Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bemarin ylläpito 10 vuoden aikana 3 kertaa kalliimpaa kuin toyotan.

Vierailija
18.03.2025 |

Miten voi olla noin suuri ero,

Kommentit (85)

Vierailija
1/85 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääseehän sillä ajamaankin kolme kertaa lujempaa kuin tojotalla.

Vierailija
2/85 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ei ole varaa ajaa Bemarilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/85 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun Carina  on vielä liukas peli

Vierailija
4/85 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sillä ajaminen sentään on miellyttävää, toisin kuin tojotalla.

Vierailija
5/85 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvitukset yleensä maksaa.

Vierailija
6/85 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustele? Riippuu osaatko tehdä itse mitään jos et, luonnollisesti bemmussa on kalliimmat huollot ja vara-osat.

Vierailija
7/85 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lexuksella ei ollut kuin 1000€ kalliimmat ylläpitokulut 10v aikana kuin toyotalla,,luulempa että bemarilla on todella paljon ilmaa noissa hinnoissa,onhan niissä vakuutukset tietty paljon kalliimpia.

Vierailija
8/85 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri oli iltapäivälehdessä että  Toyotaliike sanoi että  5  v autossa  saakin olla jo vikoja, kun ostaja valitti takalasin lämmityksen viasta  😁

Ei minulla ikinä ole ollut takalasin lämmityksessä vikaa, saksalaiset autot ja menneisyydessä  oli iso Volvo

Vierailija
9/85 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perustele? Riippuu osaatko tehdä itse mitään jos et, luonnollisesti bemmussa on kalliimmat huollot ja vara-osat.

Harva maallikko osaa nykyautoja korjata. Ja vaikka osaisikin, ei ole välineitä. Puhumattakaan paikasta. Autotalli Helsingissä maksaa enemmän kuin omakotitalo syrjäseudulla.

Vierailija
10/85 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toyotan brändiarvo perustuu pitkälti auton kestävyydelle, bemarin enemmänkin ajamisen ilolle. Toyotalla ei ole varaa tuottaa helposti hajoavia autoa tai muuten menee maine.

Vierailija
11/85 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harva maallikko osaa nykyautoja korjata. Ja vaikka osaisikin, ei ole välineitä. Puhumattakaan paikasta. Autotalli Helsingissä maksaa enemmän kuin omakotitalo syrjäseudulla.

Jos Helsinkiläiset ovat kädettömiä ituhippejä, niin se ei tarkoita sitä, että kaikki suomalaiset on.

Vierailija
12/85 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän tekniikkaa. 

Vierailija
13/85 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lexuksella ei ollut kuin 1000€ kalliimmat ylläpitokulut 10v aikana kuin toyotalla,,luulempa että bemarilla on todella paljon ilmaa noissa hinnoissa,onhan niissä vakuutukset tietty paljon kalliimpia.

Saksalainen laatu jota voi kutsua kuplaksi,korjattavaa näissä riittää alkaen alustasta ja päättyen moottoriin.

Vierailija
14/85 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Carina 2 vai Carina E

Vierailija
15/85 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri oli iltapäivälehdessä että  Toyotaliike sanoi että  5  v autossa  saakin olla jo vikoja, kun ostaja valitti takalasin lämmityksen viasta  😁

Ei minulla ikinä ole ollut takalasin lämmityksessä vikaa, saksalaiset autot ja menneisyydessä  oli iso Volvo

Ulkoinen vaurio vastuslangoissa että sellainen "vika"

Vierailija
16/85 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta sillä ajaminen sentään on miellyttävää, toisin kuin tojotalla.

Olen ajanut lukuisilla uusilla bemareilla ja toyotoilla ovat oikein miellyttäviä ajaa ei valittamista,etenkin rav4 plugari on oikein maukas ajatteva eikä häpeä bemareille yhtään.

Vierailija
17/85 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toyotan bensamoottorit ei oo turboahdettuja niin joku Avensis 1.8 automaattivaihteistolla kuluttaa kaupunkiajossa joku 11 litraa satasella mut on silti laiska yli 10 sekunnin 0-100 kiihtyvyydellään. 

Bmw 320i repii tuplaturboahdettuna tehoa 40 hevosvoimaa enemmän ja kiihtyy vajaassa sekunnissa 0-100.

Mut sit jos molemmilla autoilla ajaa puol miljoonaa niin bemarista pitää vaihtaa se turbo jossain vaiheessa joka maksaa tonnin. Mut on se siinä vaiheessa "maksanu" ittensä takasin.

Vierailija
18/85 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Carina 2 vai Carina E

1996 mallin Carina E Diesel... 812000km ajettu ja Ferrarin punainen..Harmittaa kun ei ole ilmastointia olen miettinyt jos löytäisin ilmastoidun Avensis turbo dieselin jolla olisi ajettu alle 500tkm 

Vierailija
19/85 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toyotan bensamoottorit ei oo turboahdettuja niin joku Avensis 1.8 automaattivaihteistolla kuluttaa kaupunkiajossa joku 11 litraa satasella mut on silti laiska yli 10 sekunnin 0-100 kiihtyvyydellään. 

Bmw 320i repii tuplaturboahdettuna tehoa 40 hevosvoimaa enemmän ja kiihtyy vajaassa sekunnissa 0-100.

Mut sit jos molemmilla autoilla ajaa puol miljoonaa niin bemarista pitää vaihtaa se turbo jossain vaiheessa joka maksaa tonnin. Mut on se siinä vaiheessa "maksanu" ittensä takasin.

Älä ny satujas kerro

Vierailija
20/85 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvii remonttia ja säätöä. Toyotalle vaan ainetta tankkiin. Siksi ylläpito maksaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän