Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä olet löytänyt kumppanisi?

Vierailija
19.03.2025 |

Mistä olet löytänyt seurustelukumppanisi, puolisosi? Vitsiniekat, hus hus, muualle leukailemaan!

Voiko hänet kohdata muuallakin kuin baarissa? Kauppajonossa, koirapuistossa, työväenopiston kurssilla tms?

Eksän kanssa löysimme toisemme deittinetistä. Oli hyviä vuosia aikansa, eipä siitä sen enempää. Yritän taas altistaa itseni ihmisten ilmoille neljän seinän sisällä pähkäilemisen sijasta.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirje kurssilta.

Oli aika ennen kännyköitä (NMT/gsm) ja internet (modeemit.jne).

Asuimme eri kaupungeissa. 

Puheluihin käytimme puhelin kortteja joilla pystyi soittamaan kaupungin puhelin kioskeista kun sovimme ensimmäisiä tapaamisia ja treffejä.

..oiiniitä aikoja..

Vierailija
42/48 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisen kumppanin löysin Tinderistä. Ehdin olla Tinderissä muutaman vuoden ja käydä lukuisilla treffeillä ja yhden kanssa tapailtiin muutama kuukausi, mutta kukaan ei sytyttänyt sen enempää. Tästä nykyisestä tiesin heti, että hänessä on jotain erityistä. Koska oli loma-aika ja kummallakin oli etukäteen sovittuja menoja, ensitapaaminen oli vasta parin viikon jälkeen osumasta, mutta se oli menoa saman tien. Ei salamarakastumista eikä jalat menneet alta, mutta halu tutustua ja oppia lisää hänestä yhdistettynä turvallisuuden ja levollisuuden tunteeseen. Tinderistäkin voi siis löytää rakkauden!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän käveli mun hevoseni luokse.

Vierailija
44/48 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä just mietityttää näin melkein kuusikymppisenä ukkona; missä ja miten pääsisi luontevasti lähelle naista? Ilman että olet törkeä sika miestuijottelija. En minä enää uutta perhettä meinaa perustaa. Mutta ei kai minun tarvitse päästä siltä istumaltaan hameenkaan alle. En minä osaa sanoa mitä haluan istua vastapäätä kah ipöydässä vastapäätä naista, joka kuuntelee ja katselee minua. Naisen hymyssä on vaan jotakin koukuttavaa, voimaannuttavaa. :)

Vierailija
45/48 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riparilta. Yhdessä 38 vuotta, naimisissa 28.

Vierailija
46/48 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

lavatansseista, oltiin ensin tanssipartnereita muutama kuukausi sitten huomattiin että muutkin asiat yhdistää ja alettiin seurustelemaan, ensi vuonna on 40 v hääpäivä

Vierailija
47/48 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori.fi, ostin sohvan häneltä.

Nykyään naimisissa, lapsia..

Vierailija
48/48 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-30 vuotta parisuhteessa olleet ne vaan roikkuu Vauva-palstalla. Voi miten onnellista avioliittoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi