Löydänkö enää miestä?
Pelottaa, että en enää koskaan (tai kymmeniin vuosiin) löydä parisuhdetta. Olen 31-vuotias, normaalisti ulkonäöstä huolehtiva nainen, sotepuolen töissä. Huumoria löytyy, tykkään keskustella melkein mistä vaan maan ja taivaan väliltä.
Minulla on ekasta suhteesta kaksi lasta, 10v ja 8v. Avioero tuli joku aika sitten, viimeisestä suhteesta lapset ovat 5v ja 3v. Lapsiluku on täynnä omalta osaltani. Nyt aion vielä keskittyä toipumiseen ja lapsiin, mutta kyllä mua huolettaa, että kelpaanko enää koskaan kenellekään.
Kommentit (73)
Kyllä juna meni jo kun lapset tuli kohdallasi.
Sori mutta lapsia kahdelle eri isälle on ehdoton red flag kaikille järkeville miehille.
Pahoittelut.
Vierailija kirjoitti:
Moi olen 42v. Nätti ja normaali painoinen nainen. Ei ole lapsia eikä avioliittoja tms. Takana. Silti tunnun olevan miehille ns. Paariaa. Onnea matkaan. Eiköhän sulle joku löydy.
Tuskin olet niin nätti kuin luulet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi olen 42v. Nätti ja normaali painoinen nainen. Ei ole lapsia eikä avioliittoja tms. Takana. Silti tunnun olevan miehille ns. Paariaa. Onnea matkaan. Eiköhän sulle joku löydy.
Ei miehillä ole mitään standardeja naisten suhteen. Tämän on moni toimittajakin todennut deittiapeilla, joiden profiilissa ei lue mitään muuta tietoa henkilöstä kuin että hän on narttu, ei tekstiä, ei kuvaa. Satoja kiinnostuneita yhdessä yössä.
Livenä saman huomaa kun miehet tulevat iskemään jo ennen kuin ollaan sanaakaan vaihdettu. Jopa varatut.
-ikisinkku N30
Vierailija kirjoitti:
Sori mutta lapsia kahdelle eri isälle on ehdoton red flag kaikille järkeville miehille.
Pahoittelut.
Nykyään on niin yleistä erota ja hankkia ns. uusi perhe, että enpä usko. Niin moni huomaa, että tulikin tehtyä lapset väärän ihmisen kanssa.
Minulta ei kommenttia, mutta
alapekku-mustismaikki oletti ton
nelikaks veen multa, lol!
Kyllä vaikea on hyvää miestä saada noihin kuvioihin. Kahdelle eri miehelle lapsia, kukaan tolkuissaan oleva mies ei lähde tuohon kuvioon mukaan.
Joku alapäästä kiinnostunut, puutteessa oleva hyypiö sinuun tarpeensa voi käydä tekemässä, mutta kunnon mies ei tuohon lähde.
2 exää mahdollisesti pyörii kuvioissa ja se että olet kahden miehen kanssa lapsia tehnyt ja molemmista eronnut, on aivan valtava varoitusmerkki, pitää olla todella laput silmillä jos siihen ei kiinnitä huomiota.
Nai-seksi on henkilö nimetty käyttötarkoituksen mukaan. Harvoin naisilla on omia miespuolisia kavereita, koska ei pelkkä naisen seura ole minkään arvoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahoittelut.
Nykyään on niin yleistä erota ja hankkia ns. uusi perhe, että enpä usko. Niin moni huomaa, että tulikin tehtyä lapset väärän ihmisen kanssa.
Wt perustelu. 🤷🏼
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei miehillä ole mitään standardeja naisten suhteen. Tämän on moni toimittajakin todennut deittiapeilla, joiden profiilissa ei lue mitään muuta tietoa henkilöstä kuin että hän on narttu, ei tekstiä, ei kuvaa. Satoja kiinnostuneita yhdessä yössä.
Livenä saman huomaa kun miehet tulevat iskemään jo ennen kuin ollaan sanaakaan vaihdettu. Jopa varatut.
-ikisinkku N30
Miksi sitten olet ikisinkku? Ettei vaan olisi tarjonnassa puutteita? 😉
Vaikket löydäkään, niin ei se mitään haittaa. Hyvää elämää voi elää ilman parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ikisinkku N30
Siinäpä sinulle päivän pähkinä 😉
Vierailija kirjoitti:
Nai-seksi on henkilö nimetty käyttötarkoituksen mukaan. Harvoin naisilla on omia miespuolisia kavereita, koska ei pelkkä naisen seura ole minkään arvoista.
Mikä sulla on hätänä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jorma tottakai löydät. Huoli pois.
EI HUONO!
Löydät jos annat kakkoseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo en ole tein ajoittain mm. mallin hommia vielä n.8v sitten. Mutta nyt olen kuin petolinnunperä. Ainakin sinun kaltaisillesi.
En koskaan lakkaa ihmettelemästä, miten jo lapsia (useamman kanssa!) saaneet löytävät uudelleen ja uudelleen suhteeseen. Ei siinä sinänsä mitään pahaa, mutta ovatko todella niin fantsuja tyyppejä, että uusi kumppani on aina valmis ottamaan sen koko katraan riesakseen.
Ja sellaisiakin huipputyyppejä on markkinoilla, joilla ei ole vielä yhtään kierrosta alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ikisinkku N30
Ratkaistu jo. Et saa kunnollisia miehiä kiinnostumaan itsestäsi.