INHOAN KOIRIA JA KOIRANOMISTAJIA - ONKO MUITA SAMANLAISIA
Inhoan koiria ja niiden omistajia. Sotkevat joka paikan elukan ulosteilla ja eritteillä. Eivät kouluta näitä elikkojaan. Ovat tukkeena joka paikassa. Tunkevat bussiin ja ratikkaan. Tunkevat kirjastoon. Tunkevat kahviloihin ja kauppoihin. Tunkevat jopa ruokaravintoloihin. Oksettavaa ja itsekästä porukkaa.
Kommentit (453)
Ihmiset jotka pitävät koiraa lapsenaan: pentu viedään emoltaan ja ihminen määrää itsensä sen äidiksi vaikka ei ole sitä synnyttänyt. Todellisuudessa koira on ihmisen orja koko elämänsä. Ei se saa päättää omassa elämässään mistään ja lopuksi ihminen lopettaa sen elämänkin. Koirat eivät ole lapsia vaan lemmikkejä, jotka palvelevat ihmisen turhamaisuutta.
Minä olen ehdottomasti katti-ihminen (jos on pakko valita), mutta rakastan kaikkia eläimiä. Kyllä sinänsä kaikilla on oikeus omaan mielipiteeseen, mutta en silti pidä normaalina minkään eläimen inhoamista. Eikä tähän tarvitse tulla lässyttämään, että "ihminen on eläin." Minä inhoan ihmisiä yleisesti, en omaa perhettä enkä joitain harvoja muitakaan, mutta yleisesti ihmisyys on per sees tä ja ihmiset kieroja kuspäitä. Eläimet ovat viattomia vaistojensa varassa toimivia palleroita. Sellaisen inhoaminen ei ole tervettä touhua. Minuakin inhottaa eläimissä se, jos niistä ei ole pidetty kunnolla huolta ja esimerkiksi koiran turkki on hirveältä lemuava ja rasvainen. Silloinkin ymmärrän, ettei se koira itse ole syypää asiaan eikä se ole mikään kuvottava monsteri, vaan se, joka on aiheuttanut tilanteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole. Vihaan koiria ja etenkin niiden omistajia. En vihaa lapsia joten sekin sairas mielikuvasi oli omaa skitsofreenistä päättelyäsi. Toivon että sinä ja oksettava rakkisi kuolette mahdollisimman pian ja kivuliaasti. 🤭
Kyllä sinä olet sairas, mutta et näköjään itse sitä tajua. 🤭🤭🤭🤭 Normaali ihminen ei kyllä noin tiimi ja kirjoita. Ei todellakaan.
Sinä olet sairas. Kukaan normaali ihminen ei jatka paskan lässytystä vaikka selvästi huomaa olevansa häviöllä saastaisten rakkiensa kanssa. Ei todellakaan. 🤭
Mitä ihmettä oikein sössötät? Häviöllä? Siis mistä? Ja ei tarvitse vastata edes. Normaalit ihmiset eivät kirjoita ja tee niin kuin sinä teet. Normaalit ihmiset eivät pahoinpitele ketään, erityisesti eivät pahoinpitele viattomia eläimiä. Olet kyllä niin häiriintynyt tyyppi, ei voi muuta sanoa.
Lain vastaisia voivat olla esimerkiksi seuraavanlaiset viestit:
herjaavat, rasistiset tai yksityiselämää loukkaavat viestit,
valheellista tietoa tai vihjauksia yksityishenkilöistä sisältävät viestit,
rikokseen yllyttävät viestit,
Miten sinun elämä noin muuten? Tunnetko itsesi onnelliseksi?
Vai oletko masentunut, surullinen ja katkera ihminen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju on koirien ja koiraihmisten VIHAAJILLE tarkoitettu. Muut voitte poistua sivustolta. Tehkää vaikka oma sivusto rakkien rakastajat ja rakkien ulosteiden ja kusilänttien rakastajat.
Väärin, tämä sivusto on kaikille tarkoitettu ja saa kirjoittaa mihin haluaa ja mitä haluaa, koska jopa tämä sairas aloitus saa täällä roikkua, vaikka uhotaan jopa eläimen tappouhkauksilla ja oikein yllytetään sitä tekemään. Se jos mikä on sairasta touhua.
Mitä tappouhkauksia. Kyllä lihapullia saa maahan heitellä, ei se ole kielletty. Se on sitten tyhmä koiranomistaja, jos vain tykkää puhelinta selata eikä keskittyä omaan paskaperseeseen. Se on sitten ihan oma vika, miksi aina laitatte oman vastuunne muiden syyksi, jos ette kanna sitä.
Käyppä lukemassa omia tekstejäsi, milloin puukolla ja milloin aseella uhoot tulevas jonkun pihaan tappaa rakit ja hakkaat jopa ihmiset. Toivot joka ihmisille kivuliasta kuolemaa jolla on koira. Kyllä olet oikeesti vaarallinen ihminen ja henkisesti tosi sairas. Kukaan ei kukaan normaalilla järjellä varustettu ihminen kirjoittele tuollaisen raivon ja vihan vallassa kun sinä. Sinä olet varmaan maailman siistein tyyppi, et ole ikinä pissannut ulkona, et paskannut pusikkoon, et heittänyt roskan roskaa maahan vaan olet siis täydellinen ylisiisti ja maailman paras ihminen ja esimerkki meille kaikille. Eniten mua nauratti sun vertaus puhelinta näpläävästä koiranulkottajasta, en kyllä ole moiseen ikinä törmännyt. Taitaa olla yksi harvoista asioista jolloin puhelin ei ole käsissä kun koiraa ulkoilutetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koiria on kiva hakata. 🤭
Olet sairas. Toivottavasti joku hakkaa sinut.
En ole sairas. Tykkään vain koirien pitämästä äänestä kun niitä kurittaa kunnolla.
Sadisti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koiria on kiva hakata. 🤭
Olet sairas. Toivottavasti joku hakkaa sinut.
En ole sairas. Tykkään vain koirien pitämästä äänestä kun niitä kurittaa kunnolla.
Sadisti!
Ei ole laitonta olla sadisti 😋.
Koirien hätäinen ulina on ejakulaatioon verrattavissa oleva nautinto.
🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen olen oppinut, että jos naisen Tinder-profiilissa edes vilahtaa koira jossain kuvassa, se on välitön pyyhkäisy vasempaan. Nämä koiramammat ovat aivan umpihullua porukkaa. Ne kouluttamattomat rakit ovat elämän keskipiste ja ainoa sisältö.
Yhyyy, kyllä mua nyt niin harmittaa. Yhyyyyy, pyyhkäiset mut vasemmalle. Voi ei, kun harmittaa. Miten mä nyt tästä selviän? Sniiiif, yhyyy, yhyyyyy. Tuollainen kultakimpale kun sinä pyyhkäisee mut vasemmalle. Yhyyyy. Voi ei.
Miksi sinulla on Tinder-profiili? Et sinä mitään miestä tarvitse tai edes halua. Se sun karvakasa on sulle tärkeämpi kuin mikään muu elämässäsi. Varmasti nuoleekin paremmin kuin kukaan mies ikinä pystyisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inhoan ihmisiä noin ylipäätään. Koirista tykkään ja muistakin eläimistä.🤗
Oletko autisti.
Olen.
Luinpa kerran FB:sta tarinan että koira oli sotkenut itsensä ihmisen paskaan (maastossa) ja oikein piehtaroinut siinä. Omistajalla olikin kova homma pestä koira puhtaaksi ja kirosi ihmisten välinpitämättömyyttä. Siis sen yhden kerran kymmenestätuhannesta kun juttu menee noin päin, koiranomistaja nostaa äläkän. =D
Naapuruston koiranomistajat alkoivat kusettaa koiransa meidän roskiskatoksen kulmaan. Kun yksi vammainen koiranomistaja salli koiran kusta siihen, kohta siihen kusi kaikki kulmakunnan koirat. Ja ei mennyt pitkään kun löytyi ensimmäiset paskat monta metriä tontin puolelta. Hermo siinä meni. Ostin kaupasta paketin halpaa jauhelihaa, ja tein siitä palloja jotka sijoitin roskiskatoksen viereen ja muualle tontin reunoille. Ei mennyt montaa päivää kun kaikki koirat katosivat meidän tontin kulmilta :D.
Tuo ihmispaskakeissi palautin vaan mieleeni kun männä viikolla kävelin pizzeriasta kotiin ja tajusin että olin laittanut aivan liikaa Texas Peteä pizzan kyytipojaksi. Paine peräluukussa rupesi kasvamaan siihen malliin ettei auttanut muu kun heittää löysät mättäälle. Nykyisin onneksi on paperirulla aina repussa. Mieltä lämmittää ajatus että joku wuffe menee itsensä siihen sotkemaan.
Huonolla alueella en kerää kakkaa antaa olla. Paremmalla alueella missä asun itsekin kerään ne aina.
T: kahden ison koiran omistaja jotka eivät pidä vieraista ihmisistä
Vierailija kirjoitti:
Naapuruston koiranomistajat alkoivat kusettaa koiransa meidän roskiskatoksen kulmaan. Kun yksi vammainen koiranomistaja salli koiran kusta siihen, kohta siihen kusi kaikki kulmakunnan koirat. Ja ei mennyt pitkään kun löytyi ensimmäiset paskat monta metriä tontin puolelta. Hermo siinä meni. Ostin kaupasta paketin halpaa jauhelihaa, ja tein siitä palloja jotka sijoitin roskiskatoksen viereen ja muualle tontin reunoille. Ei mennyt montaa päivää kun kaikki koirat katosivat meidän tontin kulmilta :D.
Teit hyvän työn! 💪
Jumalan siunausta sulle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei kestä elämää, pitää muuttaa omakotitaloon. Jos asuu ihmisten ilmoilla pitää sietää kaikenlaista inhottavaa kuten känniääliöitä, huutavia vauvoja, rikollisuutta, koiria, naapurin seksiääniä klo 4 aamulla, naapurin tiukkapipoista rouvaa ja niin edelleen.
Jos koirat ovat ongelma, ne ovat sitä kyllä laitakaupunkien okt-alueella ja tuppukylissä. Ei isojen kaupunkien kerrostaloalueilla.
Ai on vai? Kyllä Helsingin kadut on täynnä etekin keväisin täynnä paskaa ja kun ajetaa lakaisukonetta niin maistuu se paska suussa ihan Punavuoressakin
Vierailija kirjoitti:
Koiria on kiva hakata. 🤭
Pitihän se arvata, iigoreiden ketju. Suomalaiset rakastaa koiria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nastalihapulla myrkyttäjän aloitus. ip selville ja katsomaan onko naisen talon edessä sillä kauniilla vihreällä virheettömällä nurmikolla myrkytetty toisten lemmikkejä.
En ole VIELÄ myrkyttänyt yhtään rakkia, mielessä on kyllä käynyt. Sen kun selvittelette IP:n siitä vaan, mitään rikosta ei ole tapahtunut VIELÄ. Voithan tuoda rakkisi minun pihaani, uskallatko.
Laiton uhkaus on myös rikos. Ja rikokseen yllyttäminen on rikos. Tuollainen kusipää jos tulisi minulle päätään aukomaan, saisi huolella turpaan
Missä on laiton uhkaus. Kasvata vähän panssaria, minä saan vihata koiria ja koiranomistajia, se ei ole missään laissa kielletty. Itse uhkaat minua turpaan
Toivottavasti kaltaisesi kelaelätti laitetaan siivoamaan ympäristöä kun lumet sulaa.Olisi sinustakin jotain hyötyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koiria on kiva hakata. 🤭
Pitihän se arvata, iigoreiden ketju. Suomalaiset rakastaa koiria.
No ehkä se paljasti että Suomessa ei ole irtokoiria joita pahoinpidellä. Koira katsotaan täällä omaisuudeksi ja sen vahingoittamisesta saa sakot.
Sinä olet sairas. Kukaan normaali ihminen ei jatka paskan lässytystä vaikka selvästi huomaa olevansa häviöllä saastaisten rakkiensa kanssa. Ei todellakaan. 🤭