Ystävä syö vain eläinperäistä
Kaveri tulee meille viikoksi mikä on tosi kivaa mutta o gelma. Hän on terveyssyistä vaihtanut eläinperäiseen ruokaan. Tauti hellittänyt mutta kaipaan apua. Mitää ostan. Kaveri ei juo kahvia mitä hän joisi? Mehuissagan on marjoja ja oluessa hiilihydraateista. Luin netitä että eläinperäisyys on
Naudan sian hirven liha ja eläin rasvat. Munat luomuna. Villikala.Ei prosessoituja tuotteita. Teenkä vain paistin uunissa? Keitänjö lihakeiton ilman kasviksia? Paistanko tai keitän munat?
En halua koukata javeria mutta kyllä tuo tylsää on. Lihaa ja rasvaa.
Kommentit (36)
Juota lihalientä, syötä vaikka munakasta.
Helppoa, halpaa.
Muista, että mausteet on kasviperäisiä, paitsi suola.
Hedelmät ja kasvit ja viljat aiheuttaa syöoää.
Lihalieminpitää keittää 20t itse luista.
Varmaan sitten sian verta juo. Tuokoot omat eväänsä
Pistä uuni päälle 3t 175 astetta. Laita sinne muhimaan karjalanpsistimausesti kilo nautaa ja kilonpossua ja kilo kanaa paloina. Mausta suolalla ja pippurilla. Ei yrteillä koska kasveja
Seuraavana päivänä paista uunissa kaloja.
Voisiko olla helpompi vieras. Tietenkään ei juo kahvia teetä niistä tulee hh.
Vierailija kirjoitti:
Juota lihalientä, syötä vaikka munakasta.
Helppoa, halpaa.
Paisti on halvempaa kuin hyvät liemiluut.
Lisäksi hän tuottaa myös äärimmäisen harvoin senkään vertaa eri lentoyhtiöiden hintoja.
Muista ettet osta mitää kaupan PROSESSOITUJA tuotteita. Kaikki mitä tehtaissa tehdään on prosessointia. Tätä ei tapahdu kotona. Ruoka ei prosessoidu kotiuunissa. Tämä on ihme. Myöskään kotiruoka ei lihota. Kaupan einekset vain.
Lihansyöjädieetti on ihan järkevä, luonnonmukainen dieetti. Pitää syödä usein vain sisäelimiä, kuten maksaa, että saa riiittävästi C-vitamiinia; maksassa on mukavasti C-vitamiinia.
Lihansyöjädieetillä pääsee hyvin ketoositilaan, ja tämä on edullista painonhallinnan kannalta.
Äitini painoi 140 kg kotirjoalla. Minä 68 kg sekä koti että einestä
Mikä saa ihmiset puuttuu toisten asioihin?
Vierailija kirjoitti:
Pistä uuni päälle 3t 175 astetta. Laita sinne muhimaan karjalanpsistimausesti kilo nautaa ja kilonpossua ja kilo kanaa paloina. Mausta suolalla ja pippurilla. Ei yrteillä koska kasveja
Seuraavana päivänä paista uunissa kaloja.
Voisiko olla helpompi vieras. Tietenkään ei juo kahvia teetä niistä tulee hh.
Pippurikin on kasvi eikä suolakaan eläinperäistä ole.
Vaihdoin eläindieettiin 2 kk sitten. ESIM eilen
Aamu: 4 munan luomu munakas. Aitoa suolaa (muki kahvia).
Klo 11. Paistettuja maksasuikaleita. Parsakaalia 1 dl.
Klo 15 Lohta uunissa sitruunalla ja vsuolalla.
Klo 20 grillasimme makkaraa.
Minäkin syön vain eläinperäistä ,olen ollut nyt 4kk tällä ruokavaliolla ja en enää koskaan palaa hiilari mössöön! Leipä on yksi pahimmista sairastuttajista. Kokeilkaa ihmiset olla ilman leipää vaikka kuukausi,huomaatte eron jo siinä ajassa.
No jos et ole trolli, niin pyydä häntä tuomaan omat ruoat. Ei tuollaista ruolavaliota voi osata tarjota, jos ei itse elä niin. Voit toki ostaa valmiiksi lihaa, kalaa, munia, voita, maitotuotteita ja ehkä juustoakin, jos itsekin näitä syöt, ettei tule hävikkiä.
Keittäidin karjalanpaistia sekaudin kaikesta lihasta mitä kaupasta saat. Suolaa ja pippuria joukkoon. Ota pippurin marjat lopuksi pois vain maku jää. Tätä voi syödä koko viikon.
Pippurit painaa 2 g. Ei niin vähä HH tapa ketoosiakaan.
Olen itse ketoruoalla. Pääruoka eläintuotteet. Nyt sullakin on mahdollisuus apnopetellactetveyttä. Jätät hedelmät kasvikset hiilihydraatit pois!