Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liikkeiden/liikehdinnän/eleiden vaikutus olemukseen

Vierailija
18.03.2025 |

Viikonloppuna juhlissa eräs minulle vieras ihminen sanoi ikääni tiedusteltuaan, että vaikutan paljon nuoremmalta kuin olen. Ei siis sanonut, että näytän ikäiseltäni, mutta selvästi tarkoitti etten niinkään näytä erityisen nuorelta vaan että olemukseni on kuin nuoremman, ja se kuulemma johtuu esim siitä miten liikun ja liikehdin. Jäin miettimään asiaa ja tuli mieleen 57v tätini, joka on myös sellainen eloisa liikkeissään. Hän on kyllä myös nuorekas muuten, mutta nuo eleet ja liikkeet tekee osansa. Tämä ajatus on nyt aika raakile minkä tässä teille lähetän, mutta kiinnostaa onko muut miettineet kaikenlaisten tuollaisten toimintojen yhteyttä olemukseen. Ja siis ikään, mutta muutenkin. Luulen, etten anna itsestäni kovin vakaata ja luotettavaa kuvaa eleideni vuoksi. Että en pidä tätä välttämättä kovin hyvänä juttuna edes.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mummo! Kurttuinen kuin viinirypäle viimeisenä päivänä, mutta kuin sähköjänis liikkeissään. Ikää jo 75 v., mutta kauempaa menisi viisikymppisestä 😄

Vierailija
2/4 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole miettinyt asiaa. Maailmassa on niin monenlaisia ihmisiä, ettei jokaista hetkeä kannata käyttää itsereflektioon minkälaisen vaikutelman antaa milloinkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole miettinyt asiaa. Maailmassa on niin monenlaisia ihmisiä, ettei jokaista hetkeä kannata käyttää itsereflektioon minkälaisen vaikutelman antaa milloinkin. 

Jep, samaa mieltä.

Vierailija
4/4 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuossa on miettimistä. Itsestään selvä asia. Huono ryhti, lyllertäminen ja vaappuminen eivät todellakaan anna elinvoimaista kuvaa ihmisestä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi