Ihastus vuosien takaa lähetti meiliä!
Ihme juttu, 15 vuoden takainen ihastukseni lähetti meiliä. Asumme kaukana toisistamme emmekä ole nähneet vuosiin.
Minä vain olin silloin se ihastunut osapuoli, en tiennytkään että hänkin oli ajatellut minua " lämmöllä" . Voihan vihne! Meillä ei koskaan ollut mitään juttua, tervehdittiin vain ja satunnaisesti juteltiin. Mutta kai sitten olisi voinutkin jotain olla, ja meistä olisi ehkä sittenkin voinut jotain tullakin.
Ajatukset nyt vähän harhailee. Miksi ei mitään silloin lähtenyt liikkelle? Ja miksi ottaa yhteyttä nyt, vuosien ja vuosien päästä? Silloin aiemmin olisin ollut kuin tarjottimella!
Onko muille tullut vastaavaa eteen?
Kommentit (9)
Piti oikein käydä tarkistamassa, onko tullut viestejä. Ei ole. Voisi olla kiva, jos tulisi
Mitä helvettiä? Jos on ap jotain edes pakkeihin viittaavaa saanut miksi ei ole estot päällä? Pakit = elinikäiset estot päälle.
Ex kävi hommaan kakaroita jonkun muijan kanssa ja sitten kinusi takasin koska olin niin hyvä sängyssä.
En ottanut.
Vierailija kirjoitti:
Ex kävi hommaan kakaroita jonkun muijan kanssa ja sitten kinusi takasin koska olin niin hyvä sängyssä.
En ottanut.
Oikeaa toimintaa!
Jätä nykyinen ja julista rakkautesi vanhaan heti!
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä? Jos on ap jotain edes pakkeihin viittaavaa saanut miksi ei ole estot päällä? Pakit = elinikäiset estot päälle.
Heikkoluontoiset empijät antavat alapeukkuja. Se pitää pakkien antajakin laittaa vastuuseen niin että muistaa vielä vanhainkodissakin joka ikinen päivä aamuin ja illoin. Reilu peli on hanurista.
Ihanaa, jos on totta.