Julkinen kohtelee potilaita huonosti
etteivät tulisi uudelleen. Siksi äksyily, vittuilu jne.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Mina kulla osaa suihkuta astmasuhke sinun silma. Napi kun napi, suuhun vaan. 👺
Taantumuksen ongelmaan keksittiin oikein oivallinen ratkaisu, tuodaan ulkomailta työvoimaa, joka maksaa meidän veromme ja hoitaa meidän vanhuksemme. Ulkoistetaan hyvinvointivaltion rahoitus ulkomaalaisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, ahdistaa asioida sielä. Kìitos vain oikeistohallitus.
Pätkiikö muisti? Tässä maassa mikään ei ole toiminut optimaalisesti pariin vuosikymmeneen.
Meinaatko että tämän hallituksen miljardin leikkaus terveydenhuollosta ei vaikuta? Tottakai se vaikuttaa. Päinvastoin julkista terveydenhuoltoa pitäisi kehittää, eikä ajaa alas.
Kiireellinen lähere tehty operaatioon 5.12.24, nyt ollaan maaliskuun lopussa eikä vielä yhteydenottoa???
Vierailija kirjoitti:
Hammaslääkäri aikani siirretty 3kk eteenpäin, vasta puoli vuotta sitten sain ajan.
Etkö saa ostopalveluna, et siis ole ainakaan helsinkiläinen ?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Lisäksi osa ei saa sitten enää apua mistään. Kun ei ole rahaa kaikilla hakea muualta apua.
Säästäkää vähä kerrallaan vararahastoon !
Vierailija kirjoitti:
Kiireellinen lähere tehty operaatioon 5.12.24, nyt ollaan maaliskuun lopussa eikä vielä yhteydenottoa???
Oletko kysellyt missä mennään ? Katso Kannasta tilannetta ? Kiirehdi jos tarpeen, älä jää vain odottelemaan !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kysellyt missä mennään ? Katso Kannasta tilannetta ? Kiirehdi jos tarpeen, älä jää vain odottelemaan !
Soitin jo tammikuun alussa ja kysyin miksi viipyy. Käskivät odottamaan.
Minulla ei ole merkinyöjä Kannassa v 21 jälkeen jostain syystä, kukaan ei tiedä kenen pitää korjata.
Kroonisen sairauteni hoito erikoissairaanhoidossa on 10+, mutta terveyskeskus on ihan vitsi, koska sinne ei edes huolita hoitoon.
Minua ainakin on kohdeltu ihan hyvin.Ei valittamista.Näin valkeakoskella.
Vierailija kirjoitti:
Samoin Mikkelissä/Kuopiossa erikoissairaanhoito toimii tosi hyvin. Molemmissa paikoissa huippumukavat ja taitavat kirurgit.
Minulla on nyt vuoden kokemus HUS syöpäklinikasta. Parempaa ei voisi toivoa. Kaikki pelaa, ystävällistä kohtelua. Itse ei tarvitse kun tilata Keka-taksi. Kaikki muut ajat varataan valmiiksi ja ilmoitetaan milloin pitää olla paikalla. Hoitaja on aina puhelimen päässä. Ainoa miinus on taksikuskit jotka ei osaa suomea. Mutta sekään ei haittaa kun kuski näkee laitteista mistä haetaan ja mihin viedään.
Epäilemättä on paljonkin korjattavaa esim. terveyskeskuksissa. Mutta pitää myös muistaa, ettei aina jaksa olla ystävällinen vihaiselle ja kiukkuiselle asiakkaalle.
Vierailija kirjoitti:
Kiva että jossain edes toimii.
Kohtelu johtuu aina siitä minkälainen henkilö on vastaanottamassa. Kaikki ihmiset eivät ole empaattisia ja mukavia. Omassa tk:ssakin muutamia jotka ovat epäluuloisia ja vihamielisiä kaikille asiakkailleen ja sama juttu kaikissa virastoissakin.
🥱