Mistä olet löytänyt kumppanisi?
Mistä olet löytänyt seurustelukumppanisi, puolisosi? Vitsiniekat, hus hus, muualle leukailemaan!
Voiko hänet kohdata muuallakin kuin baarissa? Kauppajonossa, koirapuistossa, työväenopiston kurssilla tms?
Eksän kanssa löysimme toisemme deittinetistä. Oli hyviä vuosia aikansa, eipä siitä sen enempää. Yritän taas altistaa itseni ihmisten ilmoille neljän seinän sisällä pähkäilemisen sijasta.
Kommentit (48)
Nykyisen kumppanin löysin Tinderistä. Ehdin olla Tinderissä muutaman vuoden ja käydä lukuisilla treffeillä ja yhden kanssa tapailtiin muutama kuukausi, mutta kukaan ei sytyttänyt sen enempää. Tästä nykyisestä tiesin heti, että hänessä on jotain erityistä. Koska oli loma-aika ja kummallakin oli etukäteen sovittuja menoja, ensitapaaminen oli vasta parin viikon jälkeen osumasta, mutta se oli menoa saman tien. Ei salamarakastumista eikä jalat menneet alta, mutta halu tutustua ja oppia lisää hänestä yhdistettynä turvallisuuden ja levollisuuden tunteeseen. Tinderistäkin voi siis löytää rakkauden!
Tämä just mietityttää näin melkein kuusikymppisenä ukkona; missä ja miten pääsisi luontevasti lähelle naista? Ilman että olet törkeä sika miestuijottelija. En minä enää uutta perhettä meinaa perustaa. Mutta ei kai minun tarvitse päästä siltä istumaltaan hameenkaan alle. En minä osaa sanoa mitä haluan istua vastapäätä kah ipöydässä vastapäätä naista, joka kuuntelee ja katselee minua. Naisen hymyssä on vaan jotakin koukuttavaa, voimaannuttavaa. :)
Riparilta. Yhdessä 38 vuotta, naimisissa 28.
lavatansseista, oltiin ensin tanssipartnereita muutama kuukausi sitten huomattiin että muutkin asiat yhdistää ja alettiin seurustelemaan, ensi vuonna on 40 v hääpäivä
Tori.fi, ostin sohvan häneltä.
Nykyään naimisissa, lapsia..
20-30 vuotta parisuhteessa olleet ne vaan roikkuu Vauva-palstalla. Voi miten onnellista avioliittoa.
Kirje kurssilta.
Oli aika ennen kännyköitä (NMT/gsm) ja internet (modeemit.jne).
Asuimme eri kaupungeissa.
Puheluihin käytimme puhelin kortteja joilla pystyi soittamaan kaupungin puhelin kioskeista kun sovimme ensimmäisiä tapaamisia ja treffejä.
..oiiniitä aikoja..