Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä 20-vuotias mies voi etsiä ns. vakkaria?

Vierailija
17.03.2025 |

Haluan tapailusuhteen (naisen kanssa) joka tavallaan muistuttaa seurustelua mutta ei ole niin vakava että yhteen muutto tulisi ajankohtaiseksi. Miksi ideaan suhtaudutaan niin nihkeästi?

Kommentit (96)

Vierailija
41/96 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen naimisissa, mutta mulla on ollut yhteensä kolme tuollaista "kaverimiestä". Ongelmaksi muodostuu, kun kaverimies alkaa esittää ties mitä ehtoja ja vaatimuksia, joita ei alussa ollut. Koen tuollaisen vaatimisen tukahduttavana ja laitan miehen vaihtoon.

Mitä ehtoja ja vaatimuksia on tullut?

Pitää tavata aina kun miehellä on lapseton viikko. No, aina itselleni ei sovi. Mies loukkaantui, jos oli jo muuta menoa sovittuna. Ulkonäköön, ts. pukeutumiseen liittyviä vaatimuksia. Vaatimus yhteenmuutosta, vaikka olen jo naimisissa ns. kakkosmies ei ole mitenkään vaihtokelpoinen.

Vierailija
42/96 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen naimisissa, mutta mulla on ollut yhteensä kolme tuollaista "kaverimiestä". Ongelmaksi muodostuu, kun kaverimies alkaa esittää ties mitä ehtoja ja vaatimuksia, joita ei alussa ollut. Koen tuollaisen vaatimisen tukahduttavana ja laitan miehen vaihtoon.

Pitää tavata aina kun miehellä on lapseton viikko. No, aina itselleni ei sovi. Mies loukkaantui, jos oli jo muuta menoa sovittuna. Ulkonäköön, ts. pukeutumiseen liittyviä vaatimuksia. Vaatimus yhteenmuutosta, vaikka olen jo naimisissa ns. kakkosmies ei ole mitenkään vaihtokelpoinen.

Oliko ne jutut ns. avoimia, eli käytittekö kondomia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/96 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulin että tarkoitat vakkarilla vakituista työpaikkaa, mutta haluatkin äidin korvikkeen. Mitä oikealle äidille tapahtui?

En halua äidin korviketta. Opiskelen eikä minulla ole työtä tällä hetkellä. Onko kenelläkään täällä ollut jotain vakihoitojuttua? Millainen suhde se onbtai oli?

Ei ole ollut. Haluat päästä ilmaiseksi panemaan etkä tajua mitään ihmisyydestä. 

Vierailija
44/96 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritä Tinderistä. Mutta kannattaa tyytyä reilusti itseäsi vanhempaan. 

Jos oikeasti haluat vain seksiä, yritä iskeä noin 40v nainen. Sellainen  joka on pitänyt itsestään huolta . 

Voin taata, ettet tule katumaan. 

Ei. Reppana parikymppinen ei todellakaan kelpaa kun voin valita parhaat panomiehet. N43

Vierailija
45/96 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ehkäisee, joka ei halua lapsia ja tartuntoja. Et selvästikään ole valmis aikuisten juttuihin. 

Vaikutat olevan 10-vuotias, et lähelläkään 20-vuotiasta.

Vierailija
46/96 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruipelo incel

Vierailija
47/96 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahdollista mutta haastavaa sinun on löytää nainen joka haluaa pelkän fwb suhteen. Naiset kun haluavat seksin lisäksi yleensä turvaa ja resursseja.

Mutta kokeile vaikka alastonsuomi?

En ole laittamassa sinne yhtään mitään kuvia itsestäni. Täytyykö siis valehdella naisille?

No aika fakiiri saat olla jos pelkällä tekstillä ilman yhtäkään kuvaa saat yhtikäs ketään edes treffeille, puhumattakaan mistään panosuhteesta.

Jos oma naama nolottaa, salille, lenkille, kirurgiaan, ihonhoitoon jne.

Olen jo Tinderissä ja saan sieltä tykkäyksiä ja osumia mutta tähän asti ketään ei ole kiinnostanut. En vain tajunnut että tämä olisi näin hankalaa. Lukiossa esimerkiksi sain tyttöystävän me

Lukiossa seukkailu on jännää ja uutta. Sitä tehdään kokemusten takia. Sun iässä katellaan jo vakavammin ja kun et ole siihen valmis, et kiinnosta sitä enemmistöä, joka haluaa kestävää ja kehittyvää suhdetta. 

FWB-naisiakin on ja moni nainen sitä kokeilee, joten rohkeasti ja avoimesti vaan oikeanlaisia piirejä kohti. Polyamoristien joukosta kannattaa etsiä. Niissä monilla naisilla on jo se primäärisuhde, jossa saadaan rakkautta, turvaa ja henkistä yhteyttä, jolloin fwb:ltä ei odoteta niiden tarpeiden tyydyttämistä. 

Vierailija
48/96 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis haluatko seurustella ilman yhteenmuuttoa, vai paneskella säännöllisesti ilman seurustelua? Sellainen fwb-juttu?

Ennemminkin kysymys kuuluu, mihin tarvitsee hedelmällisessä iässä olevaa naista, jos ei aio tehdä lapsia?

Vierailija
49/96 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis haluatko seurustella ilman yhteenmuuttoa, vai paneskella säännöllisesti ilman seurustelua? Sellainen fwb-juttu?

No jos sitä voi sanoa FWB-jutuksi niin joo.

Mikä se benefit on naiselle? En ymmärrä.

Vierailija
50/96 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ehkäisee, joka ei halua l

Kiinnostaa jos FWB-naiselle voi ehdottaa hormoniehkäisyä mutta se tarkoittaisi sitä ettei kumpikaan ole silloin muiden kanssa.

Vierailija
51/96 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahdollista mutta haastavaa sinun on löytää nainen joka haluaa pelkän fwb suhteen. Naiset kun haluavat seksin lisäksi yleensä turvaa ja resursseja.

Mutta kokeile vaikka alastonsuomi?

En ole laittamassa sinne yhtään mitään kuvia itsestäni. Täytyykö siis valehdella naisille?

No aika fakiiri saat olla jos pelkällä tekstillä ilman yhtäkään kuvaa saat yhtikäs ketään edes treffeille, puhumattakaan mistään panosuhteesta.

Jos oma naama nolottaa, salille, lenkille, kirurgiaan, ihonhoitoon jne.

Olen jo Tinderissä ja saan sieltä tykkäyksiä ja osumia mutta tähän asti ketään ei ole kiinnostanut. En vain tajunnut että tämä olisi n

"Et tajunnut". On paljon mitä et tajua. Esimerkiksi sen, että haet keilapalloa, et ihmissuhdetta.

Vierailija
52/96 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko ne jutut ns. avoimia, eli käytittekö kondomi

Niin että jonkun random naisen pitäisi mutiloida itsensä steroideilla sinun s eksiorjaksesi vaikket edes halua seurustella. Oletko hullu?

Hae itsellesi steroidit jotka madaltavat himojasi, estrogeeni toimii miehiinkin. Niitä sitten pumppaat päivittäin ja alat antamaan vaikka persettä jollekin homolle, koska "fwb"

Vierailija
53/96 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju meni ns. reisille. Paras neuvo taisi olla vedättää naista. Kiitos siitä.

Vierailija
54/96 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haluaa vain panosuhteita. Minulla ollut niitä viidentoista naisen kanssa.

Vierailija
55/96 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Ketju meni ns. reisille. Paras neuvo taisi olla vedättää naista. Kiitos siitä.

Eli ei taas mitään uutta "miesten" käytöksessä. Sitten ihmetellään, kun neljänkympin ikäkriisi lähestyy, että miksi ei löydy naista perustamaan perhettä.

Vierailija
56/96 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itse ymmärrä, miksi kukaan nuori nainen haluaisi panosuhteen miehen kanssa, josta ei oikeastaan pidä ja jonka kanssa ei ole tulevaisuutta. Suosittelen sinulle eronnutta nelikymppistä naista, joka ei halua kuin seksisuhteen. Siinä kumpikin teistä saa mitä haluaa.

Joo, muuten, mutta miten 40v nainen tykkäisi apn kaltaisesta pikkumies pellestä? Voi ruveta se fyysinenkin puoli tökkäsemään ääl*ön kanssa.

Vierailija
57/96 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En itse ymmärrä, miksi kukaan nuori nainen haluaisi panosuhteen miehen kanssa, josta ei oikeastaan pidä ja jonka kanssa ei ole tulevaisuutta. Suosittelen sinulle eronnutta nelikymppistä naista, joka ei halua kuin seksisuhteen. Siinä kumpikin teistä saa mitä haluaa.

Joo, muuten, mutta miten 40v nainen tykkäisi apn kaltaisesta pikkumies pellestä? Voi ruveta se fyysinenkin puoli tökkäsemään ääl*ön kanssa.

Ainakin se yksi vanhempi nainen tykkäsi ulkonäöstäni ja käytöksestäni.

Vierailija
58/96 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Ketju meni ns. reisille. Paras neuvo taisi olla vedättää naista. Kiitos siitä.

Reisillä on kuvitelmasi siitä että voisit siittää satunnaisia naisia ja saisit heidät vielä vahingoittamaan kehojasi haitallisen ja naisvihamielisen addiktiosi vuoksi.

Vierailija
59/96 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä nainen saa vastineeksi tällaisen palvelun tarjoamisesta, että ilman suhdetta olisi saatavillasi pari kertaa viikossa kun naisilla on yleensä aika paljon vaihtoehtoja näihin kevyisiin suhteisiin

Mitä nainen haluaa vastineeksi?

Yleensä juuri sitä henkistä yhteyttä ja hoivaa, kuumaa seksiä, olonsa tuntemista halutuksi, rahaa, nämä ainakin tulevat mieleen

No hoivaa ja halutuksi tulemista tavallaan kuuluukin siihen. Rahaa opiskelijoilla harvemmin on jakaa muille.

Ymmärrän hämmennyksesi kun yleensä nainen osaa automaattisesti antaa miehellä näitä asioita, mutta mies luulee, että hänen pelkkä läsnäolonsa saa naisen tuntemaan itsensä halutuksi ja hoivatuksi. Rahalla sitten saat prostituoidun.

Vierailija
60/96 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin se yksi vanhempi nainen tykkäsi ulkonäöstäni ja käytöksestäni.

Mummi. Kyrpääsi ei halunnut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän