Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyi että oli eilen uimahallissa taas rumia naisia...

Vierailija
11.03.2007 |

Tämä ei ole haukkumisviesti. Mutta naiset selluliittipyllyineen, hyllyvine mahoineen ja roikkuvine rintoineen ovat niiiiiiin kaukana ns. ihanteesta, jota työnnetään joka jumalan tuutista. Kuinka te voitte elää, kantaa itsenne kaiken tämän ulkonäönpalvonnan tms. keskellä?

...Sen näki heti jos nainen oli saanut lapsen. Pilaako lapsi oikeasti kropan NOIN pahasti???? Olen aikas kauhuissani, ja olen kiinnittänyt asiaan huomiota nyt hivenen vauvakuumeisena.

Jos pilaa, en uskaltaudu ikinä lapsensaantiin. Minulla ei ole riittävästi itsetuntoa kestääkseni itseäni senjälkeen tässä " täydellisten" maailmassa.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tämä ei ole haukkumisviesti. Mutta naiset selluliittipyllyineen, hyllyvine mahoineen ja roikkuvine rintoineen ovat niiiiiiin kaukana ns. ihanteesta, jota työnnetään joka jumalan tuutista. Kuinka te voitte elää, kantaa itsenne kaiken tämän ulkonäönpalvonnan tms. keskellä?

Vierailija
2/16 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhut ulkonäönpalvonnasta negatiivissävytteisesti mutta olet kuitenkin sen orja. Onko sinussa jotain mikä olisi omaa itseäsi vai elätkö vain muita ja muiden mielipiteitä varten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on itsestä kiinni pilaako. ei ole pakko lihoa järkyttäviä määriä raskauden aikana, voi pitää kunnon yllä harrastamalla liikuntaa normaalisti, ja synnytyksen jälkeen voi aloittaa kuntoilun taas. ei minun ystäväpiirissäni ole ainakaan ketään, jonka kropan lapsensaanti olisi pilannut.

minulla nyt onkin vasta yksi lapsi, joten palauduin ennalleni (tai hiukan timmimpään kuntoon kuin ennen raskautta kun oli aikaa harrastaa niin paljon liikuntaa äippälomalla) - toisen jälkeen varmaan peli on menetetty ;)

nimim. 160 cm / 49 kg, lenkille joka päivä ja salille väh. kerran viikossa

Vierailija
4/16 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä mieskään valita. Kai se on ihan luonnollista, että lapsen saaminen ja iän kertyminen kroppaan jotain jälkiä jättäää.

Vierailija
5/16 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin tiukkaa kroppaa. Ei tämän pinnallisen maailman tarvitse antaa vaikuttaa. Varsinkin lapsen saamisen jälkeen luulisi jokaisen tarkistavan arvojaan.

Vierailija
6/16 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tämä ei ole haukkumisviesti. Mutta naiset selluliittipyllyineen, hyllyvine mahoineen ja roikkuvine rintoineen ovat niiiiiiin kaukana ns. ihanteesta, jota työnnetään joka jumalan tuutista. Kuinka te voitte elää, kantaa itsenne kaiken tämän ulkonäönpalvonnan tms. keskellä

Nuorena se tuntui tuolta, muistan hyvinkin. Mutta nyt kun tuo neljäkumppiä kolkuttelee jo ovella, niin elämä on jo ehtinyt opettaa että mikä on tärkeää ja millä kannattaa päätään vaivata.

Minua ei ulkonäköihanteet voi vähempää kiinnostaa. Paljon tärkeämpää on perheen hyvinvointi, terveys, mielenrauha ja moni moni muu asia. Onhan se kiva fiilis joskus kun on itsensä tällännyt, mutta sitäkään tunnetta ei tule jos joku muu asia on poskellaan.

Ja selluliitti. Sitähän nyt on " kaikilla" . Prinsessa Dianallakin oli. Ja minullakin on, paljon. Enhän minä koipiani ja takamusta tuijottele, joten siellähän ne perässä tulee!

Vierailija
7/16 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap.

Vierailija
8/16 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. oikea ap

Vierailija
9/16 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

taipumuksesi johtuu ap? Taidat todella ajatella vain alapäällä. Vaikuttaa siten kaikkeen muuhunkin elämässäsi

Vierailija
10/16 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap

Vierailija
11/16 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
12/16 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. oikea ap

Vierailija
13/16 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lesbo Leena.

Vierailija
14/16 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap

Vierailija
15/16 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäpä muuta korvien väliinkään mahtuu.

Vierailija
16/16 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei bi ole automaattisesti mikään seksihullu.