Löydänkö enää miestä?
Pelottaa, että en enää koskaan (tai kymmeniin vuosiin) löydä parisuhdetta. Olen 31-vuotias, normaalisti ulkonäöstä huolehtiva nainen, sotepuolen töissä. Huumoria löytyy, tykkään keskustella melkein mistä vaan maan ja taivaan väliltä.
Minulla on ekasta suhteesta kaksi lasta, 10v ja 8v. Avioero tuli joku aika sitten, viimeisestä suhteesta lapset ovat 5v ja 3v. Lapsiluku on täynnä omalta osaltani. Nyt aion vielä keskittyä toipumiseen ja lapsiin, mutta kyllä mua huolettaa, että kelpaanko enää koskaan kenellekään.
Kommentit (73)
Kilttimiehelle kyllä kelpaisit :)))
Ala käymään baareissa..kännissä löytyy aina joku paneskelija..
Oletko pilannut ihosi tatuoinneilla, oletko rumapainoinen, miksi mies jätti sinut?
Ei sitä voi tietää. Riippuu monesta asiasta. Itse tulin täysin yllättäen jätetyksi kun olin 32, mies halusi eron kun lapsiperhe-elämä ei sitten napannutkaan vaikka oli itse lapset halunnut. Mä en kantanut ollenkaan huolta siitä, ettenkö pariutuisi jonain päivänä uudestaan, olinhan ollut aina ihan kivan näköinen ja aika suosittu.
Mutta niin se ei sitten mennyt. Siihen asti kun lapset meni kouluun, olin niin väsynyt kahden totaali-yh:na, joista toinen erityislapsi, että en edes mitään miehiä miettinyt. Töissä onnistuin luomaan kyllä uraa ja hankkimaan omistusasunnon jne, mutta lapset ja työ vei energiat. En edes siis halunnut miestä, ei ollut aikaa semmoiselle. Sinä stressivuosina myös lihoin runsaasti, joten siinä meni sitten se ulkonäkö, jolla kuvittelin saavani miehen sitten kun semmoisen haluaisin. Laihdutin yli nelikymppisenä, kun lopulta päädyin siihen että nyt haluaisin kyllä miehen jonka kanssa vanheta yhdessä, mutta laihdutus rupsautti aivan järkyttävästi ja aloin näyttää kuusikymppiseltä. Eipä sitä miestä sitten löytynyt. Nyt olen 50 v ja siihen jo sopeutunut että yksin tässä loppuikä elellään. Ihan ok sinänsä mulle, kun olen jo niin tähän tottunut.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä joskus vuonna 2043, kun käenpojat ovat itsenäistyneet.
Käenpojat? Olet tainnut "hieman" käsittää väärin käen toiminnan, kun käytät sitä vertauksena. AP tietää kyllä lapsensa omikseen, ei niitä ole käynyt työntämässä pesästä jonkun toisen naisen lapset ja sitten AP hoitaisi niitä vieraita lapsia omanaan.
Nainen kelpaa aina mutta naisilla on niin kovat kriteerit miehelle kenen kanssa haluaa seurustella joten 90% miehistä ei kelpaa tavis naisille.
Vierailija kirjoitti:
Nainen kelpaa aina mutta naisilla on niin kovat kriteerit miehelle kenen kanssa haluaa seurustella joten 90% miehistä ei kelpaa tavis naisille.
No jaa, ainakin täällä pk-seudulla 40+ tuntuu olevan aika lailla miesten markkinat, naisia on tarjolla paljon enemmän kuin miehiä ja vähänkään peruskunnolliset miehet on tosi vaativia.
31v nainen jolla 4 lasta, kaksi lasta, ex1 kanssa (10v ja 8v) ja kaksi lasta ex2 kanssa (5v ja 3v). Jaa'a, olisi kyllä mielenkiintoista kuulla mitä kilttimies tästä prospektista ajatellee.
Vierailija kirjoitti:
31v nainen jolla 4 lasta, kaksi lasta, ex1 kanssa (10v ja 8v) ja kaksi lasta ex2 kanssa (5v ja 3v). Jaa'a, olisi kyllä mielenkiintoista kuulla mitä kilttimies tästä prospektista ajatellee.
ainakin siltä saa pillua..
Taaskaan ei jonkin ihme hämäyksen takia voi sanoa heti ettei löydä kelpaavan mallista miestä- vaan ettei löydä miestä ollenkaan!
Kuitenkaan ei varmasti ole yhtäkään kaupunkia tai kylää että olisi pelkästään naisia.
Olisipa minun äitini keskittynyt yhden epäonnistuneen suhteen hedelmiin eli meihin pariin sisarukseen, mutta ei. Ensin leikittiin uusperhehelvettiä isäpuolen kanssa ja hänelle äiti teki yhden lapsen lisää. Sitten kolmas kierros vielä paskemman miehen kanssa ja hänelle eka lapsi, äidille iltatähti, onneksi itse pääsin jo tässä kohtaa opiskelemaan.
Mitä jos keskittyisit siihen lapsikatraaseen ja itsesi rakastamiseen etkä miehissä roikkumiseen ja siihen kelpaatko heille. Joillekin miehille tutkitusti kelpaa vaikka ajeltu oranki tai kuollut raato. Oikeasti fiksulle miehelle taas tuskin kelpaa miehet LASTENSA edelle priorisoiva epätoivoinen nainen. :(
Hienoa, alle kolmekymppisenä tehdyt 4 kersaa ovat varmaan imeneet nännisi muistuttamaan työrukkasen peukaloita ja tuhonneet huvialueen tärkeimmät leikkivälineet. Ei todellakaan hyvältä näytä, vaikka itse omasta mielestäsi siltä näyttäisitkin.
Lapsiluku täynnä ja nyt tarve lompakolle joka lystin maksaa. Juu ei.