Ozempic ja pahoinvointi
Kyselisin kokemuksia, että kuinka nopeasti muilla mahdollinen pahoinvointi on alkanut helpottaa? Aloitin 0,25 mg annostuksella sunnuntaina ja eilisestä maanantaista asti on ollut aivan järkyttävä kuvotusolo. Vetää melkein toimintakyvyttömäksi :(
Kommentit (26)
Mulla nyt noin viisi viikkoa aloituksesta 0,25mg. Mulla tämä hoitona DMII. Pahoinvointia joka päivä, välillä jopa oksentelua, paino ei laske, vuoroin ummella ja ripulilla. En saa syötyä oikein mitään kun voin niin huonosti ja kaikki etoo. Huomenna pitäisi tehdä nosto 0,5mg ja alan kallistua siihen ettei lääke sovi mulle. Diabeteksen digihoitopolulle ollut yhteydessä ja samat ohjeet, vältä rasvaista, syö pieniä annoksia ja juo vettä. No s*atana kun mikään muu ei meinaa mennä alas kun vesi. Laskee toimintakykyä todella paljon. Makeanhimo ei ole hävinnyt kokonaan.
Mounjaro voi olla paree kun siinä on "glupin" lisäksi "gippiä"; ChatGPT:
GIP Mounjarossa tarkoittaa glukoosista riippuvaista insulinotrooppista peptidiä (Glucose-dependent Insulinotropic Polypeptide).
Mounjaro-lääkkeen vaikuttava aine tirzepatidi on kaksoisagonisti:
GIP-reseptorin agonisti
GLP-1-reseptorin agonisti
Tämä erottaa sen monista muista laihdutus- ja diabeteslääkkeistä, jotka vaikuttavat vain GLP-1:een.
Vierailija kirjoitti:
Mounjaro voi olla paree kun siinä on "glupin" lisäksi "gippiä"; ChatGPT:
GIP Mounjarossa tarkoittaa glukoosista riippuvaista insulinotrooppista peptidiä (Glucose-dependent Insulinotropic Polypeptide).
Mounjaro-lääkkeen vaikuttava aine tirzepatidi on kaksoisagonisti:
GIP-reseptorin agonisti
GLP-1-reseptorin agonisti
Tämä erottaa sen monista muista laihdutus- ja diabeteslääkkeistä, jotka vaikuttavat vain GLP-1:een.
Mountsa on aika "edullistakin", 15 mg kynä "vain" runsaat 540 erkkiä! :0
Mountsa on aika "edullistakin", 15 mg kynä "vain" runsaat 540 erkkiä! :0
OT test
? Mitä sä sillä kun oot jo kuin ajokoira??