ehei.
Vaihdoin elisalta moihin eikä tarvinnut mitään irtisanomisia. Oli todella helppoa. Elisalta tuli kuitenkin viestejä joissa tarjosivat toinen toistaan halvempia liittymiä jos olisin jäänyt. Harmi vaan että ne "tarjoukset" olivat kalliimpia kuin millä sain moin liittymän..
Rahastaa saa ja se ihan laillista💶
Ketä ottaa Elisaa? Elisa rahastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vaihdoin elisalta moihin eikä tarvinnut mitään irtisanomisia. Oli todella helppoa. Elisalta tuli kuitenkin viestejä joissa tarjosivat toinen toistaan halvempia liittymiä jos olisin jäänyt. Harmi vaan että ne "tarjoukset" olivat kalliimpia kuin millä sain moin liittymän..
Niin. Liittymän vaihto toiselle operaattorille hoituu, mutta ei irtisanominen. Ovat kaksi täysin eri asiaa, pelkkä nettiliittymä on itse irtisanottava.
Nykyisin rahastetaan kaikin keinoin.
Ei voi olla laillista tollainen!