Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Dalacin emätinpuikot vs. emätinvoide..?

Vierailija
16.03.2025 |

Samaa tavaraa kai ovat, mutta miksi tuota voidetta pitää käyttää viikko ja puikkoja vain 3 päivää? Pitäisikö niissä olla parempi teho vai mitä kummaa?

Ihmettelen vain, kun 3 päivän kuuri kohta mennyt ja oireet eivät ole täysin poissa. Ennen olen saanut/käyttänyt tuota voidetta.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksipalstalle nämä.

Ilmoitettu.

Vierailija
2/11 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksipalstalle nämä.

Ilmoitettu.

Ja mitenköhän tämä liittyy seksiin? Kyse on emätintulehduksesta ja sen syynä useimmiten on joku muu asia, kuin seksi..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
4/11 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
5/11 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi muistelen aikoja, kun käsikauppa tavarana sai apteekista Betadine emätinpuikkoja. Ne auttoivat aina.

Vierailija
6/11 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksipalstalle nämä.

Ilmoitettu.

Ja mitenköhän tämä liittyy seksiin? Kyse on emätintulehduksesta ja sen syynä useimmiten on joku muu asia, kuin seksi..

Mihin muuhun emätin liittyy kuin seksiin? Synnytyskanavanakin se liittyy seksiin.

Vierailija
7/11 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi muistelen aikoja, kun käsikauppa tavarana sai apteekista Betadine emätinpuikkoja. Ne auttoivat aina.

Kamalia nämä alapäävaivat. Kutina voi olla todella tuskallista ja nuo lääkkeet myös todella kalliita...

Ap

Vierailija
8/11 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksipalstalle nämä.

Ilmoitettu.

Mihin muuhun emätin liittyy kuin seksiin? Synnytyskanavanakin se liittyy seksiin.

Minun emättimeni ei ole vuosiin liittynyt seksiin

Ap

Vierailija
9/11 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksipalstalle nämä.

Ilmoitettu.

Minun emättimeni ei ole vuosiin liittynyt seksiin

Ap

Muta sinulla on se, koska seksi ja lisääntyminen. Mihinkään muuhun sitä ei tarvita.

Vierailija
10/11 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on auttanut hiivatulehduksiin täältä palstalta oppimani keino tunkea maitohappobakteeri-tabletti sinne minne aurinko ei paista. Suuhunkin voi laittaa, ei siitä haittaa ole. Pahimmassa hädässä olen tunkenut alakertaan vanhentuneen sitruunanmakuisen tabletin ja sekin auttoi. :-D

Nuo kalliit tabletit aiheuuttavat minulla kahta kauheampaa kutinaa ja kirvelyä. Maitohappobakteeritabletit sensijaan eivät kirvele.

Kirvelyyn auttaa kun pesee huolella vedellä ja laittaa sitten limakalvoille vauvojen peppuihin tarkoitettua Natusanin sinkkivoidetta.

Vierailija
11/11 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on auttanut hiivatulehduksiin täältä palstalta oppimani keino tunkea maitohappobakteeri-tabletti sinne minne aurinko ei paista. Suuhunkin voi laittaa, ei siitä haittaa ole. Pahimmassa hädässä olen tunkenut alakertaan vanhentuneen sitruunanmakuisen tabletin ja sekin auttoi. :-D

Nuo kalliit tabletit aiheuuttavat minulla kahta kauheampaa kutinaa ja kirvelyä. Maitohappobakteeritabletit sensijaan eivät kirvele.

Kirvelyyn auttaa kun pesee huolella vedellä ja laittaa sitten limakalvoille vauvojen peppuihin tarkoitettua Natusanin sinkkivoidetta.

Kiitos vinkeistä.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän