Eipä sitä Arto Nybergin ohjelmaa enää kukaan kaipaile
Kommentit (18)
Vähän jotkut persut yritti syytellä tilanteesta vihervassareita, mutta niitäkään ei sen enempää jaksanut kiinnostaa ja se unohtui jo.
Juuh, olin jo unohtanut. Aikaansa kutakin.
No, ei kai sitä auta kaipailla kun se on lopetettu.
Eli kun ap ei kaipaa, niin kukaan muukaan ei sitten🤦
Vierailija kirjoitti:
Vähän jotkut persut yritti syytellä tilanteesta vihervassareita, mutta niitäkään ei sen enempää jaksanut kiinnostaa ja se unohtui jo.
Ei sellaista asiaa olekaan josta persut eivät syyttäisi vihervassareita.
Ihmiset aina menevät tunne edellä. Kunnes tulee joku uusi juttu.
Vierailija kirjoitti:
No, ei kai sitä auta kaipailla kun se on lopetettu.
Silloinhan sitä pitäisikin kaivata, että palaisi uudelleen ohjelmistoon.
Vierailija kirjoitti:
Eli kun ap ei kaipaa, niin kukaan muukaan ei sitten🤦
No oletko nähnyt jossakin että olisi hirveästi kaivattu? Suurin osa on jo unohtanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sellaista asiaa olekaan josta persut eivät syyttäisi vihervassareita.
Eikä sellaista ketjua jossa hullut ei huutaisi PERSU sitä PERSU tätä.
Vierailija kirjoitti:
Joo, tämä kulttuurisodan taistelu tyrehtyi nopeasti
Vierailija kirjoitti:
Näin on.
Kyllä ainakin minä olen jo useana sunnuntaina havahtunut siihen, ettei sitä enää tosiaan tulekaan.
Se tilalle tullut aamu-tv:n jatko on niin kuolettavan tylsä, että 5min katsominen riitti.
Ei minkään ohjelman tai shown kaipailu ole hyödyllistä. Varsinkaan kun valta vaikuttaa on puhdas nolla.
Sieluni silmissä näen edelleen usein Arto Nybergin ja Rane Raitsikan keskustelun, vaikken siitä varsinaisesti mitään muista. Haastatteluna se oli parasta ikinä. Muitakin Arton haastatteluita muistelen kaiholla, mutta mennään eteenpäin. Ei mennyttä takaisin saa.
Tunnusmusiikki oli niin kamala, että en katsonut sen vuoksi
Huono ohjelmahan se oli. Äkkiä unohtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin on.
Uusia pelättäviä tämän hallituksen toimesta tulee päivittäin. Järki menee lopullisesti , jos kaikkea suree koko ajan. Pelko kerrallaan vaaleihin asti, kun ei muuta voi eikä enää jaksa. Saivat kampattua rähmälleen.
Ei niin. Arto itse korkeintaan.