Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieläkö niitä miehiä on, jotka eivät tee mitään kotitöitä tai hoida lapsia?

Vierailija
16.03.2025 |

Onko totta? Oma isä ei tehnyt mitään kotitöitä. Jotain huonosti tehtyjä remppoja joskus, kun äiti tarpeeksi kauan vaati ja ehkä lumityöt ja nurmikon ajon. Mitään muuta ei tehnyt kotona.

Kommentit (93)

Vierailija
41/93 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useampi tässä nyt on kertonut oman miehensä olevan tuollainen. Ihan älyttömästi kiinnostaa mitä niin ylivertaista muuta ominaisuutta hän tarjoaa? "Mutku mä rakastan" ei riitä. 

Vierailija
42/93 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miten tuo on edes mahdollista, meillä työnantaja vaatii todistuksen että puoliso on töissä."

Tuo on kyllä hyvin harvinaista. Ei ole tullut itselleni yhdelläkään työpakalla vastaan.

Kokisin myös aika hassuna mennä omalta työnantajaltani pyytämään todistusta siitä että olen töissä. Soittakoon hänelle jos niin kovasti kiinostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/93 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molemmat hoitaa omansa.

Pesen omat pyykkini, kokkaan omat ruokani, tiskaan astiani.

Asunnon siivoamisessa meillä molemmilla on omat alueemme. Ei siinä mennyt montaa tuntia kun otimme pohjakuvat esiin ja laskimme tilat 50/50.

Kaikki laskut hoidetaan yhteiseltä tililtä johon molemmat laittavat saman verran rahaa. Kaupassa käydään erikseen ja kummallakin on omat tiskiaineet ja wc-paperit. 

Emmehän ala toisiamme elättämään ja paapomaan.

Sarkasmia? No joo, nykyään parisuhteessa on pelkkiä oikeuksia, mutta ei mitään velvollisuuksia toisiaan kohtaan. Girl power💪

Vierailija
44/93 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan tee kotitöitä. Ne ovat palvelijan eli ä m m ä n töitä. Vaikka hän ulisee, että minun pitäisi auttaa niissä.

Äidinkö kanssa asut 😌

Vierailija
45/93 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi kuvitellakaan, että sellaisia olisi nykyisin. 

Vierailija
46/93 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tietenkin. Niitä on aina ollut ja tulee olemaankin. Itserakkaita vätyksiä.

Vierailija
47/93 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miten tuo on edes mahdollista, meillä työnantaja vaatii todistuksen että puoliso on töissä."

Tuo on kyllä hyvin harvinaista. Ei ole tullut itselleni yhdelläkään työpakalla vastaan.

Kokisin myös aika hassuna mennä omalta työnantajaltani pyytämään todistusta siitä että olen töissä. Soittakoon hänelle jos niin kovasti kiinostaa.

Työnantajan vaatimus todistuksesta puolison työsuhteesta on yksityisyyden suojaa loukkaava. Työnantajalta tulee pyytää kirjallinen peruste, miksi he tarvitsevat todistuksen. Jos työnantaja ei pysty osoittamaan laillista perustetta, esim. työehtosopimuksen ehto, ei tarvitse toimittaa todistusta.

Vierailija
48/93 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on laiskanpuoleinen mies, jolla on vaikeuksia aikaansaamisessa. Siispä ei yhteisiä lapsia eikä omakotitaloa, säästyivät hermot. Nyt keski-iässä tuosta on kuoriutunut oikea vanhuskuiskaaja, jolla riittää pinna niiden meidän sekoilijoiden (3 kpl) kanssa paljon, paljon paremmin kuin mulla. Kaipa joillain on kätkettyjä kykyjä.

Vierailija
49/93 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä kiinnostaa keitä nuo laiskat miehet ovat. Minun ystäväpiirissäni kaikki ovat koulutettuja ja fiksuja ja tekevät kotitöitä. En edes kehtaisi olla tekemättä omaa osuuttani. Kertokaas nyt miehet jotka ettee tee kotona mitään keitä olette ja miksi ette tee.

Vierailija
50/93 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työnantajan vaatimus todistuksesta puolison työsuhteesta on yksityisyyden suojaa loukkaava. Työnantajalta tulee pyytää kirjallinen peruste, miksi he tarvitsevat todistuksen. Jos työnantaja ei pysty osoittamaan laillista perustetta, esim. työehtosopimuksen ehto, ei tarvitse toimittaa todistusta.

Kysymys lapsettomalta: Kysyykö työnantaja todistusta siitä että lapsi on oikeasti ollut sairaana? 

Vierailija
51/93 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omani on sellainen. Lapsi sairaana ja mies työttömänä, arvatkaa kuka jää lapsen kanssa kotiin? Onhan tämä "työnjako" välillä rasittavaa mutta muuten olen juuri tämän miehen kanssa onnellinen. Ei siis ero suunnitelmia puolin eikä toisin. 

Jätä se SIKA.

Vierailija
52/93 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tietenkin. Niitä on aina ollut ja tulee olemaankin. Itserakkaita vätyksiä.

Ja naisia jotka nauttii uhrina olosta. Silloin saa viimeinkin myötätuntoa osakseen kun tylyttää miehiä muiden naisten kanssa skumppalasi kädessä vaahtopallot pöksyissä. 

Vierailija
53/93 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useampi tässä nyt on kertonut oman miehensä olevan tuollainen. Ihan älyttömästi kiinnostaa mitä niin ylivertaista muuta ominaisuutta hän tarjoaa? "Mutku mä rakastan" ei riitä. 

Taso ei ole riittänyt parempaan mieheen.

Vierailija
54/93 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten näissä perheissä menee ansiotyön teko? Tekevätkö miehet pidempää työpäivää suuremmalla palkalla? 

Vierailija
55/93 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan tee kotitöitä. Ne ovat palvelijan eli ä m m ä n töitä. Vaikka hän ulisee, että minun pitäisi auttaa niissä.

Äidinkö kanssa asut 😌

Surullinen fakta on, että meillä on naisia jotka ottaa näitä miehiä lemmikkimarsukseen. 

Vierailija
56/93 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vanhaan kun vaimo tuli laitokselta vauva kainalossa, mies katsoi lastaan kuin vierasta sikaa ja kun vaimo ojensi miehelleen kääröä...mies ei ottanut syliin...vaan perääntyi ja pelkäsi...ja melkein huusi apua.

Vieläkö miehet tekevät noin...kysyy kaiken kokenut.

Vierailija
57/93 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään suomalaiset naiset on sellaisia.

Vierailija
58/93 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, tosin moni niistä on poika eikä mikään mies. 

Vierailija
59/93 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, tosin moni niistä on poika eikä mikään mies. 

Aikuisvauvoja joille nainen toimii äitinä. 

Vierailija
60/93 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsehän te naiset valitsette ne miehenne. 

Eikä kyllä yksikään nykynainen ole millään muotoa mikään ehtoisa pullantuoksuinen herttainen nainen, vaan makaavat puhelin kourassa sohvalla eineksiä, suklaata , sipsejä ja siideriä naamaansa lappavia kitisijöitä

miehet kusee hunajaa, ku pulla tuoksuu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä