Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen jo pitempään seurannut samassa kerrostalossa asuvan n. 30+ ikäisen naisen painon kehitystä...

Vierailija
19.03.2025 |

Havaintojeni mukaan massa on tässä vuosien varrella kasvanut neitosella. Pitäisikö minun tehdä jonnekin huoli-ilmoitus naapuruston asukkaan painon noususta? Olen nähnyt sen usein myös lähialueen kaupan makeisosastolla.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha.

Mitään muuta apeelle ei sitten ole tapahtunutkaan. Viimeisiin vuosiin.

Kävisit salilla. Menisin itsekin, mut taas lepopäivä. Piti käydä 5 kilsaa kävelemässä ja siivota koko kämppä. Komeet urhot tulee taas kesällä ulkoliikuntapuistoon ja lähikenttä täyteen jalkapallomiehiä.

Seuraa sinä niitä tulevaisuuden kuulantyöntäjiä vain.

Vierailija
22/23 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdottoasti pitää tehdä huoli-ilmoitus, ja mikä tärkeämpää, on syytä olla yhteydessä paikalliseen rakennusvalvontaan ja pelastuslaitokseen. Koska tuolleen kehittynyt massa aiheuttaa rakennuksen välipohjiin eli ontelolaattoihin ylikuormaa aiheuttavia pistekuormia, se voi koko rakennus sortua!!!

Puurakenteiset välipohjat ovat se heikoin lenkki. Niistä kannattaa olla eniten huolissaan. 

Joo ei ne kanna mitään tonnikeijuja, kun niitä ei sellaiseen ole suunniteltu. Sellainen puurakennus kun menettää välipohjan, niin koko rakennuksen jäykkyys katoaa yksintein eikä se tarvi kuin pienen tuulenvireen, niin painuu kasaan kuin paperihaitari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva maksaa tämänkin naisen terveydenhuoltomenot 🤷 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi