Kevääntulo ja seksuaalinenherääminen? Myytti vai ei
Olen nyt näin keväänkorvilla huomannut, että jotain 'jotain outoa tapahtuu', ainakin omassa mielessä ja kehossani. Mietin mitä ihmettä tämä oma olotila nyt on? Onko kyseessä se kuuluisa:
Kevääntulo ja seksuaalinenherääminen? Siitäkö on nyt kyse.
Vai onko se vain 'pelkkä kulunut' myytti vai totta?
Itselläni ainakin on kulunut talvi kulunut paljolti sairastelujen ja niistä toipumisien parissa eniten, joten lähes kaikki ns.seksuaalinentoiminta on vain ollut niin minimissä kuin se voi vain olla.
Siksi tämä kulunut viikko ja aika, on hämmentänyt ainakin itseäni, kun olo on vaan tuntunut 'lähes ylivuotavan' aktiiviselta: tämä oma seksuaalinen aktiivisuus. Tunne että haluaa monen monta kertaa päivässä on ollut samalla virkistävää huomata ja samalla hiukan pelottavaa myös. En tiedä onko tämä pantava sitten yksin kevääntulon piikiiin? Vai mistä ihmeestä tässä oikein on kyse. Olen hiukan hämmillään tämän tunteen kanssa nyt.
Kommentit (65)
Kyllä mulla ainakin himot herää keväällä ja jatkuu syksyyn asti. Talven pimeän aikaan ehkä kerran sheivasin alapääni ja oli muutamia seksi suhteita mutta nyt päivien valostuttua kävin jo brassissa ja ollut useita suhteita, eli todella seksi halut muuttuu ihan totaalisesti. Jotenkin tuntuu että on talven masentunut ja tykkään olla yksin kotona.. kesä on ihanaa aikaa!
Uskon, että kun tämä lämpö minkä aurinko ja kevät tuo ihmisiin niin:
se ei voi olla vaikuttamatta?
Vierailija kirjoitti:
Se voi riippuu kyllä vähän siitä, onko kovin paljon sisä- vai ulkoilevaa sorttia ihminen, keväälläkin?
Vierailija kirjoitti:
Niin tai sitten ootetaan vaan sitä:
wappuu ja kunnonräntäkelii?
Tuntuu vain siltä, että tuollainen pienenpieni..
Takatalvi voi tehdä vain hyvää ihan kaikille.