Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri sattuu usein aamulla rappuun samaan aikaan. Sanon "huomenta" niin se tiuskaisee vihaisen oloisesti

Vierailija
17.03.2025 |

"huomenta" sen katsekin on vihaisen näköinen.

Ehkä se on vaan sellaen 🙄

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on syynsä, ei tuo mitään henkilökohtaista ole. Jotkut tykkää jutella kaikenlaista, toiset taas olla omissa oloissaan.

Mulla on todella huonoja kokemuksia siitä, kun olen aina iloinen ja moikkaan. Olen saanut riesoikseni jos mitä tyyppiä. Yksi tuli pyytämään rahaa lainaksi, toinen ilmaista kyytiä ja kolmas bussirahaa ja tupakkaa. (Vuokrataloyhtiö)

Jaa, ja tulihan yksi rouva "lainaamaan sokeria", eli kyyläämään millaista meillä oli, heti kun oltiin tähän taloyhtiöön muutettu. (Omistusasunto)

Olen huomannut, että ei kannata. Jos joku tervehtii, vastaan toki. Ja muuten vain nyökkään ja olen "kiireisen näköinen". Parasta näin.

Vierailija
22/39 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän on vainoharhainen ja kuvittelee, että tahallasi tulet samaan aikaan rappuun..?

Minulla on tällainen naapuri. Alkoi joskus huutaa, että mikä v*ttu mua kiinnostaa hänen tekemisissään 😄

Olen koiran yksinhuoltaja ja on pakko liikkua rapussa usein. Lisäksi pidän ulkoilusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hän on porilainen?

Tyypillinen turkulainenhan tuo on. Viimeksi A-sairaalan edessä yksi nainen tuli huutamaan, siis kovaan ääneen, että käyttämäni taksi on hänen tiellään, kun nousin juuri autosta pääoven edessä, mihin on potilaat jätettävä. Kun hänen piti sillä tulenpalavalla sekunnilla päästä peruuttamaan parkkiruudusta ja taksi oli edessä. Mainittakoon, että me oltiin siinä ensin ja mun nousu autosta kesti noin puoli minuuttia.

Vierailija
24/39 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikuttava naapuri jotta jotain raporttia olisivat vailla miehen tekemisistä ja olemisista?

Sori kun salkkareiden ismo ei ole hän (paskaa joutavaa puhetta kovalla äänellä 22minuuttia putkeen ja sitten mainoksiin).

Jos naapuria ei kiinnosta naapuri niin tähänkin on oikeus.

Vierailija
25/39 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku alapeukuttaa, kun täti syöksyy rääkymään naama punaisena, kun nousen autosta nopeasti? Sairaalaan mennään yleensä kipeänä ja kivuliaana, en itse ainakaan menisi kellekään noin riehumaan.

Eri asia jos olisi oltu esteenä pitempään. Ei hermo kestänyt puolta minuuttia odottaa lähtevää taksia.

Vierailija
26/39 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta tervehtiminen, vähintäänkin aamuisin. Monet luonnollisesti inhoavat aamuja, kun joutuu heräämään aikaisin. Itsekään en halua että kukaan puhuu mitään aamuisin.

Vierailija
27/39 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalta kaupunkiin muuttaneet usein alkaa ylimielisiksi..:D

Vierailija
28/39 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänellä on syynsä, ei tuo mitään henkilökohtaista ole. Jotkut tykkää jutella kaikenlaista, toiset taas olla omissa oloissaan.

Mulla on todella huonoja kokemuksia siitä, kun olen aina iloinen ja moikkaan. Olen saanut riesoikseni jos mitä tyyppiä. Yksi tuli pyytämään rahaa lainaksi, toinen ilmaista kyytiä ja kolmas bussirahaa ja tupakkaa. (Vuokrataloyhtiö)

Jaa, ja tulihan yksi rouva "lainaamaan sokeria", eli kyyläämään millaista meillä oli, heti kun oltiin tähän taloyhtiöön muutettu. (Omistusasunto)

Olen huomannut, että ei kannata. Jos joku tervehtii, vastaan toki. Ja muuten vain nyökkään ja olen "kiireisen näköinen". Parasta näin.

Hieno kommentti. Minullakin kaikki nämä listaamasi epämieluisat naapurityypit ovat tulleet vastaan jossain talossa, jossain kgissa. Myös tuo rahanlainaaja - uskomatonta, mutta totta.

.....

Kerran kävi 34-vuotiaalle itselleni niin, että viereisen rapun mies kiirehti perääni porttikonkiin.

Klo oli 12.40 maanantaina.

Helsinki, Kallio-Sörkka.

Täysin pokerinaamalla hän esitti minulle kysymyksen:

'Oot tosi hyvännäköinen. Kiinnostasko rahahommat? Mennään sun punkkaan heti, paljos pyydät?' 😬

Hän oli usein nähtyt minut pihassa käsi kädessä miesystäväni kanssa. Nyt näki minut ekan kerran yksin, ja kysyi heti ostoseksiä.😳 [Kun kerroin turvallisuusalan miehelleni, hän totesi haluavansa pieksää röyhkimyksen]. Päätin olla diplomaatti ja päädyin olem. paljastamatta häirikön nimeä.

Yksin asuvana naisena saa tosiaan olla erityisen skarppina.

Vierailija
29/39 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Andropaussi ja impotenssi.

Vierailija
30/39 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ilot asua kerrostalossa.

Vierailija
31/39 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieno kommentti. Minullakin kaikki nämä listaamasi epämieluisat naapurityypit ovat tulleet vastaan jossain talossa, jossain kgissa. Myös tuo rahanlainaaja - uskomatonta, mutta totta.

.....

Kerran

Apua! Mulla kai ulkonäkö suojaa :D

Nykyään saattaa saada jopa todella hankalan stalkkerin peräänsä, jos osoitat vain ihan normaalia kohteliasta ystävällisyyttä, ja jotkut saattaa käyttää luottamusasemaansakin väärin (yleisavain).

Kävi minulta yksi kysymässä asuntoon kuuluvaa häkkivarastoakin omaan käyttöönsä, kun se oli tyhjänä, muistui juuri mieleeni. Maksettu parkkiruutukin on kullanarvoinen, kun sitähän "voi käyttää ihan vapaasti, kun sä olet lomalla eikös vaan"?

Mene siinä sitten tällaisten kanssa johonkin taloyhtiön kokoukseen, kun haluat vältellä jotain tiettyä. Alkaa olla meno jo kuin Salkkareissa! 

Vierailija
32/39 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopeta. on niin erilaisia tyyppejä vaan. kerran pari jos sanotaan huomenta tai moi ja ei vastata,pitäis ymmärtää lopettaa. anna olla.

Vierailija
33/39 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok-taloissa on omat ongelmansa. Lainataan puutarhatyökaluja, lumikolaa, kysellään saako teidän pihalle parkkeerata, kun olis kesäjuhlat tiedossa, häitä ja rippijuhlia, kissat riesoina ja ne mopot ja trampoliinit. Kunhan löytyy se oikea kerrostalokämppä tiukasta taloyhtiöstä, niin ihan hyvä on asua. Ihmisistä kaikki on kiinni. Paskiaisia riittää joka nurkalle.

Vierailija
34/39 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok-taloissa on omat ongelmansa. Lainataan puutarhatyökaluja, lumikolaa, kysellään saako teidän pihalle parkkeerata, kun olis kesäjuhlat tiedossa, häitä ja rippijuhlia, kissat riesoina ja ne mopot ja trampoliinit. Kunhan löytyy se oikea kerrostalokämppä tiukasta taloyhtiöstä, niin ihan hyvä on asua. Ihmisistä kaikki on kiinni. Paskiaisia riittää joka nurkalle.

Joo lähiöissä mutta ei haja-asutusalueilla. Saa olla naapureilta rauhassa.

Vierailija
35/39 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla. Tuo naapuri haluaa olla omissa oloissaan. Jatka tervehtimisen vielä korkeintaan viikon ajan ja jos hän ei edelleenkään vastaa niin lopeta tervehtiminen. Älä ainakaan ota asiaksesi ja päämääräkseen  että saat hänet hymyilemään ja vastaamaan tervehdykseen. Anna olla. Hänellä ei ole käytöstapoja, ja se on hänen ongelmansa, ei sinun. 

Et sinä tarvitse siltä ihmiseltä huomiota yhtään enempää kuin hän sinulta. Hän ei kuulu elämääsi.

Jotkut ihmiset heittäytyvät tuollaisessa tilanteessa  tapakasvattajiksi ja kuvittelevat että kun he väen vängällä tuputtavat tervehdystään ihmiselle joka ei sitä kaipaa, he muka ovat suurempia ja parempia ihmisiä. Näinhän asia ei ole. Kun joku haluaa selvästi olla rauhassa, huomion tuputtaminen hänelle on kiusaamista. Älä tee sitä virhettä. Tuolla naapurilla on oikeus olla mörökölli ja ihmisvihaaja. Sinulla puolestasi on oikeus olla sitä mieltä että hän on huonosti käyttäytyvä hapannaama. Anna hänen olla sellainen. Et sinä häntä pysty muuttamaan.  

Vierailija
36/39 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Armeijan käynyt mies. Meillä opetettiin ettei huomentaa pitä venyttää kuten päiväkodissa venytetään. Hyvvvääääää huomentaaaaa.

Vaan armeijan tapa oli huutaa naama äkäisenä humenta! Hyvä Huomenta! Sitn että vastapuoli säikähtää.

Mun naaman eteen tultiin heitämään samaa juttua ttä ei venytetä kuin päiväkodissa. Myös hymy käskettiin ryystämään persaukkoon.

Ei saa hymyillä kun tervehtii. Näin armeija kouluttaa miehistä sosiaalisia.

Vierailija
37/39 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti kasvatettu

Vierailija
38/39 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo lähiöissä mutta ei haja-asutusalueilla. Saa olla naapureilta rauhassa.

No tietenkin, mutta joillekin keskusta-asuminen on must ja ennen kaikkea rahasta kiinni.

Monesti sitten tarvii kaksi autoakin, jos haluaa nauttia ok-taloasumisesta kaikilla herkuilla valitsemissaan upeissa maisemissa ja juuri siitä upeasta omasta rauhasta ja hiljaisuudesta. Kukapa ei tällaisesta unelmoisi. 

Vierailija
39/39 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

PMS?

Hän on mies.ap

PMS = PieniMunainen Setä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi