Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa! :(

Vierailija
11.03.2007 |

Kevätmasennusta pukkaa päälle. Toista lasta ollaan yritetty sekä hoidoilla, että ilman pian 2 vuotta.

Näin keväisin saa aina kuulla kivoja vauvauutisia ja se ahdistaa jo valmiiksi.

Osaan iloita muiden raskauksista, mutta pelkään, että ne uutiset tulevat juuri pahimpana päivänä, jolloin saatan olla tosi töykeä yllättävän vauvauutisen kuultuani.

Please! Yrittäkää ymmärtää, että osaan kyllä olla iloinen raskauksista ja vauvoista, mutta joinakin päivinä se on lähes mahdotonta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pahalla mut hulluthan reagoi just keväisin ja syksyisin.

Vierailija
2/7 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei pahalla mut hulluthan reagoi just keväisin ja syksyisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä sillä. Uskon kyllä sun olevan hyvä lapsellesi ja jos luoja suo sille seuraavallekkin.

Vierailija
4/7 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten on onnistunut kulkemaan asumaansa tynnyriä ympäri tähän saakka.

Jep, noinhan se menee, että hullut vaan masentuvat. Tervet eivät koskaan sairastu mihinkään. Eikä niistä koskaan tunnu kurjalle, koska terveet ovat niin tasapainoisia....

Vierailija
5/7 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kyllä hyvin tasapainoinen 2 lapsen äiti. Ja huonojen päivien jälkeen tulee hyvät ja keväällä mun ois vaikea masentua.

Vierailija
6/7 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

olen kyllä hyvin tasapainoinen 2 lapsen äiti. Ja huonojen päivien jälkeen tulee hyvät ja keväällä mun ois vaikea masentua.

Vierailija
7/7 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin helppo kuin se onkin sanoa. Me odotimme kakkosta 8 vuotta ja sitten kun lakkasimme jo toivomasta, hän ilmestyi! Mitä jos lakkaisit yrittämästä ja keskityt vain nauttimaan keväästä ja lapsestasi? Yritä olla neutraali vauvauutisia kohtaan. Tiedän, että ne ovat masentavia tilanteessasi, mutta usko: kyllä se aurinko paistaa risukasaankin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi