Halusiko mies minut vain kroppani takia?
Olen tapaillut miestä vasta 1kk. Minulla on hyvä ja timmi kroppa. Mies on kehunut kroppaani paljon. Lisäksi olen hänen mielestään erittäin kaunis, ja muutenkin kyllä saan miehiltä paljon huomiota.
Heti kun mies näki kroppani, hänellä oli hymy koko ajan kasvoillaan. Emme kuitenkaan ole vielä harrastaneet seksiä, vaikka hän sitä haluaisi.
Minulla on ihastuksen tunteita miestä kohtaan ja haluaisin edetä rauhallisesti. Mies kyllä ymmärtää tämän, eikä pakota mihinkään.
Hän kehuu minua kauniiksi ja seksikkääksi.
No nyt laitoin meidän yhteydenpidon hieman jäähylle. Siinä vaiheessa mies kertoi, että tuntuu pahalta että tein niin, koska hän olisi halunnut maata vieressäni ja harrastaa seksiäkin. On kyllä kertonut myös, että on jotain ihastuksen tunteita. Suurimmaksi osaksi yhteydenpito kuitenkin tapahtuu vain iltaisin, mikä on saanut hälytyskelloni soimaan.
Olen myös miettinyt pelkkää kaverisuhdetta hänen kanssaan ihastumisesta huolimatta, mutta en tiedä onnistuisiko se. Mielipiteitä?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa panna mahdollisimman nopeasti, jotta tiedät kannattaako suhteeseen investoida. On paljon pahempi käyttää paljon aikaa ja rakastua vain todetakseen, että sänkyhommat ovat ihan perseestä.
Miehen iästä ja mt-ongelmista voi päätellä paljon. Vanha, ei kannata.
Miksi haluat hänet pelkäksi ystäväksi kun tiedät että hän haluaa kanssasi seksiä? Ei se hänen halunsa luultavasti siihen lopu. Vaikutat kiusaajalle.
En taas ymmärrä. Ensin kerrotaan miten ihanaa on kun saa arvostusta ja ollaan ihastuneita, mutta sitten kaikki käännetään päinvastoin. Mitä naisen pääkopassa liikkuu vai liikkuuko yhtään mitään?
Juna läks jo. Jää siinä haikailemaan.
Ettekö te nää, että ap on trolli? Aloitus on ilmiselvästi jonkun setämiehen kirjoittama märkä päiväuni.
Miessika tunnistettu. Kotiosoitteesi on tiedossa.