Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löydänkö enää miestä?

Vierailija
16.03.2025 |

Pelottaa, että en enää koskaan (tai kymmeniin vuosiin) löydä parisuhdetta. Olen 31-vuotias, normaalisti ulkonäöstä huolehtiva nainen, sotepuolen töissä. Huumoria löytyy, tykkään keskustella melkein mistä vaan maan ja taivaan väliltä. 

Minulla on ekasta suhteesta kaksi lasta, 10v ja 8v. Avioero tuli joku aika sitten, viimeisestä suhteesta lapset ovat 5v ja 3v. Lapsiluku on täynnä omalta osaltani. Nyt aion vielä keskittyä toipumiseen ja lapsiin, mutta kyllä mua huolettaa, että kelpaanko enää koskaan kenellekään. 

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi  olen 42v. Nätti ja normaali painoinen nainen. Ei ole lapsia eikä avioliittoja tms. Takana. Silti tunnun olevan miehille ns. Paariaa. Onnea matkaan. Eiköhän sulle joku löydy.

Vierailija
22/73 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyh hyh

huh huh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä juna meni jo kun lapset tuli kohdallasi.

Vierailija
24/73 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori mutta lapsia kahdelle eri isälle on ehdoton red flag kaikille järkeville miehille. 

Pahoittelut.

Vierailija
25/73 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi  olen 42v. Nätti ja normaali painoinen nainen. Ei ole lapsia eikä avioliittoja tms. Takana. Silti tunnun olevan miehille ns. Paariaa. Onnea matkaan. Eiköhän sulle joku löydy.

Tuskin olet niin nätti kuin luulet.

Vierailija
26/73 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

👋🥳😘

Vierailija
27/73 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei miehillä ole mitään standardeja naisten suhteen. Tämän on moni toimittajakin todennut deittiapeilla, joiden profiilissa ei lue mitään muuta tietoa henkilöstä kuin että hän on narttu, ei tekstiä, ei kuvaa. Satoja kiinnostuneita yhdessä yössä.

Livenä saman huomaa kun miehet tulevat iskemään jo ennen kuin ollaan sanaakaan vaihdettu. Jopa varatut.

-ikisinkku N30

Vierailija
28/73 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori mutta lapsia kahdelle eri isälle on ehdoton red flag kaikille järkeville miehille. 

Pahoittelut.

Nykyään on niin yleistä erota ja hankkia ns. uusi perhe, että enpä usko. Niin moni huomaa, että tulikin tehtyä lapset väärän ihmisen kanssa. 

Vierailija
29/73 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta ei kommenttia, mutta

alapekku-mustismaikki oletti ton

nelikaks veen multa, lol!

Vierailija
30/73 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaikea on hyvää miestä saada noihin kuvioihin. Kahdelle eri miehelle lapsia, kukaan tolkuissaan oleva mies ei lähde tuohon kuvioon mukaan. 

Joku alapäästä kiinnostunut, puutteessa oleva hyypiö sinuun tarpeensa voi käydä tekemässä, mutta kunnon mies ei tuohon lähde. 

2 exää mahdollisesti pyörii kuvioissa ja se että olet kahden miehen kanssa lapsia tehnyt ja molemmista eronnut, on aivan valtava varoitusmerkki, pitää olla todella laput silmillä jos siihen ei kiinnitä huomiota.

Vierailija
31/73 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nai-seksi on henkilö nimetty käyttötarkoituksen mukaan. Harvoin naisilla on omia miespuolisia kavereita, koska ei pelkkä naisen seura ole minkään arvoista.

Vierailija
32/73 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahoittelut.

Nykyään on niin yleistä erota ja hankkia ns. uusi perhe, että enpä usko. Niin moni huomaa, että tulikin tehtyä lapset väärän ihmisen kanssa. 

Wt perustelu. 🤷🏼

Vierailija
33/73 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei miehillä ole mitään standardeja naisten suhteen. Tämän on moni toimittajakin todennut deittiapeilla, joiden profiilissa ei lue mitään muuta tietoa henkilöstä kuin että hän on narttu, ei tekstiä, ei kuvaa. Satoja kiinnostuneita yhdessä yössä.

Livenä saman huomaa kun miehet tulevat iskemään jo ennen kuin ollaan sanaakaan vaihdettu. Jopa varatut.

-ikisinkku N30

Miksi sitten olet ikisinkku? Ettei vaan olisi tarjonnassa puutteita? 😉

Vierailija
34/73 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikket löydäkään, niin ei se mitään haittaa. Hyvää elämää voi elää ilman parisuhdetta.

Vierailija
35/73 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ikisinkku N30

Siinäpä sinulle päivän pähkinä 😉

Vierailija
36/73 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nai-seksi on henkilö nimetty käyttötarkoituksen mukaan. Harvoin naisilla on omia miespuolisia kavereita, koska ei pelkkä naisen seura ole minkään arvoista.

Mikä sulla on hätänä?

Vierailija
37/73 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jorma tottakai löydät. Huoli pois. 

EI HUONO!

Löydät jos annat kakkoseen.

Vierailija
38/73 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo en ole  tein ajoittain mm. mallin hommia vielä n.8v sitten. Mutta nyt olen kuin petolinnunperä. Ainakin sinun kaltaisillesi.

Vierailija
39/73 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan lakkaa ihmettelemästä, miten jo lapsia (useamman kanssa!) saaneet löytävät uudelleen ja uudelleen suhteeseen. Ei siinä sinänsä mitään pahaa, mutta ovatko todella niin fantsuja tyyppejä, että uusi kumppani on aina valmis ottamaan sen koko katraan riesakseen.

Ja sellaisiakin huipputyyppejä on markkinoilla, joilla ei ole vielä yhtään kierrosta alla.

Vierailija
40/73 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ikisinkku N30

Ratkaistu jo. Et saa kunnollisia miehiä kiinnostumaan itsestäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi