Bemarin ylläpito 10 vuoden aikana 3 kertaa kalliimpaa kuin toyotan.
Kommentit (85)
Kaikilla ei ole varaa ajaa Bemarilla.
Mutta sillä ajaminen sentään on miellyttävää, toisin kuin tojotalla.
Perustele? Riippuu osaatko tehdä itse mitään jos et, luonnollisesti bemmussa on kalliimmat huollot ja vara-osat.
Lexuksella ei ollut kuin 1000€ kalliimmat ylläpitokulut 10v aikana kuin toyotalla,,luulempa että bemarilla on todella paljon ilmaa noissa hinnoissa,onhan niissä vakuutukset tietty paljon kalliimpia.
Juuri oli iltapäivälehdessä että Toyotaliike sanoi että 5 v autossa saakin olla jo vikoja, kun ostaja valitti takalasin lämmityksen viasta 😁
Ei minulla ikinä ole ollut takalasin lämmityksessä vikaa, saksalaiset autot ja menneisyydessä oli iso Volvo
Vierailija kirjoitti:
Perustele? Riippuu osaatko tehdä itse mitään jos et, luonnollisesti bemmussa on kalliimmat huollot ja vara-osat.
Harva maallikko osaa nykyautoja korjata. Ja vaikka osaisikin, ei ole välineitä. Puhumattakaan paikasta. Autotalli Helsingissä maksaa enemmän kuin omakotitalo syrjäseudulla.
Toyotan brändiarvo perustuu pitkälti auton kestävyydelle, bemarin enemmänkin ajamisen ilolle. Toyotalla ei ole varaa tuottaa helposti hajoavia autoa tai muuten menee maine.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perustele? Riippuu osaatko tehdä itse mitään jos et, luonnollisesti bemmussa on kalliimmat huollot ja vara-osat.
Harva maallikko osaa nykyautoja korjata. Ja vaikka osaisikin, ei ole välineitä. Puhumattakaan paikasta. Autotalli Helsingissä maksaa enemmän kuin omakotitalo syrjäseudulla.
Jos Helsinkiläiset ovat kädettömiä ituhippejä, niin se ei tarkoita sitä, että kaikki suomalaiset on.
Vierailija kirjoitti:
Lexuksella ei ollut kuin 1000€ kalliimmat ylläpitokulut 10v aikana kuin toyotalla,,luulempa että bemarilla on todella paljon ilmaa noissa hinnoissa,onhan niissä vakuutukset tietty paljon kalliimpia.
Saksalainen laatu jota voi kutsua kuplaksi,korjattavaa näissä riittää alkaen alustasta ja päättyen moottoriin.
Vierailija kirjoitti:
Mun Carina on vielä liukas peli
Onko Carina 2 vai Carina E
Vierailija kirjoitti:
Juuri oli iltapäivälehdessä että Toyotaliike sanoi että 5 v autossa saakin olla jo vikoja, kun ostaja valitti takalasin lämmityksen viasta 😁
Ei minulla ikinä ole ollut takalasin lämmityksessä vikaa, saksalaiset autot ja menneisyydessä oli iso Volvo
Ulkoinen vaurio vastuslangoissa että sellainen "vika"
Vierailija kirjoitti:
Mutta sillä ajaminen sentään on miellyttävää, toisin kuin tojotalla.
Olen ajanut lukuisilla uusilla bemareilla ja toyotoilla ovat oikein miellyttäviä ajaa ei valittamista,etenkin rav4 plugari on oikein maukas ajatteva eikä häpeä bemareille yhtään.
Toyotan bensamoottorit ei oo turboahdettuja niin joku Avensis 1.8 automaattivaihteistolla kuluttaa kaupunkiajossa joku 11 litraa satasella mut on silti laiska yli 10 sekunnin 0-100 kiihtyvyydellään.
Bmw 320i repii tuplaturboahdettuna tehoa 40 hevosvoimaa enemmän ja kiihtyy vajaassa sekunnissa 0-100.
Mut sit jos molemmilla autoilla ajaa puol miljoonaa niin bemarista pitää vaihtaa se turbo jossain vaiheessa joka maksaa tonnin. Mut on se siinä vaiheessa "maksanu" ittensä takasin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun Carina on vielä liukas peli
Onko Carina 2 vai Carina E
1996 mallin Carina E Diesel... 812000km ajettu ja Ferrarin punainen..Harmittaa kun ei ole ilmastointia olen miettinyt jos löytäisin ilmastoidun Avensis turbo dieselin jolla olisi ajettu alle 500tkm
Vierailija kirjoitti:
Toyotan bensamoottorit ei oo turboahdettuja niin joku Avensis 1.8 automaattivaihteistolla kuluttaa kaupunkiajossa joku 11 litraa satasella mut on silti laiska yli 10 sekunnin 0-100 kiihtyvyydellään.
Bmw 320i repii tuplaturboahdettuna tehoa 40 hevosvoimaa enemmän ja kiihtyy vajaassa sekunnissa 0-100.
Mut sit jos molemmilla autoilla ajaa puol miljoonaa niin bemarista pitää vaihtaa se turbo jossain vaiheessa joka maksaa tonnin. Mut on se siinä vaiheessa "maksanu" ittensä takasin.
Älä ny satujas kerro
Tarvii remonttia ja säätöä. Toyotalle vaan ainetta tankkiin. Siksi ylläpito maksaa.
Pääseehän sillä ajamaankin kolme kertaa lujempaa kuin tojotalla.